Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-27@05:31:50 GMT

نقشه سه کارمند برای دزدی از رئیس

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۹۲۸۱۸

نقشه سه کارمند برای دزدی از رئیس

به گزارش جهان نيوز، سرهنگ فیروز سرخوش نهاد، رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی همدان گفت: سه کارمند در یک دفتر خدماتی خصوصی مشغول فعالیت بودند که کارفرما با اعتماد به آنها کارت عابر بانک و رمز آن را در اختیارشان قرار داد.اما این افراد با سوء‌استفاده از اعتماد کارفرما، خریدهای اینترنتی خود را با برداشت غیرمجاز از این کارت عابر بانک انجام می‌دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کارفرما نیز به علت مشغله زیاد ابتدا متوجه برداشت‌های اینترنتی نشده بود اما پس از حضور در بانک و بررسی حساب متوجه کسری موجودی خود شد.

بنابراین، این فرد با حضور در پلیس فتا خواستار پیگیری ماجرا شد و در جریان رسیدگی به این پرونده مأموران دریافتند سرقت کار سه کارمند شرکت بوده است. بدین ترتیب هر سه متهم بازداشت شدند.

به‌گفته سرهنگ سرخوش نهاد رعایت نکردن محرمانه بودن اطلاعات حساب‌های بانکی، زمینه را برای سوء‌استفاده افراد سودجو فراهم کرده بود.وی به شهروندان هشدار داد: بی‌توجهی به نگهداری از اطلاعات محرمانه بانکی و در اختیار قرار دادن کارت‌های بانکی در مکان‌های عمومی و شرکت‌ها می‌تواند عواقب جبران‌ناپذیری به همراه داشته باشد.
منبع: روزنامه ایران  

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۹۲۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز از صدور رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، حجت الاسلام محمد تقی‌زاده، اظهار داشت: در سال گذشته برای یکی از کارکنان بانک‌های دولتی در شهرستان البرز به اتهام اختلاس یک میلیارد ریالی پرونده قضایی تشکیل شد.

وی ادامه داد: بعد از رسیدگی به پرونده نامبرده در دادگاه بدوی و تجدیدنظر، این متهم به انفصال دایم از خدمات دولتی، رد مال، دو سال حبس تعزیری و جزای نقدی (دو برابر مبلغ  اختلاس صورت گرفته) محکوم شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز با بیان اینکه یکی از ماموریت‌های مهم قوه قضائیه مبارزه با فساد است، گفت: فرصت‌طلبان و سودجویان بدانند، دستگاه قضایی بدون مماشات با هر گونه فساد در هر سطحی قاطعانه برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اسکیمر چیست و چگونه در دام کلاهبرداران اسکیمری نیفتیم؟
  • اگر طوفان نمی‌شد + اسناد محرمانه
  • هنگام خرید از فروشندگان دور گرد مراقب کپی اطلاعات کارت بانکی خود باشید
  • تقویت همکاری های بانکی ایران و افغانستان
  • پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
  • کارت بانکی این شش بانک حذف می‌شوند
  • رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد
  • صدور رای قطعی برای کارمند متخلف بانک در شهرستان البرز
  • کارمند بانک درپی اختلاس منفصل از خدمت شد
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد