Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-09@06:35:01 GMT

اهدا کتاب به کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۹۳۴۷۴

اهدا کتاب به کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران

سرپرست ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران با اشاره به منویات رهبری در خصوص قرار گرفتن کتاب در سبد خانوارها از اهدا یار مهربان به دو کانون مساجد استان خبر داد.

حجت الاسلام محمود علیخانی، سرپرست ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران امروز (20 مرداد) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: تعدادی کتاب به کانون های فرهنگی و هنری آل طاها گالش پل محمود آباد و سروش آمل، اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در خصوص قرار گرفتن کتاب در سبد خانوارها، اظهار کرد: میزان کتابخوانی یکی از شاخص های پیشرفت هر جامعه ای به شمار می آید.

 

حجت الاسلام علیخانی بیان کرد: کانون فرهنگی و هنری مساجد دیار علویان فعالیت های مختلفی را در حوزه های هنری، اجتماعی، فرهنگی و ... ایفا می کنند که تاسیس و تجهیز کتابخانه یکی از برنامه های این مراکز است.

 

وی ابراز کرد: به روز شدن کتابخانه های کانون فرهنگی و هنری مساجد مازندران به نرم افزار و کتاب های متنوع یکی از اولویت های ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان محسوب می شود.

 

حجت الاسلام علیخانی گفت: 294 کتابخانه مخزن دار و 172 کتابخانه باز در کانون های مساجد دیار علویان با کتاب های بسیار وجود دارند که از استقبال چشمگیر مردم درگروه های سنی مختلف برخوردارند.

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز خبرنگار مجلس رسانه خبرگزاری شبستان سبک زندگی منتظرانه اقتصاد مقاومتی خبرنگاران ۱۷ مرداد روز خبرنگار خبرنگار ایران کتابخانه مساجد کتاب کانون های مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۹۳۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان اسناد ملی ایران به کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی کتاب هدیه کرد

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: چهار هزار نسخه کتاب از سوی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران به این نهاد اهدا شده تا در اختیار متقاضیان در استان قرار گیرد.

خدیجه معصومی اظهار کرد: این تعداد کتاب در موضوعات مختلف ادبیات، کمک درسی، کودک بوده و به ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد ریال توسط کتابخانه ملی ایران برای استفاده اعضا و مخاطبان به کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی اهدا شد.

وی اظهارکرد: کتب اهدا شده پس از نیازسنجی در سطح کتابخانه‌های عمومی استان توزیع و پس از آماده سازی در دسترس اعضای کتابخانه‌های عمومی قرار خواهد گرفت.

اهدای کتاب اقدامی در راستای غنی سازی منابع کتابخانه‌های عمومی و ارتقای فرهنگ مطالعه بوده و سال گذشته نیز چهار هزار جلد کتاب به ارزش هشت میلیارد ریال از سوی سازمان اسناد و کتابخانه ملی کشور به این نهاد اهدا شد و علاقه‌مندان جهت اهدای کتاب می‌توانند به کتابخانه‌های عمومی سراسر استان مراجعه کنند.

آذربایجان غربی دارای ۱۰۱ کتابخانه عمومی است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • رونق فعالیت های فرهنگی اردبیل با محوریت کانون های مساجد
  • نقش آفرینی کانون های مساجد در جبهه فرهنگی بسیار مهم است
  • رویکرد تربیتی در برنامه‌های تابستانی کانون‌های مساجد اردبیل
  • این گنجینه را در نمایشگاه کتاب از دست ندهید
  • برگزاری کارگاه تخصصی کارآفرینی و اشتغالزایی ویژه کانون‌های مساجد
  • ۷۷ کانون تخصصی خواهران در مساجد آذربایجان‌شرقی فعال است
  • بیش از ۶۰۰ کانون فرهنگی مساجد در اردبیل فعالیت می کنند
  • ۵۰ مسجد کردستان میزبان جشن‌های عمومی دهه کرامت هستند
  • سازمان اسناد ملی ایران به کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی کتاب هدیه کرد
  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»