Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ همزمان با پایان یافتن هجدهمین دوره مسابقات قرآن بانوان شاغل، فرزندان و همسران کارکنان نیروی هوایی ارتش، اسامی برگزیدگان این دوره اعلام شد.
اسامی بانوان شاغل برگزیده

 

اسامی همسران و فرزندان ذکور برگزیده

 

برای دریافت فایل اسامی دختران منتخب در این دوره از مسابقات اینجا کلیک کنید. 

یادآور می‌شود، این مسابقات از ۱۳ تا ۱۷ مردادماه به میزبانی پایگاه شکاری ترابری سرلشکر خلبان شهید عباس دوران شیراز در سالن‌های مجزا و در رشته‌های قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ یک، 5، 10، 15، 20 و کل، اذان و مفاهیم سطح یک و دو با قضاوت داوران ملی و بین‌المللی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین منتخبان هر کدام از نیروهای پنج‌گانه زمینی، هوایی، دریایی، پدافند هوایی و ستاد آجا در مرحله سراسری این دوره از مسابقات از 11 تا 14 شهریورماه به میزبانی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و با نظارت سازمان عقیدتی ـ سیاسی و اداره‌کل قرآن، عترت و نماز این سازمان باهم به رقابت می‌پردازند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۹۳۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بهزیستی از ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چندقلو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛  خدابنده لو گفت: پرداخت کمک هزینه معیشتی به خانواده‌های دارای فرزندان چند قلو و پرداخت کمک‌های موردی حسب نیاز فرزندان چند قلو مطابق دستورالعمل جامع حمایت‌های مالی از جمله خدمات و حمایت‌های بهزیستی از این خانواده‌هاست.

وی افزود: از مجموع خانواده‌های تحت پوشش ۶۳۳ خانوار دارای فرزند دوقلو و ۴۴ خانوار دارای فرزند سه قلو و بالاتر هستند که از خدمات بهزیستی بهره‌مند می‌شوند.

مدیر کل بهزیستی استان ادامه داد: به منظور کاهش فشار‌های ناشی از تولد همزمان چند نوزاد در یک خانواده و همچنین فراهم کردن امکان رشد و پرورش متعادل آنها، به خانواده‌های نیازمند دارای فرزندان چند قلو تا پایان ۶ سالگی فرزندان، مستمری ماهانه بر اساس دهک درآمدی و بعد خانوار و سایر خدمات حمایتی ارائه می‌شود که اجرای آن طبق بخشنامه‌های مربوطه است.

خدابنده لو گفت: هم اکنون ۳۰ هزار خانوار شامل ۱۰۰ هزار نفر تحت پوشش این سازمان هستند و خدمات متعددی به آنها ارائه می‌شود.

دیگر خبرها

  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در سپیدان
  • ششمین دوره مسابقات حافظان قرآن استان بوشهر در جزیره شیف برگزار شد
  • پایان نشست‌های آموزشی منتخبان مجلس دوازدهم
  • امام جمعه اصفهان: گفتمان قرآنی باید در خانواده‌ها ایجاد شود
  • گفتمان قرآنی باید در خانواده‌ها ایجاد شود
  • تمرکز منتخبان مجلس دوازدهم بر ایجاد تحول باشد
  • تجلیل از همسرانِ معلمِ کارکنان قضایی هرمزگان با حضور رئیس قوه قضاییه
  • رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی
  • حمایت بهزیستی از ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چندقلو
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون