Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@03:48:34 GMT

جزئیات خرید ۱۰۰۰ میلیارد تومان تجهیزات فرودگاهی

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۹۴۷۷۹

جزئیات خرید ۱۰۰۰ میلیارد تومان تجهیزات فرودگاهی

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: امروز در هیچ فرودگاهی با چالشی که تغییر شرایط در روند کار اختلال ایجاد کند، مواجه نیستیم، خریدهایمان را در دو سال گذشته انجام داده‌ایم و امروز در حال نصب تجهیزات هستیم.

خبرگزاری فارس: به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، رحمت‌الله مه آبادی اظهار داشت: این شرکت توانست از فرصت پسابرجام بهترین بهره را ببرد، ما برنده ۱۰ هزار میلیارد ریالی برجام بودیم، زیرا از همان ابتدا رفع تحریم‌ها را موقت می‌دانستیم و امروز در هیچ حوزه فرودگاهی با چالشی که تغییر شرایط در روند کارمان اختلال ایجاد کند، مواجه نیستیم، همه خریدهایمان را در دو سال گذشته انجام داده‌ایم و امروز در حال نصب تجهیزات هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اظهار داشت: باید این موضوع را در نظر بگیریم که تحریم مدت زمان مشخصی دارد و قرار نیست ایران تا سال‌ها در تحریم باشد و ما نیز مؤلفه‌های قدرتی داریم که بتوانیم با استفاده از آن‌ها در مقابل دشمنان بایستیم.

مه‌آبادی ادامه داد: شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در دوران برجام توانست معادل ۸۱ میلیون و ۳۸۳ هزار و ۷۳۸ یورو و ۴۴۵۳ میلیارد و ۹۸۰ میلیون و ۷۰۹ هزار و ۵۰۸ ریال (در مجموع حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان) تجهیزات فرودگاهی در دو بخش داخلی و خارجی خریداری کند که این تجهیزات مربوط به ادارات کل ارتباطات و ناوبری، آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیما، تجهیزات و سامانه‌های فرودگاهی، مرکز وارسی پروازی و خدمات هوایی، حراست و امنیت فرودگاهی می‌شود.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها با اشاره به قطعی برق استان تهران در برخی از ساعات طی یک ماه اخیر گفت: قطعی برق تهران برای فرودگاه‌ها اختلالی ایجاد نکرد، زیرا نیروگاه‌های پشتیبان برق فرودگاه‌ها را در مواقع قطع برق شهر تامین می‌کنند و خوشبختانه در این مدت در فرودگاه‌های استان تهران با خاموشی مواجه نبودیم.

وی ادامه داد: برق سامانه‌های حساس از سامانه پشتیبان UPS برخوردارند که مجال قطع برق را نمی‌دهند.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران تاکید کرد: به هر حال خوشبختانه در این مدت که برق مناطق تهران قطع می‌شد، قطعی برق مهمی در فرودگاه‌ها پیش نیامد و اختلالی در برنامه‌های پروازی ایجاد نشد.

منبع: فردا

کلیدواژه: خرید تجهیزات فرودگاهی پسابرجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۹۴۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| خاک خوردن ۱۱ ساله قطعه نایاب ناوبری هواپیما!

دریافت 33 MB

دیگر خبرها

  • خرید دستگاه تصفیه آب خانگی با خدمات طلایی شرکت آبگونه
  • حضور ۱۱۰ شرکت در نمایشگاه بین‌المللی صنعت پخش ایران
  • اعطای امتیاز ویژه به شرکت‌های برتر حاضر در «ایران هلث»
  • فیلم| خاک خوردن ۱۱ ساله قطعه نایاب ناوبری هواپیما!
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیارد ریال وجوه سیب زمینی کاران اردبیل
  • شلیک‌های هوایی پرواز‌های خرم آباد را لغو کرد
  • برگزاری رویداد بین المللی ارائه فرصت های سرمایه گزاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران
  • بزرگترین فرودگاه بین المللی دنیا در اینجا ساخته می شود
  • بزرگترین فرودگاه بین المللی دنیا در اینجا ساخته می شود / ۵ باند فرودگاهی برای جابجایی ۲۶۰ میلیون مسافر
  • افزایش پروازهای فرودگاه شهدای خوی به ۳ روز در هفته