Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@12:18:46 GMT

مرکز حراست وزارت صنعت: مردم تخلفات را گزارش کنند

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۹۴۶۶۳

مرکز حراست وزارت صنعت: مردم تخلفات را گزارش کنند

مرکز حراست وزارت صنعت ، معدن و تجارت از عموم مردم درخواست کرد، چنانچه تخلفی در هر یک از بخشهای این وزارتخانه مشاهده کردند از طریق سامانه ۱۲۴ به این مرکز اعلام کنند . ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۳ اقتصادی صنعت و تجارت نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از شاتا، این مرکز هدف از اقدام فوق را مبارزه با فساد اداری در هر یک از بخش‌های مختلف مرتبط با وزارت صنعت،معدن و تجارت ، برای دریافت گزارشات تخلفات از جانب مردم شریف ایران و پرسنل اداری در بخش‌های مختلف و ارسال آن به مرکز حراست ذکر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر درخواست این مرکز ، عموم مردم می توانند برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده و تخلف در خصوص ثبت سفارش کالا ، عدم مشاهده و یا مغایرت قیمت کالاها و خدمات در سامانه «www.124.ir» با توجه به الزام ثبت قیمت کالا و خدمات در این سامانه و گزارش عدم رعایت اولویت بندی ثبت سفارش برای واردات مواد اولیه واحدهای تولیدی را گزارش کنند.

همچنین معرفی اماکن و انبارهای کالاهای مشمول مبارزه با احتکار و اختفا از دیگر مواردی است که عموم مردم در صورت مشاهده تخلف در این بخشها می توانند به مرکز حراست وزارت صنعت ،‌معدن و تجارت اعلام کنند.

این مرکز همچنین اعلام کرد بنا دارد تا به ارائه دهندگان گزارش مناسب و صحیح از تخلفات، پاداشی شایسته اعطا کند.

مرکز حراست وزارت صنعت ،‌معدن و تجارت با اعلام راه‌های ارتباطی زیر از مردم خواسته است تا مشاهدات خود را اعلام کنند.
ستاد خبری با شماره 88809944-021
ایمیل به آدرس herasat.samt@chmail.ir
پیامک به شماره 09128191447

انتهای پیام/

R1342/P1010113/S7,78/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۹۴۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاب و عفاف دغدغه امروز مردم و مسئولان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین نشست هم‌اندیشی مسئولان و مدیران حراست واحد‌ها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با حضور سعید رازقی رئیس دانشگاه اسلامی استان بوشهر و هادی دشتی معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی این دانشگاه برگزار شد.

مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در این نشست با ارائه گزارشی از مسائل، چالش‌ها و عملکرد حراست در سال گذشته و تشریح اجمالی برنامه‌های سال جدید، اظهار کرد: در دوره کنونی دانشگاه، تلاش کردیم دیدگاه‌های عموم نسبت به حراست و حفاظت فیزیکی تغییر کند و بیشتر تقویت بُعد فرهنگی فعالیت‌های مجموعه حراست در نظر گرفته شده است.

رضا آبشیرینی با بیان اینکه حجاب و عفاف یکی از دغدغه‌های اصلی امروز مسئولان و دلسوزان جامعه و کشور است، ادامه داد: در این نشست ضمن تدوین برنامه عملکردی یک سال پیش رو، کارگاه آموزشی مدیریت فضای سایبری و مجازی و گزارش‌نویسی برای مدیران حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه دیدگاه فعالیتی در مجموعه حراست دانشگاه، در نظر گرفتن منفعت کارمند، استاد، دانشجو و دانشگاه بر منفعت شخصی است، خواستار جدیت و دغدغه‌مندی بیشتر همکاران حراست در انجام وظایف و مسئولیت‌ها شد.

معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر هم در این نشست با اشاره به اینکه حراست، خط مقدم ورود افراد به دانشگاه است، افزود: بُعد نظارتی و ارتباطی حراست بسیار تعیین‌کننده است و این بُعد می‌تواند عاملی برای جلوگیری از بسیاری از انحرافات و اصلاحات باشد.

هادی دشتی با اشاره به عملیات رزمندگان سپاه در پاسخ به وحشی‌گری‌های رژیم صهیونیستی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: «بزرگ‌نمایی ضعف‌های کشور خیانت است و باید این حماسه‌آفرینی‌ها که منجر به امیدآفرینی است، جامع و دقیق بازگو شود.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • خواسته بافندگان فرش دستباف: بی گره‌ها و ربات باف‌ها هویت‌دار شوند
  • ۱۹ هزار تن کالا از پاکستان به استان خراسان رضوی وارد شد
  • تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • حجاب و عفاف دغدغه امروز مردم و مسئولان است
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد همچنان در مرحله دریافت تسهیلات
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد در مرحله دریافت تسهیلات
  • تشکیل ۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت: با تعطیل شدن پنجشنبه ۲۵ درصد ظرفیت کار با دنیا را از دست می دهیم
  • افزایش صادرات غیر نفتی در هرمزگان