Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، فاطمه فکوریان در این نشست نقد منصفانه در قاعده و چارچوب خودش را بسیار سازنده و مفید عنوان کرد و گفت: رسانه به خودی خود یک فرصت است و قابلیت بسیار بالایی در مخابره اخبار و اطلاعات بین مردم دارد و از انجا که رسانه و قلم خبرنگاران تاثیر یسزایی در افکار عمومی دارد خبرنگاران بایستی توجه ویژه به نقدهای منصافنه خودشان داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ارتباط تنگاتنگی با رسانه و خبرنگاران دارد ادامه داد: فضای رسانه را جزئی ازخودم میدانم و معتقدم اگر رسانه همانند یک نورافکن و آیینه عمل کند نقش مهم و راهبردی در جهت توسعه و آبادانی یک کشور و یک منطقه یا بخش دارد.

فکوریان تحمل و بردباری را لازمه خبرنگاران دانست و گفت: در فضای کاری خودمان وقتی مشکلی پیش میاید متاسفانه خیلی سریع دچارزود قضاوتی می شویم ولی اگر خبرنگاران تحمل و بردباری را در خودشان تقویت کنند شاهد تنش و اختلاف بین آنان و مدیران نخواهیم بود.

بخشدار مرکزی با تاکید براینکه توسعه کشور در گروه نقش رسانه ها است گفت: یک کشور زمانی به سمت توسعه و پیشرفت سیر پیدا میکند که رسانه ای شقاف ، فعال و دور از زودقضاوتی و نقد منصانه داشته باشد.

وی در پایان عملکرد بخشداری مرکزی را در بازه زمانی 100 روزه بسیار خوب عنوان کرد و گفت: هدفمان توسعه بخش مرکزی است و انشالله با پوشش رسانه ای شما عزیزان روز به روز شاهد توسعه بخش مرکزی باشیم.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصحاب رسانه پوشش توسعه و پیشرفت رسانه رعایت قوانین و مقررات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۹۳۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان.

امتداد - محمد شیخ حسینی مدیرعامل بانک توسعه تعاون درآستانه سفر ریاست محترم جمهور به پاکستان، در نشست تخصصی اقتصادی و بانکی در بانک مرکزی کشور پاکستان شرکت کرد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، بانک توسعه تعاون اولین بانک کشور است که برای گسترش همکاری های تجاری و اقتصادی همسو با سیاست ها و برنامه های دولت مردمی، اقدام به برگزاری نشست های تخصصی با بانک مرکزی پاکستان و موسسات فعال در حوزه بانکی و تامین مالی آن کشور نموده است.

شیخ حسینی در این سفر ضمن معرفی بانک و اشاره به ظرفیت های همکاری فی مابین، برضرورت تسهیل تجارت خارجی با کشور پاکستان به عنوان یکی از طرف های تجاری ایران تاکید کرد.
وی با تبیین رسالت بانک توسعه تعاون به عنوان تنها بانک توسعه ای بخش تعاون در کشور به فعالیت های بانک از جمله فعالیت های ارزی که در راستای حمایت از بخش تعاون و تولید انجام می شود اشاره کرد.
این مقام بانکی افزود: پاکستان دارای قرابت فرهنگی، دینی، و تاریخی بسیاری با ایران است، لذا زمینه های بالقوه فراوانی جهت همکاری و توسعه روابط وجود دارد که با همت و تلاش می توان به بهره برداری رساند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • مالکان جدید پرسپولیس و استقلال هم باید قوانین سقف بودجه را رعایت کنند
  • معرفی توانمندی‌های نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان
  • بازگشایی چند مطب در تویسرکان پس از رعایت قوانین و استاندارد‌ها
  • قانون نانوشته!
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان.
  • ظرفیت بالای مرکزی در زمینه پزشکی و تجهیزات درمانی
  • رعایت قوانین و حفظ کیان شورا سرلوحه اقدامات شهردار باشد
  • تذکر رییس شورا به کیانی ؛ رعایت قوانین و حفظ کیان شورا باید سرلوحه کار شهردار کرج باشد
  • بهادری جهرمی: تعیین تکلیف صدور مجوزهای کسب و کار با هیئت مقررات می‌باشد