Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نظر می‌رسد باری دیگر یک مشکل فنی گریبان لپ‌تاپ‌های مک بوک پرو اپل را گرفته است و موجب نارضایتی بسیاری از کاربران این محصول شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا،یکی از محصولات پرطرفدار و محبوب شرکت آمریکایی اپل همواره لپ‌تاپ‌های آن است که تحت عنوان مک بوک به بازارهای جهانی عرضه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چندی پیش بود که کاربران بسیاری در فضای مجازی خطاب به شرکت سازنده یعنی اپل اعلام کردند خنک‌کننده لپ‌تاپ جدید مک بوک پرو ۱۵ اینچی آن‌ها با مشکل جدی روبرو شده و نمی‌تواند مانع داغ کردن پردازنده قدرتمند این دستگاه شود. آن‌ها بارها از داغ شدن دستگاهشان ابراز نگرانی کرده و از اپل برای برطرف کردن این مشکل و نقص فنی درخواست کرده بودند هرچه سریع‌تر فکری به حال انتشار یک به‌روزرسانی و حل آن کند.  

اپل در واکنش به این مساله، با انتشار زودهنگام یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری سروصداهای بوجود آمده را فرونشاند. اما حالا به نظر می‌رسد دردسر این لپ تاپ‌های اپل تمام شدنی نیست و هم اکنون هر دو نسخه ۱۳ و ۱۵ اینچی مک بوک پرو اپل دچار یک مشکل و نقص فنی دیگری شده و باری دیگر سر و صدای کاربرانشان را در فضای مجازی بلند کرده‌اند.

این کاربران به تازگی عنوان کرده‌اند که صدای خروجی از اسپیکرهای مک بوک آن‌ها دچار شکست صوتی می‌شود حتی وقتی که میزان صدا (والیوم) پایین است، باز هم صدا در اسپیکرها دچار شکستگی می‌شود و درنهایت صدای خروجی برای مخاطبان و شنوندگان مفهوم و قابل درک نیست. این در حالیست که اپل برای تبلیغاتش از کیفیت و قدرت اسپیکرهای مک بوک پرو به شدت تبلیغ کرده و مانور زیادی بر روی آن داده بود. اپل مدعی شده بود که اسپیکرهای بکار رفته در مک بوک پرو از بهترین نوع خود هستند و می‌توانند از طریق ارتباط مستقیم با منبع تامین برق، حداکثر صدای تقویت شده را به گوش کاربرها برسانند.

هنوز علت دقیق مشکل بوجود آمده مشخص نیست اما اپل اعلام کرده است که درصدد پیدا کردن راه حلی برای برطرف کردن نقص فنی مذکور است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مک بوک فضای مجازی پرو مک بوک نقص فنی شرکت اپل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۹۴۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت جنون‌آمیز پسر جوان؛ پرش از روی ۲ خودرو در حال عبور (فیلم)

 

 

 

منبع :خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: امدادرسانی به خودروی گرفتار شده در رودخانه زمکان با ۶ سرنشین (فیلم) نجات ۱۸ نفر گرفتار در سیل روستای شادکام بافق (فیلم) اقدام خطرناک راننده یک خودرو در تونل‌های تهران (فیلم)

دیگر خبرها

  • (ویدئو) نجات دراماتیک سرنشینان خودروی گرفتار در سیل با لودر
  • نجات جان چند جوان عربستانی گرفتار در سیل با لودر (فیلم)
  • لحظات نفس‌گیر نجات ۴ مرد جوان گرفتار در سیلاب عربستان (فیلم)
  • عملیات چهار ساعته نجات برای فرد گرفتار در ارتفاعات ریگ
  • حرکت جنون‌آمیز پسر جوان؛ پرش از روی ۲ خودرو در حال عبور (فیلم)
  • امدادرسانی به گردشگر گرفتار در پل خدا آفرین بازفت
  • نقص سیستم خودران تسلا دردسرساز شد
  • (ویدئو) کروکودیلی که در چنگال شیر‌ها گرفتار و تکه پاره شد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • نجات ۱۸ نفر گرفتار در سیل روستای شادکام بافق (فیلم)