Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش پارس نیوز، چند روز قبل علیرضا زاکانی، نماینده چنددوره مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در توییتی قابل تامل نوشت: «واگذاری امور به مردم شاهراه موفقیت در جنگ اقتصادی با آمریکا است. کوچک سازی دولت ها تاکنون تجربه خسارت باری داشته است. زیرا مفسدان اقتصادی با فرصت طلبی غارت های چند ده هزار میلیاردی کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز روز بازپس گیری اموال ملت از مفسدان است اگرچ کابین همسرانشان کرده باشند»

اما بعد از این توییت به ظاهر کلی، زاکانی طی توییتی امروز از یک غارت گری چنده ده هزار میلیاری پرده برداری کرد.

این نماینده سابق مجلس نوشته است: «دولت چرا به نسبت غارتگری نورچشمی از بیت المال بی تفاوت است. به نظر استیضاح زنگنه در اولویت است. صورتجلسه فراموش شده بدهکاری دو سال قبل شرکت بازرگانی پتروشیمی به هلدینگ خلیج فارس که باجرایم آن امروز بیش از یک میلیارد دلار است. مجلس و قوه قضاییه از حقوق مردم دفاع کنند.»
 


 

لازم به ذکر است با توجه به حضور مافیای قدرتمند پتروشیمی در شرکت بازرگانی پتروشیمی (PCC) از 1388 تاکنون مفاسدی و تخلفات عدیده ای در آن شرکت رخ داده و علیرغم به زندان افتادن اعضای ارشد و مدیران عامل آن شرکت و صدور قرار وثیقه  دهها میلیاردی  تومانی هنوز بصورت قاطع و موثر با آن برخورد نشده است

اما رفتارهای عجیب مدیران کنونی PCC در عدم پرداخت بدهی دولت، بدعتی آشکار و خطرناک است.

بر این اساس، با توجه به اصرار این شرکت در عدم پرداخت بدهی قطعی که شاید حاصل توافق دست‌های پشت پرده باشد، به نظر می‌رسد، نهادهای نظارتی بایستی به این پرونده خاص ورود کنند و بیش از این اجازه ندهند سرمایه‌های مردم و بیت‌المال در دست عده ای زندانی شود.

به اعتقاد برخی، شاید پرونده شرکت بازرگانی پتروشیمی (PCC) از پرونده بابک زنجانی هم پیچیده تر باشد. به اعتقاد این عده، همانطور که مراجع ذیربط در پرونده بابک زنجانی، دست در دست هم به این پرونده ورود کرده اند، بنابراین باید در این پرونده هم به صورت دقیق و کارشناسی شده ورود نمایند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: مردم تهران در مجلس جنگ دولت استیضاح پتروشیمی خلیج فارس دلار قوه قضاییه حقوق زندان پشت پرده کارشناسی علیرضا زاکانی پارس ماجرای غارت پارس نیوز حوزه نفت یک میلیارد دلاری بی تفاوتی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۹۲۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی پرونده پتروشیمی مازندران

دریافت 21 MB کد خبر 6087422

دیگر خبرها

  • عزم جدی دولت برای ساختن ایلام قوی
  • ۲۳۲ واحد راکد ایلام به چرخه تولید بازگشت
  • ماجرای تصمیم دولت برای تغییر در نرخ پایه رقابت میلگرد
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه‌ای واحد در دادسرا‌های گلستان 
  • ماجرای عکس تکان دهنده «آلن دلون» چه بود؟
  • وزیر ورزش: همه تیم‌ها در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور پیدا می‌کنند
  • بررسی پرونده پتروشیمی مازندران
  • ترامپ محدودیت‌های جدید در پرونده کلاهبرداری خود را پذیرفت
  • حصه نقدی واگذاری بلوک ۸۵ درصدی سرخابی‌ها امروز پرداخت می‌شود
  • واگذاری حداکثری سهام سرخ آبی‌ها به دو کنسرسیوم بانکی و پتروشیمی