Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، مریم بخشی روز شنبه در مجمع سالیانه هیات ووشو استان گیلان در رشت اظهار داشت: اعضای مجمع هیات های ورزشی فقط نباید متکی به رای دادن باشد بلکه پس از آن نیز باید بر عملکرد هیات ها نظاره داشته باشند.
وی افزود: متاسفانه نقش مجامع در هیات های ورزشی استان گیلان کمرنگ شده چون اکثر اعضای مجامع از حق و جایگاه خود واقف نیستند و باید آنان نظرات، پیشنهادها و انتقادات خود را به هیات های ورزشی ارایه دهند تا در روند رو به رشد ورزش مربوطه نقش تعیین کننده و مثبتی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان بیان کرد: خوشبختانه استانی هستیم که در ورزش کشور جایگاه ویژه ای داریم اما متاسفانه از کل ظرفیت ورزش گیلان در این استان استفاده نمی شود.
بخشی در ادامه به وضعیت رشته ووشو در گیلان اشاره و اضافه کرد: برای رشد یک رشته ورزشی باید اختلافات در آن رشته به حداقل برسد که خوشبختانه این امر در ووشو انجام شده و این هیات طی چند سال اخیر رشد خوبی داشت.
همچنین رئیس هیات ووشو استان گیلان در این مجمع با اشاره به عملکرد یکساله این هیات اظهار داشت: با توجه به اقدامات انجام شده، رتبه ووشو گیلان در کشور از مکان 28 به 18 ارتقاء یافته و امیدواریم تا پایان سال جاری رتبه تک رقمی کسب کنیم.
مسعود نوبخت با تاکید بر این که هدف ما رشد و اعتلای ورزش ووشو است یاداور شد: هم اینک نیز توانستیم یک سالن اختصاصی و همچنین دفتر مناسبی را برای هیات ووشو گیلان تهیه کنیم.
وی ادامه داد: خوشبختانه با کمک و مساعدت اسپانسرها ، در مسابقات مختلف قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی طی چند سال اخیر حضور یافته و امیدواریم این روند ادامه یابد اما طی یک سال اخیر و با توجه به نامناسب بودن وضعیت اقتصادی، نتوانستیم اسپانسری را جذب و درآمدی را کسب کنیم اما با این وجود تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا مشکلات این هیات به حداقل برسد.
وی در ادامه با انتقاد از اداره ورزش و جوانان رشت بیان کرد: تمام هدف ما کشاندن اقشار مختلف جامعه به ورزش است تا بتوانیم در کاهش ناهنجاری های جامعه قدمی برداریم اما متاسفانه اداره ورزش و جوانان رشت برق سالن ما را به دلیل بدهی ناچیز قطع می کند.
رئیس هیات ووشو گیلان اضافه کرد: مسئولان هیات های ورزشی گیلان با مشکلات فراوانی روبرو هستند اما می کوشند تا ورزش را روپا نگهدارند اما رئیس اداره ورزش و جوانان رشت برق سالن ورزشی را به دلیل بدهی قطع می کند.
نوبخت خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دشمنان ایران به دنبال منحرف کردن جوانان و نوجوانان هستند و درهای بسیاری برای ناهنجاری ها باز است ، ما نباید درهای سالن های ورزشی را ببندیم بلکه باید با تمام تلاش و کوشش خود موجب شویم که اقشار بیشتری جذب ورزش شوند.
مجمع عمومی سالیانه هیات ووشو گیلان با حضور محمود متدین دبیرکل فدراسیون ، مسئولان اداره ورزش و جوانان گیلان، مسئولان هیات ووشو و اعضای مجمع عمومی این هیات در رشت برگزار شد.
7285 /6030
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت اداره ورزش و جوانان انتخابی تیم ملی جامعه جوانان و نوجوانان ناهنجاری رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۹۲۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند

محسن رضوانی با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان انتخاب شد و فرید فتاحیان بعنوان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا باقی ماند.

به گزارش ایسنا، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد که با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان انتخاب شد و فرید فتاحیان مدیر روابط بین الملل کمیته ملی المپیک به عنوان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا باقی ماند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • هاشمی: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می شوند/ تخصیص ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند