Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از کمیته ملی المپیک، اصغر رحیمی معاون سرپرست کاروان ورزشی اعزامی ایران به بازی‌های آسیایی 2018 بیان کرد: روز گذشته ساختمان و اطاق‌های مربوط به اسکان کاروان ورزشی ایران در برج شماره ۳دهکده بازی‌ها تحویل کادر سرپرستی شد و تیم‌ملی هندبال بعنوان اولین رشته ایرانی در این محل اسکان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: دهکده بازی‌های آسیایی جاکارتا بعنوان محل استقرار تمام ورزشکاران ، کادر فنی و سرپرستی کشورهای شرکت کننده از ۷ برج ۲۴طبقه تشکیل شده که محل اسکان کاروان ورزشی ایران در برج شماره ۳، همراه کشورهای قزاقستان، سنگاپور و هند است.
رحیمی در پایان گفت: تمامی ساختمان‌ها نوساز و امکانات در نظر گرفته شده جدید می‌باشد. برنامه ریزی برای اسکان تمامی تیم‌های شرکت کننده به ترتیب برنامه پرواز و ورود صورت گرفته. ورزشکاران بعد از ورود به دهکده برای استراحت سریعا اسکان می‌یابند.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ساختمان کاروان ایران دهکده بازی های آسیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۹۳۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ ملی‌پوش واترپلو که پس از طلسم‌شکنی حذف شد!

نیما خوشبخت، واترپلوئیست ملی‌پوش اصفهانی را می‌توان از جمله مهره‌های تاثیرگذار این رشته قدرتی سرعتی و تجربه‌محور دانست که می‌تواند با تکیه به تجربه و تکنیک، نتیجه بازی را تغییر دهد. اما خوشبخت پس از طلسم‌شکنی در رقابت‌های آسیایی و در فاصله یک ماهه بازی‌های آسیایی با تجربه تلخی در مسیر تنها هدف باقی مانده‌ ورزشی‌اش روبه رو شد.

دریافت 125 MB

                   

دیگر خبرها

  • اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور
  • ویدیو/ ملی‌پوش واترپلو که پس از طلسم‌شکنی حذف شد!
  • حضور بیش از ۳۳ کشور آسیایی در اجلاس آسیا(ACD) به میزبانی اصفهان
  • رونمایی از هفت محصول دانش بنیان کشاورزی در دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی خراسان رضوی
  • آتش‌سوزی در هتلِ محل اسکانِ بی‌خانمان‌ها در جنوب برزیل
  • میزبانی انتخابی تیم‌ملی برای مسابقات آسیایی پرس‌سینه به مهاباد رسید
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • جشنواره بازیهای بومی و غذاهای سنتی در گرمی
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی لواسان و چمدان‌هایی که دیرتر به مقصد رسیدند