Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-07@16:30:43 GMT

تقدیر از کشتی‌گیران اعزامی به بازی‌های آسیایی جاکارتا

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۹۳۵۷۸

تقدیر از کشتی‌گیران اعزامی به بازی‌های آسیایی جاکارتا

مدیران کل ورزش و جوانان استان های تهران و البرز در اردوی آماده‌سازی تیم‌های ملی کشتی اعزامی به رقابت‌های آسیایی جاکارتا حضور یافته و از ملی‌پوشان تقدیر کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از روابط عمومی فدراسیون کشتی، در آستانه بازی‌های آسیایی جاکارتا، گل‌محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز به همراه حسن حمیدی سرپرست هیأت کشتی استان تهران، حمید یاری رئیس هیأت کشتی استان البرز و جواد نورمحمدی دبیر کمیته استان‌های فدراسیون در اردوی تیم‌های ملی اعزامی حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان این دیدار که با حضور حمید بنی تمیم نایب رئیس فدراسیون کشتی همراه بود، مسئولان ورزش استان‌های تهران و البرز از کشتی‌گیران استان‌های خود اعزامی به بازی‌های آسیایی جاکارتا تقدیر کردند.

مسابقات کشتی هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی روزهای 28 تا 31 مردادماه در جاکارتا پایتخت اندونزی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/4051

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۹۳۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر درباره المپیک: یک طلا بگیریم هنر کردیم!

ورزش ایران برای کسب طلا در پاریس به کشتی دل بسته است اما رییس فدراسیون کشتی می‌گوید که  المپیک سخت است و اگر موفق شویم فقط یک مدال طلا هم بگیریم واقعا هنر کردیم!"

به گزارش تابناک ورزشی؛ مراسم تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ صبح امروز با حضور سید ابراهیم رییسی رییس جمهور و کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در سالن اجلاس برگزار شد.

علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی در حاشیه این مراسم و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ورزش هنوز در بین مسوولان جای واقعی خودش را پیدا نکرده است. همیشه از قدیم به ورزش نگاه ابزاری شده است اما من به شما قول میدهم اگر این نگاه ابزاری از روی ورزش برداشته شود اثرات مثبت و با برکت آن را خواهیم دید.

وی افزود: البته آقای رییسی همیشه به رشته کشتی لطف دارند اما این انتظار وجود دارد که بدنه کل دولت این توجه را به ورزش داشته باشند چرا که ورزش فقط قرمزته و آبی‌ته نباید نباشد.

دبیر در مورد نتیجه احتمالی کشتی فرنگی و آزاد در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس عنوان کرد: در المپیک ما اگر بتوانیم فقط یک مدال طلا بگیریم کلاه‌مان را بالا می اندازیم. فرقی ندارد فرنگی باشد یا آزاد همین که یک مدال طلا بگیریم هنر کردیم.

رییس فدراسیون کشتی در پایان در واکنش به تصمیمی که برای حسن یزدانی و انتخابی او با کامران قاسم پور گفت: اجازه بدهید در این مورد به موقع صحبت خواهم کرد.

صحبت‌های رئیس فدراسیون کشتی درباره تعداد مدال طلای ایران در المپیک درحالی مطرح شده که دو قهرمان سنگین‌وزن جهان در کشتی آزاد و فرنگی ایرانی هستند. محمدرضا گرایی، کشتی‌گیر طلایی ایران در المپیک توکیو نیز در پاریس حضور دارد. همچنین حسن یزدانی دارنده دو طلا و نقره المپیک هم شانس حضور در این مسابقات را دارد.

دبیر درحالی گرفتن یک طلا در المپیک را «هنر کردن» دانسته که کشتی ایران در هر یک از المپیک‌های توکیو و ریو یک طلا، یک نقره و دو برنز گرفته بود و در المپیک لندن هم چهار طلا، یک نقره و یک برنز کسب کرده بود.

 

دیگر خبرها

  • باران پاداش نقدی بر سر کشتی‌گیران؛ ۲۳ میلیارد تومان برای مدال‌آوران سال ۱۴۰۲
  • دبیر درباره المپیک: یک طلا بگیریم هنر کردیم!
  • جایزه نوبل ایرانی به ۶۲ محقق رسید
  • تقدیر از سرمربی پیشین با چاشنی احتیاط برای بازیکنان
  • جایزه نوبل ایرانی به ۶۲ محقق اعطا شد
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • احمدی: هدفم این است دو طلا کسب کنم / قبل از اینکه ارزش پول پایین بیاید هرچه سریعتر پاداش را بدهند +فیلم
  • کشتی‌گیران اسرائیلی به دلیل تحریم ترکیه، از حضور در المپیک پاریس محروم شدند
  • از ساخت داروی درمان دیسک کمر تا تلاش موفق کشتی‌گیران فرنگی برای کسب تمام سهمیه‌های المپیک
  • طرح آمایش سرزمین با هدف توسعه ورزش در استان اجرا می شود