Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ملي پوش فوتبال کشورمان گفت: در حاليکه برخي‌ها دوست نداشتند پيشرفت کنم اما خودم را به آن بالايي سپردم و در قطر عزت و احترام زيادي دارم.
محمدرضا خانزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، در خصوص آخرين وضعيت مصدوميتش، وضعيت تيم الاهلي قطر، احتمال بازگشت به پرسپوليس و شايعه لژيونر شدن براي دعوت به تيم ملي صحبت‌هايي کرد که در زير مي‌خوانيد: 
فارس: ليگ قطر ليگ پر مهره‌اي در فوتبال آسيا به حساب مي‌آيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به صورتيکه بازيکنان بزرگي مثل ژاوي، گابي و ... در آن حضور دارند. 
اسامي‌اي که شما به کار برديد به کنار اما کيفيت ليگ قطر نيازي به صحبت من ندارد. در همين تيم ما بازيکنان بزرگي هستند و کيفيت ليگ قطر را مي‌توانيد از بازيکنان ايراني که به اينجا آمدند بپرسيد که ليگ قطر چه کيفيت بالايي دارد. اينجا همه چيز حرفه‌اي و منظم است و خوشبختانه من هم شرايط خوبي دارم.
فارس: در حاليکه صحبت از رفتنت به پرسپوليس و تراکتورسازي به گوش مي‌رسيد ناگهان سر از ليگ قطر درآوردي.
البته خيلي هم ناگهاني نبود. بعد از چند بازي دوستانه با تيم ملي مقابل الجزاير، تونس و ... پيشنهادهايي به من صورت گرفت اما سعي کردم که آن را رسانه‌اي نکنم و ترجيح دادم در سکوت خبري کارها را پيش ببرم و خوشحالم که انتخاب خوبي هم داشتم.
فارس: الان تو و اميد ابراهيمي در الاهلي قطر حضور داريد. نگاه مسئولان فوتبال قطر به بازيکنان و شرايط فوتبال ايران چگونه است؟
خدا را شکر اينجا همه چيز خوب و حرفه‌اي است و خوشبختانه عزت و احترام خوبي هم داريم. اميد ابراهيمي هم روز گذشته بازي خيلي خوبي انجام داد و توانستيم به برتري برسيم.

فارس: البته يک مصدوميت ناگهاني شرايط را برايت سخت کرده است.
فکر مي‌کنم اوايل بازي بود که روي پنجه پايم چرخيدم و اين در حاليست که همه تلاشم را کردم تا توپي که نزديک بود گل شود وارد دروازه ما نشود اما باز هم خدا را شکر مي‌کنم که زانويم نپيچيد چرا که در آن شرايط مصدوميت سخت‌تري داشتم. الان مصدوميت من از ناحيه مچ پا است و فکر مي‌کنم طبق نظر پزشکان 3 هفته ديگر آماده بازي مي‌شوم اما تلاش مي‌کنم تا زودتر هم به بازي‌ها برسم.
فارس: خيلي کم پيش آمده که مدافعان فوتبال ايران راهي تيم‌هاي خارجي شوند و لژيونر لقب بگيرند. چه شد که براي ادامه فوتبال اين راه را انتخاب کردي.
قبل از هرچيز خداراشکر مي‌کنم که توانستم لژيونر شوم چرا که اين خواست خدا بود هرچند که برخي‌ها دوست نداشتند من پيشرفت کنم اما من جوابي به اين افراد ندادم و فقط خودم را به آن بالايي سپردم. من از اين اخلاق‌ها ندارم که بگويم کسي را واگذار به خدا مي‌کنم اما خداراشکر که زمان خيلي چيزها را نشان داد. برخي‌ها من را تحت فشار گذاشته بودند اما من مي‌دانم که اين فشارها از چه سمتي بوده است هرچند که اصلاً برايم مهم نيست. به هر حال اين اتفاق رخ داد و من لژيونر شدم تا جواب خيلي‌ها را بدهم. اين مسئله پاسخ منتقداني بود که شيطنت مي‌کردند. در همه جاي دنيا فوتبال را به يک شکل مي‌بينند اما يکسري که شيطنت مي‌کردند نگاهشان با بقيه مردم دنيا متفاوت بود. من مصدوميتم را هم به فال نيک مي‌گيرم چرا که اين مصدوميت حاصل انرژي منفي همين افرادي بود که شيطنت مي‌کردند. اين مصدوميت حاصل انرژي منفي برخي از دوستان بود اما آنها مطمئن باشند که من قوي‌تر از قبل برمي‌گردم.
فارس: اين افرادي که از آنها نام نمي‌بري همان افرادي بودند که در زمان جام جهاني برايت حرف و حديث درست کرده بودند؟
نمي‌دانم که بحث آنها چه بوده و دوست هم ندارم که به اين مسائل ورود کنم اما هرچه که بود برخي‌ها با اين حرف‌هاي پوچ و بيهوده خودشان را کوچک کردند و آنها مطمئناً در آن دنيا بيشتر در عذاب خواهند بود. من که از اين شرايط راضي هستم چون اگر آنها اين کارها را نمي‌کردند اين شرايط شايد براي من به دست نمي‌آمد. 
فارس: مي‌گويند کي‌روش به ملي‌پوشان گفته که بايد لژيونر شوند تا به تيم ملي دعوت گردند. آيا اين موضوع را تأييد مي‌کني؟
وقتي کسي حرفي مي‌زند بايد اين حرف‌ها منطقي باشد. متأسف هستم براي شايعه‌سازان که چنين شايعاتي مي‌سازند. بازيکنان براي چه لژيونر مي‌شوند؟ براي اينکه عملکرد خوبي داشتند و آنها لژيونر مي‌شوند تا از همه نظر پيشرفت کنند. هر فوتباليستي اين هدف را دارد که روزي لژيونر شود و اين شايعات غيرقابل قبول است. من نمي‌دانم چرا چنين حرف‌هايي را درست مي‌کنند.

فارس: مي‌گويند کي‌روش از تيم ملي ايران رفتني است. تو در اين‌باره چه نظري داري؟
من دوست ندارم در اين‌باره حرفي بزنم چرا که هرچه که هست بين فدراسيون و آقاي کي‌روش خواهد بود. اما اميدوارم همه چيز ختم به خير شود و اتفاقي که رخ مي‌دهد به سود فوتبال ايران باشد.
فارس: در قطر با مهدي طارمي هم ارتباط داري؟
بله با مهدي در ارتباط هستم و همين ديروز با يکديگر ديدار داشتيم.
فارس: نگاه فوتبال قطر به فوتبال ايران چطور است؟ اين احتمال وجود دارد که بازيکنان ديگري از ايران راهي ليگ ستارگان قطر شوند؟
100 درصد همينطور است و بازيکنان ايراني مي‌توانند به ليگ قطر بيايند اما به هر حال اين مسائل به عملکرد ما در قطر هم تأثيرگذار است. بازيکنان بزرگي مثل مجتبي جباري، سيد جلال حسيني، فريدون زندي، پژمان منتظري و ... در ليگ قطر بازي کردند و عملکرد خوبي داشتند که مسئولان فوتبال اين کشور به بازيکنان ايراني ذهنيت خوبي دارند و ما هم مي‌توانيم با عملکرد خوبمان کاري کنيم بازيکنان ديگر ايران هم بتوانند به اين ليگ بيايند.
فارس: پرسپوليس و استقلال چند روز ديگر با تيم‌هاي الدحيل و السد قطر بازي‌هاي حساسي در ليگ قهرمانان آسيا دارند. فکر مي‌کني در اين تقابل فوتبال ايران پيروز خواهد شد يا قطر؟
ببينيد پرسپوليس و استقلال هميشه نام‌هاي بزرگي هستند و نام آنها در دل رقبا وحشت مي‌اندازد اما بايد قبول کرد که تيم‌هاي قطري فوق‌العاده حرفه‌اي و قوي هستند و بازيکنان بزرگ دنيا براي تيم‌هاي قطري بازي مي‌کنند. با اين همه من اميدوارم که پرسپوليس و استقلال به عنوان نمايندگان ايران بتوانند در آسيا موفق شوند.
فارس: با توجه به حضورت در قطر نمي‌تواني به پرسپوليس در رابطه با شناخت بهتر از تيم الدحيل کمک کني؟
من هنوز شناخت کافي از اين تيم‌ها ندارم اما اگر هر کمکي از دستم بر بيايد براي پرسپوليس انجام مي‌دهم.
فارس: قصد داري در فوتبال قطر بماني يا اينکه برنامه‌هاي ديگري براي فوتبالت داري؟
هدف اول من اين است در تيمم عملکرد خوبي داشته باشم و بعد از آن تلاش مي‌کنم تا به تيم‌هاي اروپايي ترانسفر شوم. البته هر زماني که تيم پرسپوليس به من نياز داشته باشد با کمال ميل در خدمت آنها خواهم بود و اگر بدانم که به من نياز دارند به پرسپوليس بر خواهم گشت.
فارس: در پايان اگر صحبتي باقي مانده بگو!
جا دارد که از همين طريق از آقاي زنوزي و باشگاه تراکتورسازي تشکر کنم چرا که وقتي در ايران بودم براي حضور در تراکتورسازي با من صحبت شد اما قسمت نبود که با هم همکاري کنيم اما مي‌توانم بگويم تراکتورسازي به زودي يکي از قطب‌هاي برتر فوتبال آسيا خواهد شد چرا که اين تيم مالکي دلسوز و هواداران بسيار خوبي دارد که به من محبت زيادي داشتند اما مطمئن هستم که با خريدهاي خوبي که انجام شده تراکتورسازي هرچه زودتر به شرايط خوب بر مي‌گردد و من هم در پايان صحبت‌هايم آرزو مي‌کنم پرسپوليس امسال براي چهارمين سال متوالي قهرمان ايران شود چرا که از نظر من همان سالي که پرسپوليس به خاطر تفاضل گل نايب قهرمان شد هم قهرمان ايران بود و امسال اميدوارم که چهارمين قهرماني را جشن بگيرند.
انتهاي پيام/ا

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۹۴۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طارمی جزو 10 لژیونر برتر هفته آسیا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ «طارمی ناجی پورتو شد»، این گزارش امروز (چهارشنبه) کنفدراسیون فوتبال آسیا در تمجید از ستاره تیم ملی ایران در لیگ پرتغال است.طارمی به عنوان گران ترین فوتبالیست ایران با قیمت 10 میلیون یورو تقریبا با ارزش تیم‌های بزرگ کشورمان مثل سپاهان و تراکتور با (11 میلیون یورو) برابری می‌کند. به نقل از فارس طارمی هفته جاری بعد از بیش از 4 ماه موفق به گلزنی مجدد برای پورتو در لیگ پرتغال شد. ستاره ایرانی بعد از اتفاقات زمستان گذشته و توافق با اینتر به لیست سیاه پورتو وارد شد.طارمی در 2 ماه گذشته در بسیاری از بازی‌ها از لیست خط خورد یا نیمکت نشین بود. در بازی شنبه گذشته هم به عنوان یار ذخیره نیمه دوم وارد زمین شد و گل تساوی 2 بر 2 را در دقیقه 82 مقابل فامالیسائو به ثمر رساند تا اژدها از باخت فرار کند.

سایت AFC گزارش می‌دهد که طارمی بعد از مدت‌ها دوری دوباره برای پورتو به میدان رفت و «در یک زمان کوتاه دوباره توانایی هایش را نشان داد» تا تیم پرتغالی از شکست فرار کند.کنفدراسیون فوتبال آسیا لیستی از بهترین لژیونرهای هفته این قاره در لیگ های اروپایی ارائه کرد که «مهدی طارمی جزو 10 لژیونر برتر هفته آسیا» قرار گرفت.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896295

دیگر خبرها

  • دعوت دانیال اسماعیلی فر به کمیته انضباطی
  • دعوت از بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • شروع ستاره لژیونر با توپ پُر در جام ملت‌ها
  • دعوت از چهار وزنه بردار فارسی به اردوی تیم ملی
  • روایت متفاوت نورالدین خانزاده از سریال مختارنامه در «نون.خ۵» + فیلم
  • تقابل لژیونر جوان ایران و آلمیدا (عکس)
  • گل زیبای لژیونر گیلانی در لیگ فوتبال امارات
  • دعوت به اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان
  • طارمی جزو 10 لژیونر برتر هفته آسیا
  • دو هرمزگانی به اردوی تیم ملی فوتبال جوانان دعوت شدند