Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله سیداحمد علم الهدی روز شنبه در دیدار با جمعی از مدیران و خبرنگاران رسانه ها و مطبوعات خراسان رضوی افزود: توسعه دنیا در توسعه ارتباطات است و خبرنگاری جریان موثر در کشاکش قدرت و حاکمیت مسلط جهان قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه شغل خبرنگاری تداوم شغل انبیاست چون رسالت هدایتی آنها در سایه خبرنگاری قرار می‌گرفت، افزود: بر اساس قرآن مهم ترین اثر خبرنگار و خبر، تاثیر در تصمیم گیری و تصمیم سازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: بر اساس دیدگاه قرآن، خبرنگاری از شغل‌های خطرناک است چرا که ممکن است یک خبر غلط باعث تصمیم غلط و سرنوشتی اشتباه در جامعه شود و خسارت فراوان به هزاران نفر وارد کند.
آیت الله علم الهدی افزود: در صورتی که یک خبر نادرست و شایعه به خبرنگاری نسبت داده شود و زندگی یک نفر بر اساس شایعات ساقط شود، خبرنگار مسئول است.
وی با بیان اینکه امنیت شغلی و بیمه خبرنگاران اهمیت دارد، افزود: در این خصوص نمایندگان استان از مشهد آغاز کنند و طرح هایی بدهند تا به همه کشور تسری یابد.
وی، تقسیم امامان جمعه به سیاسی و اجتماعی را نادرست خواند و اظهار داشت: عده‌ای می‌خواهند مساله استکبارستیزی را از تریبون گرفته و امام جمعه را درگیر اجتماعی بودن کنند و جهت انقلابی و استکبارستیزی امام جمعه را عقب برانند.
وی با اشاره به هویت فرهنگی مشهد گفت: مشکل اصلی مشهد در بحث هویت این است که جریان قدرت و ثروت می خواهد از وضعیت خاص مشهد برای توسعه قدرت و ثروت استفاده کند و احتیاج به سرمایه‌گذاری‌ در تفریح و تجارت دارد.
امام جمعه مشهد افزود: با برخی دوستان اختلاف داریم که مشهد شهر زیارتی یا قطب زیارتی است، اینکه زائر داریم یا گردشگر، شهروند داریم یا مجاور اختلاف داریم و همه تخریب‌ها علیه ما را جریان قدرت و ثروت شکل می‌دهد. نباید بگذاریم هویت شهر مشهد از بین برود و باید شهر مشهد را برای امام رضا(ع) حفظ کنیم.
آیت الله علم الهدی در خصوص شرکت پدیده هم گفت: پدیده برای حل مشکل خود باید قطب سلامت کشور و شهر شفا و درمان شود که این طرح مورد استقبال وزیر بهداشت قرار گرفته و با هویت شهر هم متناسب است.
در پایان این مراسم از تعدادی از خبرنگاران قدردانی شد.
7507/5132
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام جمعه سیاسی و اجتماعی قرآن مطبوعات نماینده ولی فقیه رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۹۲۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم نکوداشت ششمین سالگرد ارتحال آیت الله مهمان‌نواز امام جمعه فقید بجنورد و نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود.

این آئین با سخنرانی آیت الله فیاضی نماینده فعلی مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری از ساعت ۱۵:۳۰ روز پنج‌شنبه در حرم امام زاده سیدعباس بن موسی بن جعفر (ع) بجنورد برگزار می‌شود.

کد خبر 6087282

دیگر خبرها

  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • عروس امام خمینی درگذشت
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • الیمالات نور نابود شد؛ با عوامل اصلی برخورد کنید
  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • منادی شفاف سازی در تولیت
  • مازندران نیازمند قطار محلی و آزادراه ساحلی است