Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-20@00:05:35 GMT

توضیح رئیس بیمارستان مدرس درباره ضرب و جرح یک پزشک

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۹۲۴۱۳

توضیح رئیس بیمارستان مدرس درباره ضرب و جرح یک پزشک

رئیس مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی شهید مدرس ضمن رد هرگونه ارتباط بین پزشک و بیمار در حادثه روی داده در این مرکز، علت اصلی حادثه را صرفاً اختلافات خانوادگی دانست و عنوان کرد که این حادثه هیچ ارتباطی به بیمارستان یا مسائل پزشکی و بیمار نداشته است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، محمد سلیمانی گفت: در حادثه‌ای، دوشنبه 15 مردادماه حدود ساعت ۱۹.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳۰مرد جوانی با ورود به کلینیک مرکز درمانی شهید مدرس، دکتر تارا از پزشکان متخصص این مرکز را با ضربات چاقو مصدوم کرد.

وی ادامه داد: بلافاصله پس از دستگیری فرد ضارب توسط نیروهای تلاشگر انتظامی مستقر در بیمارستان و تلاش‌های ماموران حراست بیمارستان شهید مدرس، فرد ضارب که از نزدیکان پزشک حادثه دیده است، به انگیزه خود برای ضرب و جرح که اختلافات خانوادگی بوده، صریحا اعتراف کرده است.

سلیمانی افزود: ضارب اعتراف کرد که به دلیل اختلافات خانوادگی قبلی از طرف بستگان به انجام این عمل مبادرت کرده است و با اعلام رابطه خویشاوندی با پزشک مذکور به عنوان آخرین نفر وارد اتاق پزشک می‌شود.

رئیس مرکز شهید مدرس با اشاره به مصاحبه دکتر تارا با رسانه‌ها در خصوص عدم حضور نیروی انتظامی در این مرکز درمانی توضیح داد: بر اساس قرارداد همکاری با نیروی محترم انتظامی، پرسنل این نیرو همواره در مرکز حضور داشته و در خصوص این حادثه نیز با ورود به صحنه جرم ضمن اقدامات لازم، با همکاری منشی مستقر در کلینیک و حراست مرکز موفق به دستگیری فرد ضارب شدند.

سلیمانی همچنین با ارائه توضیحاتی به اقدامات درمانی صورت گرفته در روز حادثه پرداخت و گفت: پس از اطلاع از مصدوم شدن دکتر تارا با همکاری پزشکان متخصص و با حضور بر بالین وی شخصا روند درمانی را بر عهده گرفتم و پس از انتقال وی به اتاق عمل و با انجام اقدامات اولیه، خطر جدی از پزشک مرکز رفع شد.

وی ادامه داد: نتیجه تصویربرداری‌های پزشکی وی نیز توسط حاذق‌ترین اساتید دانشگاه تفسیر و پس از اطمینان از انجام اقدامات کامل درمانی، دکتر تارا پس از دو شب بستری با حال عمومی مطلوب از مرکز درمانی مدرس ترخیص شد.

وی همچنین با اشاره به مصاحبه فردی به نام دکتر نازنین شیرزادخان، در رابطه با این حادثه اذعان کرد: فرد مذکور هیچگونه رابطه استخدامی و یا سمتی در این بیمارستان نداشته است. پس از بررسی‌های بعمل آمده سمت مطرح شده وی در وزارت بهداشت، در مصاحبه مذکور، نیز صحت ندارد.

انتهای پیام/4009/4044/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۹۲۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس مسافربری در یزد ۱۳ زخمی بر جای گذاشت

مسئول روابط عمومی اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی یزد گفت: واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری متعلق به تعاونی جهان گشت مهر که از بندرعباس عازم تهران بود در جاده کمربندی شهر یزد ۱۳ نفر زخمی بر جای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سید حسین طباطبایی اظهار کرد: این حادثه ساعت ۵:۲۴ دقیقه امروز اتفاق افتاد که از مصدومان هفت نفر به بیمارستان شهید صدوقی (ره)، چهار نفر به بیمارستان شهید رهنمون و ۲ نفر نیز سرپایی در محل حادثه درمان شدند.

وی با اشاره به اینکه اتوبوس ۱۵ مسافر داشت، افزود: تریاژ و درمان اولیه مصدومان حادثه در کمتر از ۴۰ دقیقه توسط اورژانس یزد مدیریت و هم‌اکنون تمام مصدومان حادثه در بیمارستان تحت نظر اورژانس هستند.

مسئول روابط عمومی اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی یزد گفت: علت حادثه توسط کارشناسان در حال بررسی است که اطلاع رسانی می‌شود.

کد خبر 745334

دیگر خبرها

  • ۵ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پراید در شرق سبزوار
  • ۵ مصدوم در واژگونی پراید در شرق سبزوار
  • تحویل ۵ دستگاه آمبولانس به مرکز درمانی خوزستان+فیلم
  • ۲ تصادف زنجیره‌ای در اصفهان ۱۷ مصدوم داشت
  • بهره برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • افتتاح ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم در کردستان
  • مصدومیت ۱۳ نفر در پی واژگونی اتوبوس در یزد
  • واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران در یزد
  • واژگونی اتوبوس با ۱۳ مصدوم در یزد
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در یزد ۱۳ زخمی بر جای گذاشت