Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- آخرين اخبار فوتبال اروپا را با هم مرور مي کنيم.
به گزارش سرويس ورزشي آريا، در هفته‌هاي باقي‎مانده تا پايان زمان نقل و انتقالات ليگ برتر انگليس صحبت از احتمال پيوستن پل پوگبا به تيم فوتبال بارسلونا بسيار زياد بود. اين در حالي است که در واقعيت هرگز چنين چيزي نبوده و اين دو حتي به هم نزديک هم نبوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدير برنامه‎هاي ستاره فرانسوي منچستريونايتد مدعي شده بارسا هرگز پيشنهادي براي جذب اين بازيکن ارائه نکرده است. در حال حاضر بارسا اصلا ظرفيت مالي لازم براي خريد بازيکني به اين قيمت را هم ندارد. نه تنها رقم ترانسفر پوگبا براي بارسلونا مشکل بوده، بلکه اين تيم توان پرداخت دستمزد او را هم ندارد. تيم کاتالاني در فصول اخير بازيکناني گران‌قيمت مانند دمبله و کوتينيو را به خدمت گرفته و همچنين ليونل مسي را دارد که دستمزدي بسيار بالا دارد و به همين دليل در شرايط فعلي اقتصادي اين باشگاه امکان خريد بازيکن گران‌قيمت برايش وجود ندارد.

- کريس هاتن بار ديگر به تمجيد از خريد جديد تيمش يعني عليرضا جهانبخش پرداخت. به گزارش سايت رسمي ليگ برتر انگليس، هاتن معتقد است که آقاي گل ليگ هلند، آينده درخشاني در آمکس استاديوم دارد. جهانبخش چشم اندازي هيجان انگيز براي برايتون است. او بازيکني است که خيلي خوب او را مي شناختيم و سه سال قبل تا آستانه امضاي قرارداد با او پيش رفتيم و بنابراين به خوبي عليرضا را دنبال کرده ايم.  

- يري مينا، مدافع کلمبيايي سابق بارسلونا مي‌گويد تلاش مي‌کند تا روزي دوباره به اين تيم برگردد. مينا که تنها چند ماه در بارسلونا بازي کرد، نهايتا نتوانست والورده را متقاعد کند و از ميان مشتريانش، اورتون را انتخاب کرد. به گزارش mundodeportivo، يري مينا بارها اعلام کرده فرصت کافي در بارسا به او نرسيد و از تماس‌هاي مارکو سيلوا به عنوان دليل اصلي انتقالش به اورتون نام برد. او مي‌گويد: واضح است که با ايده بازگشت به بارسلونا از اين تيم جدا شدم. بارسا شگفت انگيز است و دوست دارم براي هميشه در اين تيم و شهر باشم. همه و همه در اين باشگاه رفتار خوبي با من داشتند اما حالا بايد روي اورتون که باشگاهم است، تمرکز کنم. تا پاي جان براي اين تيم تلاش خواهم کرد چون به من اعتماد کرد. اگر فرصتش پيش بيايد، دوست دارم روزي به بارسا برگردم.

- مويزه کين، مهاجم 18 ساله يوونتوس که يکي از ستارگان تيم زير 21 سال ايتالياست، ممکن است به خاطر تکميل بودن تعداد مهاجمان يوونتوس، اين تيم را ترک کند. به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، مينو رايولا، مديربرنامه هاي کين ممکن است موکلش را در اين تابستان به تيم ديگري منتقل کند و ظاهرا يوونتوس به شرط داشتن بند بازخريد کين، مشکلي با اين قضيه ندارد. اودينزه يکي از علاقه مندان به مويزه کين جوان است و مايل است با پرداخت 20 ميليون يورو، اين مهاجم با استعداد را به خدمت گيرد و براي راضي کردن يوونتوس، بند بازخريد 30 ميليون يورويي در اين قرارداد بگنجاند. نيس فرانسه، باشگاهي که ماريو بالوتلي در آن عضويت دارد ديگر تيمي است که به کين علاقه مند است و آن ها اميدوارند تا با رابطه خوبي که با رايولا دارند، کين را به تيم خود بياورند. از سوي ديگر، بالوتلي، الگوي مويزه کين نيز مي تواند شانس نيس را در اين انتقال افزايش دهد. ديگر تيمي که براي خريد مويزه کين اقدام کرده و قصد دارد پيشنهاد مهمي به يوونتوس ارائه دهد، دورتموند است که به دنبال خريد يک مهاجم نوک براي ترکيب اصلي خود است اما شايد درخواست يوونتوس براي داشتن بند بازخريد، مشکلاتي را براي دورتموند در راه جذب کين ايجاد کند زيرا زنبورها مشخصا علاقه اي به خريد بازيکن با چنين شرايطي ندارند. بايد ديد که يوونتوس براي آينده کين چه تصميمي خواهد گرفت و آيا اصلا حاضر به فروش او خواهد شد يا خير.

- بايرن مونيخ آخرين تيمي است که به جذب ايوان راکيتيچ، هافبک کروات بارسلونا ابراز علاقه کرده است. راکيتيچ 30 ساله که يکي از بهترين‌هاي کرواسي در جريان نايب قهرماني تاريخي اين کشور در جام جهاني روسيه بود، چند روزي مي‌شود که تمريناتش را براي شروع فصل جديد در کنار ديگر هم تيمي هايش آغاز کرده است. بازيکني کليدي در ترکيب بارسلونا که از زمان پيوستن به اين تيم در تابستان 2014، از مورد اعتماد ترين بازيکنان مربيان بوده و هر ساله تعداد قابل توجهي بازي انجام مي‌دهد. به گزارش mundodeportivo، روز گذشته گفته شد که راکيتيچ مشتريان بسيار جدي و پر و پا قرصي چون موناکو و پاري سن ژرمن دارد. هر دو تيم خلا يک هافبک دونده و تاثيرگذار چون راکيتيچ را در ترکيب شان احساس مي‌کنند و حاضرند پيشنهادي جدي براي اين بازيکن ارائه کنند. بازيکني که بندي 125 ميليون يورويي دارد. اما بايرن مونيخ را نيز بايد به جمع مشتريان راکيتيچ اضافه کرد. نيکو کواچ، سرمربي بايرن مونيخ شناخت بسيار خوبي از راکيتيچ دارد و مايل است او را در ترکيب تيمش داشته باشد. مونيخي‌ها نيز که تاکنون هزينه‌اي براي خريد بازيکنان جديد نکرده‌اند، مشکلي براي ارائه يک پيشنهاد جذاب ندارند. بنابراين گرچه بارسا تمايلي به فروش راکيتيچ ندارد و خود بازيکن هم حرفي از جدايي به ميان نياورده اما شايد يک پيشنهاد جدي از سوي يکي از اين سه تيم، داستان را عوض کند. حتي احتمال فعال شدن بند آزادسازي راکيتيچ نيز وجود دارد.

- اوناي امري سرمربي آرسنال لورن کوشيلني را به عنوان کاپيتان اول توپچي ها برگزيد. بعد از اعلام خبر خداحافظي پرمرته ساکر از دنياي فوتبال، کاپيتان اول باشگاه آرسنال نامعلوم بود. اما امري در مصاحبه اي با اسکاي اسپورتس رسما کوشيلني را به عنوان کاپيتان نخست انتخاب کرد. امري گفت: لورن که در حال حاضر مصدوم است و تا ماه نوامبر نيز نمي تواند بازي کند، کاپيتان اول ماست. بعد از لورن به ترتيب پتر چک، آرون رمزي، مسوت اوزيل و گرانيت ژاکا کاپيتان هاي ما هستند. من به چندين رهبر در اين تيم نياز دارم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دنياي فوتبال بايرن مونيخ راکيتيچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۹۳۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) پیراهن زیبای بایرن مونیخ برای فصل آینده

باشگاه بایرن مونیخ امروز (دوشنبه) به طور رسمی از پیراهن جدید خود که بازیکنان این تیم قرار است در فصل ۲۵-۲۰۲۴ به عنوان پیراهن اول مود استفاده قرار دهند، رونمایی کرد. پیراهن جدیدی که کمپانی «آدیداس» برای بایرن طراحی کرده، یکدست قرمز رنگ است و روی آن نوار عمودی تیره رنگی هم دیده می‌شود.

قرار است بایرنی‌ها در بازی خانگی روز یکشنبه خود با ولفسبورگ در هفته سی‌وسوم بوندس‌لیگا که آخرین بازی خانگی‌شان در فصل جاری است، طبق روال سال‌های گذشته با این پیراهن به میدان بروند.

دیگر خبرها