Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@14:11:00 GMT

۲۲۳کیلوگرم مواد مخدر در یزد کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۹۳۰۶۳

۲۲۳کیلوگرم مواد مخدر در یزد کشف شد

رئیس پلیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد از کشف ۲۲۳ کیلوگرم مواد مخدر توسط ماموران پلیس این استان خبر داد. ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰ استانها یزد نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدحسین ستوده­‌نیا اظهار داشت: در راستای مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ، ماموران مبارزه با مواد مخدر استان یزد هنگام کنترل محورهای ورودی به یک دستگاه تریلی مشکوک شده و دستور ایست صادر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستوده‌نیا با اشاره به اینکه ماموران در بازرسی از این تریلی 117 کیلو تریاک کشف کردند افزود: در این رابطه 2 متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد خاطرنشان کرد: قاچاقچیان قصد انتقال این محموله از شرق کشور به استان مازندران را داشتند که دستگیر و به دادسرا معرفی شدند.

کشف 106 کیلوگرم تریاک در بازرسی از کامیون بنز

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از یک دستگاه کامیون بنز، 106 کیلوگرم تریاک کشف کردند.

وی گفت: در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ و باندهای واردکننده موادافیونی، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با برقراری ایست و بازرسی در محورهای مواصلاتی، یک دستگاه کامیون "بنز" را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی در بازرسی از این کامیون؛ 106 کیلو تریاک کشف و 2 متهم را نیز در این خصوص دستگیر کردند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد تصریح کرد: قاچاقچیان این محموله موادمخدر را از جنوب کشور بارگیری و قصد انتقال به کرج را داشتند که توسط ماموران پلیس دستگیر و به دادسرا معرفی شدند.

انتهای پیام/ ع

R41376/P4001/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۹۳۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودان در راستای مقابله جدی وبی امان با قاچاق مواد مخدر ومبارزه با سوداگران مرگ در محور بخش رودخانه این شهرستان پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت‌های لازم و گشت زنی‌های پنهان و هدفمند به دو دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور توقف دادند.

وی گفت: رانندگان با مشاهده ماموران بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز سریع متهمان، چون عرصه را بر خود تنگ دیدند با استفاده از موقعیت منطقه و تاریکی هوا با رها کردن خودرو‌ها از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان افزود: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی ۳۸۴ کیلو مواد مخدر تریاک کشف و ضبط و تلاش ماموران برای دستگیری متهمان ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • کشف ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲/ تریاک همچنان پیشتاز