Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-04@20:45:41 GMT

دفاع چپ پاشنه آشیل ذوبی‌ها در دربی اصفهان؟

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۹۳۷۰۲

به گزارش "ورزش سه"، پست دفاع چپ را می توان یکی از چالشی ترین پست های تیم ذوب آهن در لیگ هجدهم دانست. آنها که برای پوشش دادن کامل این پست مسعود ابراهیم زاده را در اختیار گرفته بودند هنوز نتوانستند از این بازیکن استفاده مناسبی ببرند. ابراهیم زاده در دقایق میانی بازی به دلیل مصدومیت تعویض شد. مصدومیتی که باعث شده تا او در دو بازی پی در پی در ترکیب تیم غیبت داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این اتفاق در حالی افتاد که مهران درخشان مهر، مدافع چپ جوان ذوبی ها نیز پس از بازگشت از اردوی تیم امید به عنوان جانشین ابراهیم زاده پا به ترکیب ذوبی ها گذاشت اما در دیدار اخیر برابر استقلال با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد و به همین دلیل نمی تواند در بازی بعدی این تیم به میدان برود و در نتیجه همین موضوع کمبود مدافع چپ در ترکیب ذوبی ها باعث شده تا کادرفنی این تیم در آستانه دیدار حساس برابر سپاهان دچار چالش شود.


مطمئنا نامزد اول ذوبی ها برای حضور در پست دفاع چپ، مسعود ابراهیم زاده خواهد بود و به همین دلیل کادر فنی ذوبی ها سخت به دنبال وضعیت او هستند تا ببینند مصدومیت وی تا زمان دیدار برابر سپاهان برطرف خواهد شد یا خیر. در صورتی که ابراهیم زاده نتواند در این بازی به میدان برود دومین نامزد ذوب آهنی ها برای حضور در این پست حمید بوحمدان خواهد بود. هافبک دفاعی این تیم که پیش از این و در دوران حضور قلعه نویی نیز در همین پست به بازی پرداخت.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۹۳۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر | ویرانی گسترده در روستای امام‌زاده ابراهیم

آفتاب‌‌نیوز :

آتش سوزی بامداد پنجشنبه ( ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) در روستای گردشگری امام‌زاده ابراهیم شفت واقع در غرب گیلان منجر به خسارت گسترده و از بین رفتن ۱۲۰ خانه، مغازه و واحد اقامتی شد.

روستای گردشگری امام زاده ابراهیم شفت در ۴۸ کیلومتری رشت در دهستان چوبر در منطقه سردسیری و در دامنه کوه اسلار و ونی قرار دارد که به سبب وجود ساختمان‌های زیبا، رنگارنگ و چوبی چندین طبقه و چشمه های بکر و طبیعت چشم‌نواز، همه ساله در بهار و تابستان میزبان گردشگران و زائران است.

دیگر خبرها

  • آبی‌های خوزستان آماده بازی بزرگ (عکس)
  • شریفی تخته گاز با فجر به دنبال صعود
  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس
  • شادی ممنوع برای باقری در دربی خانوادگی
  • آخرین وضعیت شهرک امام زاده ابراهیم پس از آتش سوزی
  • ۱۰ نکته از دربی دیده نشده هفته ۲۵ لیگ برتر
  • تصاویر | ویرانی گسترده در روستای امام‌زاده ابراهیم
  • بررسی ابعاد حادثه حریق امام زاده ابراهیم (ع) شفت با حضور میدانی استاندار گیلان+تصاویر
  • دفاع هوایی پاشنه آشیل اتحادیه اروپا
  • تصاویری تلخ از منطقه امام‌زاده ابراهیم گیلان پس از آتش سوزی