Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد؛ مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان از برگزاری دومین المپیاد فرهنگی ، ورزشی زندانیان و مدد جویان استان در شهر یاسوج خبر داد و گفت :با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و اداره کل زندان های استان ،دومین المپیاد ورزشی زندانیان و مدد جویان کهگیلویه وبویراحمد برگزار می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آرمان حاتمی افزود:در نشست هماهنگی برگزاری این المپیاد که با حضور معاونت توسعه،کارشناسان ورزش استان روسای هیات های همگانی و روستایی و عشایری و مسئولین تربیت بدنی و فرهنگی اداره کل زندان های استان در محل اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد مقرر شد این المپیاد در اواخر مرداد ماه برگزار شود.
مدیر روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه بویراحمد از برگزاری این المپیاد در رشته های فوتسال ،والیبال ،تنیس روی میز ،دارت ،طناب کشی ،بازیهای بومی و محلی ،پرتاب توپ و طناب زنی خبر داد و گفت: این المپیاد در دو بخش آقایان و بانوان برگزار خواهد شد .
حاتمی از برگزاری مراسم افتتاحیه و اختتامیه این المپیاد ورزشی در محل سالن ورزشی اداره کل زندان های استان خبر داد و اضافه کرد:به نفرات برتر لوح و مدال قهرمانی اهدا خواهد شد .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد زندانیان آرمان حاتمی یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۹۳۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور

به گزارش خبرنگار مهر، گزارش کیومرث هاشمی که در مراسم تقدیر از مدال آوران و خطاب به رییس جمهور قرائت شد به شرح زیر است:

« این برنامه پس از چندین تلاش ناموفق در سنوات پیشین، اکنون در مسیر هماهنگ سازی و هم افزایی نهادهای ورزشی و دستگاه های اجرایی مرتبط با ورزش قرار گرفته و قطعاً به آثار ارزشمندی در جهت تحول و پیشرفت متوازن ورزش کشور منجر خواهد شد.

در همین راستا شاهد آغاز فرآیند تدوین سند ملی آمایش سرزمینی ورزش هستیم که برای اولین بار در تاریخ، با همکاری و همراهی کارشناسان پرتلاشِ وزارت ورزش و جوانان در سراسر کشور به ثبت دقیق بیش از ۹۳۰۰۰ مکان ورزشی در سامانه اطلاعات جغرافیایی منجر شده و فرآیند تدوین اسناد آن نیز در حال انجام است.

در صورت تصویب نهایی در شورای عالی آمایش سرزمینی و ابلاغ آن از سوی رئیس جمهور محترم، قطعاً به ریر گذاری نوین و هدفمندی در ورزش منجر خواهد شد که خروجی نهایی آن، توزیع عالمـانه و عادلانه منابع و زیرساخت های حوزه ورزش در سراسر کشور با محوریت اِعمال اولویت برای مناطق محروم و کم برخوردار و همچنین آغازی بر پایان مدیریت سلیقت ای، جزیره ای و غیرهدفمند در ورزش ایران خواهد بود، به نحوی که با تصویب این طرح، کلنگ زنی و ساخت هر پروژه جدید ورزشی خارج از چارچوب سیاست های آمایش ممنوع بوده و هزینه کرد بودجه های عمرانی ورزش کشور صرفاً در مسیر برنامه و چارچوب مصوب، امکان پذیر خواهد بود.

در همین راستا به استحضار جامعه بزرگ ورزش می رسانم؛ تنها در شش ماهه ی دوم سال ۱۴۰۲، تعداد ۹۲۰ پروژه نیمه تمام ورزشی، افتتاح و به بهره برداری رسید و تلاش ها برای تکمیل هر چه بیشتر این پروژه ها ادامه دارد. و اما تحقق این مهم، نیازمند اصلاح و بهبود وضعیت حکمرانی ورزش کشور است که این موضوع نیز در دستور کار وزارت ورزش و جوانان قرار گرفته است.

هم افزایی و هماهنگی بین ارکان مهم و مؤثر در ورزش کشور، نظیر کمیته های ملی المپیک، پارالمپیک و فدراسیون های ورزشی، ساماندهی و کاهش سرپرستان فدراسیون های ورزشی از ۱۶ فدراسیون به ۷ فدراسیون، آغازِ تأمین تجهیزات و امکانات مورد نیاز فدراسیون های ورزشی بعد از قریب ۱۵ سال فترت و رکود در این زمینه، برگزاری منظم و قاعده مند مجامع انتخاباتی فدراسیون های ورزشی با رویکرد مشارکت حداکثری ذینفعان هر رشته ورزشی، تمرکززدایی از پایتخت با اعطای میزبانی رویدادهای مهم ملی و بین المللی به استان های مختلف کشور، پرداخت ۱۰۰ درصدی اعتبار تخصیصی به فدراسیون های ورزشی، استقرارِ سامانه سوت زنی در راستای شفاف سازی و مقابله بهنگام با فساد، فراهم کردن جذب و استخدامِ نخبگان جوان علمی در وزارت ورزش و جوانان، و در نهایت افزایش تعداد مدیران بانو در عرصه مدیریت ورزش کشور، با این توضیح که هم اکنون در ستاد وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون های ورزشی و هیأت های ورزشی قریب به ۸۵۰ مدیر و مسئول زن مشغول فعالیت و خدمت هستند که این امر نشانگر جایگاه مهم ورزش در جلب مشارکت آحاد مختلف جامعه بویژه زنان و مادران خلاق، مدیر و مسئولیت¬پذیر است.

در حوزه ورزش بانوان هم حرکت ها و دستاوردها امیدبخش است؛ به طوری که با همه محدودیت های بین المللی از ۱۵۱۷ نفری که امروز تجلیل می شوند، ۳۱ درصد آن سهم بانوان است و روند پیشرفت و موفقیت آنها در میادین بزرگ بین المللی چشمگیر و شایسته ی تقدیر است.

به استحضار ریاست محترم جمهور و جامعه بزرگ ورزش کشور می رسانم:

یکی از مهم ترین راهبردهای وزارت ورزش و جوانان در دوره جدید، کمک به رونق اقتصادی کشور با محوریت تحقق شعار سال است که در همین راستا با تعیین برخی مشوق ها و رفع چالش های حوزه باشگاهداری، شاهد افزایش تأسیس باشگاههای ورزشی با سرمایه مردمی و بخش خصوصی و رسیدن آن به تعداد ۳۴۰۰۰ باشگاه ورزشی با ارزش تقریبی ۴۳ همت هستیم که ان شاالله با تدابیر پیش بینی شده، تعداد آنها با شتاب هر چه بیشتری افزایش خواهد یافت. امری که به رونق هر چه بیشتر ورزشِ سلامت محور و افزایش سهم آن در کاهش بیماری های غیرواگیر کمک خواهد کرد.

اما آنچه امید جامعه ورزش را دو چندان کرده، افزایش ۹۴ درصدی اعتبارات حوزه ورزش و جوانان در سال ۱۴۰۳ نسبت به بودجه سال ۱۴۰۲، واگذاری باشگاه‌های مردمی و بزرگ استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی و خروج وزارت ورزش و جوانان از باشگاه داری و همچنین پیگیریِ وعده رئیس جمهور محترم در مراسم پیشین تجلیل از قهرمانان مبنی بر احداث ورزشگاه بزرگ تهران با حمایت ویژه ارکان مختلف دولت محترم است. امری که زمینه میزبانی کشور از رویدادهای بزرگ بین المللی را فراهم و سرانه ورزشی شهر تهران را نیز به میزان قابل توجهی افزایش خواهد داد.

در کنار این موارد، آنچه همواره مشهود و مثال زدنی ست، حضور پررنگ جامعه ورزش و بویژه قهرمانان ورزشی مان در مناسبت های فرهنگی و انقلابی است که بارزترین تجلی آن حضور پرشور ایشان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و کُنشگری فعالانه آنها در محکوم نمودن جنایات رژیم صهیونیستی است که بار دیگر مسئولیت پذیری و بصیرت انقلابی جامعه ورزش را به همگان نشان داد.

در همین راستا وزارت ورزش و جوانان تلاش نموده، با صرف انرژی و برنامه ریزی مضاعف، نقش پر رنگ ورزش در اعتلای فرهنگی کشور را نیز در دستور کار خود قرار دهد. اِحیای کمیسیون فرهنگی ورزش شورایعالی انقلاب فرهنگی، تشکیل مجمع سفیران فرهنگی ورزش کشور با حضور قهرمانان و اُلمپین ها، تدوین و توشیح میثاق نامه رؤسای فدراسیون های ورزشی در بدوِ ابلاغِ حکم، و از همه مهمتر؛ حضور مؤثر قهرمانان و فدراسیون های ورزشی در اِیفای مسئولیت اجتماعی و کمک به مناطق سیل زده و محروم از مهمترین دستاوردهای فرهنگی ورزش کشور طی یکسال گذشته بوده است.

در نهایت به شما جامعه بزرگ ورزش اطمینان می دهم؛ ورزش امروز ایران اسلامی به لطف خداوندمتعال و حمایت های بی دریغ رئیس جمهور مردمی و محبوبمان، پس از سال ها بر مدار پیشرفت و برنامه قرار گرفته که تحقق کامل و دستیابی به اهداف نهایی آن که همانا تحقق «ورزشی قوی برای ایرانی قوی» است، نیازمند همدلی تمامی ارکان ورزش کشور و مشارکت مردم است که بحمدالله اکنون این همراهی و همدلی در بالاترین سطح ممکن ایجاد شده که در اینجا بر خود لازم می دانم از همراهی و تلاش ارزشمند تمامی ارکان ورزش کشور بویژه رؤسا و اعضای محترم هیأت اجرایی کمیته های ملی المپیک و پارالمپیک و همچنین رؤسا و اعضای محترم هیأت رئیسه تمامی فدراسیون های ورزشی، مدیران ستادی و استانی وزارت ورزش و جوانان و همچنین کارشناسان پرتلاش این وزارتخانه که متعهدانه برای اِعتلای کشور تلاش می کنند، صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم و تأکید کنم که آرامش امروز ورزش کشور مرهونِ یک کار تیمی و تلاش جمعی است که برکات آن در سالهای آینده نمایان خواهد شد.

امید است دعای خیر شما بدرقه راه قهرمانان عزیزمان در بازی های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس باشد و با تدابیر در خوری که برای آماده سازی کاروان های اعزامی از سوی کمیته های ملی المپیک و پارالمپیک پیش بینی شده، استمرار موفقیت ها که مهمترین دستاوردش امیدآفرینی و شاد کردن دل مردم شریف ایران اسلامی و نشاندن لبخند رضایت بر چهره نورانی مقام معظم رهبری «مدظله العالی» است، دور از دسترس نمی باشد. إن شاءالله

کد خبر 6099118

دیگر خبرها

  • گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور
  • المپیاد ورزشی فناورانه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود
  • برگزاری مسابقه رباتیک ورزشی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • ۵۱ میلیون ایرانی گواهی‌نامه رانندگی دارند
  • جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر آذربایجان شرقی برگزار می شود
  • پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی
  • پیست موتورسواری بندرعباس غیراستاندارد و حادثه‌آفرین ‌است
  • همه چیز درباره المپیاد ورزش‌های فناورانه + لینک ثبت نام