Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ مرال‌ها از جمله گوزن‌های در حال انقراضی هستند که در پناهگاه حیات وحش سمسکنده تحت حفاظت قرار گرفته‌اند.

گوزن‌های زرد نیز در پناهگاه دشت ناز مازندران نگهداری می‌شوند.

 

بیشتر بخوانید: کارآفرینی بانوی مازندرانی؛ از نانوایی تا پرورش ماهی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

انتهای پیام/

 

پناهگاه سمسکنده میزبان مرال‌های در حال انقراض

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم گزارش استان ها محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۹۵۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ما در معرض تهاجم فرهنگی هستیم

امام‌ جمعه کرمانشاه گفت: رهبر انقلاب از حدود ۲۵ سال پیش بحث تهاجم فرهنگی را مطرح کردند و مدام اخطار دادند و مرتب عنوان کردند که ما در معرض تهاجم هستیم، در این راستا اول به هجوم فرهنگی اشاره و بعد شبیه خون فرهنگی و غارتگری فرهنگی را گوشزد کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه امروز یکشنبه _ بیست و هفتم اسفند _ با حضور حجت‌الاسلام حبیب الله غفوری نماینده ولی‌فقیه در استان و محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در سالن جلسات دفتر امام‌جمعه برگزار و موضوعات مختلفی ازجمله بررسی سند جامع فرهنگی استان، برگزاری نمایشگاه قرآن، بزرگداشت مناسبت‌های مهم، تسهیل زمینه برپایی سفره‌های ساده افطاری توسط گروه‌های مردمی، پیگیری ثبت روز چهارم مهرماه به‌عنوان روز مقاومت گیلانغرب بررسی شد.

پوریا جلالی دبیر جلسه شورای فرهنگ عمومی استان و مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در ابتدای جلسه با اشاره به تأخیر در ارائه دغدغه‌های فرهنگی ادارات در ۵ حوزه‌ای که سال گذشته تعیین‌شده بود، اظهار کرد: مهم است که این تأخیر در بازه زمانی کوتاه جبران شود، چراکه از این به بعد تمام اولویت استان این پنج موضوع خواهد بود، حتی بودجه‌هایی که باز برای استان در نظر گرفته می‌شود بر مبنای این پنج موضوع خواهد بود و به‌نوعی سرنوشت فرهنگی استان حداقل در پنج سال آینده منوط بر این پنج اولویت است.

وی با اشاره به موضوعات احصا شده توسط کارگروه مشورتی متخصصان هنر و فرهنگ، تاکید کرد: ارتقای امید و نشاط، امیدبخشی به باورها و اخلاق دینی، ضعف فرهنگ کار و تلاش و روحیه مهارت‌آموزی، حفظ و انسجام بنیان خانواده، ضعف حضور و مشارکت فعال مردم و حلقه‌های میانی در امور فرهنگی، ضعف فرهنگی شهروندی و قانون‌مداری تاب‌آوری و گفت‌وگو، ضعف تربیت و بازسازی نیروی انسانی کارآمد و مؤثر در حوزه فرهنگ، تقویت هویت ملی و همگرایی قومی و مذهبی و انسجام اجتماعی، توجه به جایگاه نخبگان و دانشگاه‌ها در تصمیم‌سازی و گفت‌وگوهای نخبگانی موضوعات و دغدغه‌های مطرح‌شده هستند و این ۹ مورد از مجموع پیشنهادهای بود که ۱۰ دستگاه برای ما ارسال کردند.

دبیر جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه در خصوص موضوع دوم دستور کار در جلسه امروز تصریح کرد: موضوع بعد نام‌گذاری روز مقاومت گیلانغرب است تا در تقویم رسمی کشور قرار گیرد که برخی نمایندگان مجلس پیشنهاد داده بودند اگر مصوب شود ما آن را به تهران ارسال می‌کنیم.

۱۱ قرارگاه برای بررسی حل مشکلات استان وجود دارد

در ادامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیب‌الله غفوری، امام‌جمعه کرمانشاه اظهار کرد: ما در ابتدای جلسه دو مصوبه را داشته باشیم و روی این دو موضوع تمرکز داشته باشیم، یکی اینکه کلیه محتواها و موضوعات ارائه‌شده در ۵ محور با ادغام شود و به‌صورت خروجی جلسه به مصوبه تبدیل شود و مبنای فعالیت‌های آینده قرار گیرد و دوم اینکه در اولین فرصت کارگروه جلسه‌ای را با جناب آقای امامیان و مجموعه قرارگاه داشته باشند برای آن سند و یک نسخه‌اش هم حداقل به بنده محبت کنید. مجموعه دستگاه‌های فرهنگی در قالب یک قرارگاه منسجم کارها را انجام بدهند که این پراکندگی کارها جمع شود و هدف‌گذاری‌های مشخص صورت بگیرد.

بعد از بیان این دو نکته، حجت‌الاسلام‌والمسلمین میرزایی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه این‌همه بودجه‌های فرهنگی قرار است در این ۵ حوزه تقسیم شود بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: یک نکته مهمی که در این میان وجود دارد این هست کار و عملیات فرهنگی نیازمند انسجام عملیاتی و میدانی است و واقعاً اگر می‌خواهیم در میدان یک اتفاقی بی افتاد به قول حضرت آقا خرمشهرهای فرهنگی آزاد شود، نیازمند یک ید واحده است و انسجام فرهنگی انسجام میدانی می‌خواهد.

سرهنگ سعید بهشتی راد معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه ضمن اشاره به ۱۱ قرارگاه موجود در بسیج استان برای بررسی و حل مشکلات استان، اذعان داشت: استان کرمانشاه یک استان ویژه‌ای هست و هر منطقه استان ما مسئله ویژه فرهنگی خاص خودش را دارد و باید در طرح‌ریزی برنامه‌ها باید منطقه بندی شود.

محمدطیب صحرایی، استاندار کرمانشاه نیز گفت: پیرو خطبه‌های نماز جمعه امام‌جمعه، باید برنامه‌های ایجابی و تولیدی را حداکثری ببینیم و مراقب باشیم که به دوقطبی در جامعه دامن نزنیم.

وی فضای کار در استان را مبتنی بر اجرای فضای مثبت و کار فعال دانست و گفت: خواهشمندم دستگاه‌ها در اعلام برنامه‌هایشان در راستای مسائل فرهنگی دوگانگی درست نکنند که حداقل مذهبی‌ها دچار یک حس ناخوشایند بشوند.

سطح کار جلسه شورای فرهنگ عمومی را باید جدی گرفت

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیب‌الله غفوری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه با تاکید مجدد بر حضور مدیران در جلسات شورای فرهنگ عمومی استان، گفت: سطح کار جلسه شورای فرهنگ عمومی را باید جدی گرفت.

وی تاکید کرد: عرصه‌ای که دشمن به آن دل‌بسته است و برای تحقق آن آشکار و پنهان تلاش می‌کنند عرصه فرهنگی است. دشمن در حال حاضر بر عرصه فرهنگی تمرکز دارد و هدف گرفتن نسل جوان و نوجوان با هدف عادی‌سازی یکسری مسائل است که در جامعه ما به شدت نادرست بوده و جزو منکرات بزرگ تلقی شده است.

دشمن به عرصه‌های فرهنگ دل‌بسته است

حجت‌الاسلام غفوری پروژه شبیه خون فرهنگی و پروژه عادی‌سازی منکر اخلاقی و دینی را یکی از مهم‌ترین برنامه دشمن عنوان کرد و گفت: یکی از موضوعاتی دیگری که به‌شدت تبلیغ منفی نسبت به آن دارد صورت می‌گیرد بحث ازدواج و فرزندآوری است که به‌شدت تبلیغ منفی نسبت به این دو دارد صورت می‌گیرد و تشکیل خانواده را یک امر بد و پرخطر جلوه داده است.

وی نقش بانوان را یکی از محورهای مهم در جامعه دانست و تصریح کرد: دشمن تلاش دارد نقش بانوان را مورد هجمه قرار دهد و ذهنیت‌سازی منفی نسبت به جایگاه زن در انقلاب اسلامی ایجاد کند در حالی که زمینه‌سازی برای پیشرفت و تعالی جایگاه زن از جهات مختلف و تأثیرگذاری علمی مدیریتی و ایفای نقش در همه عرصه‌های اجتماعی در این ۴۵ سال در نظام مقدس جمهوری اسلامی بی‌سابقه است.

امام جمعه کرمانشاه اضافه کرد: در شرق نقشی برای زن درگذشته قائل نبودند و در غرب نیز از زن به‌عنوان یک کالایی برای پیشبرد اهداف سرمایه‌داری و سرمایه‌داران بزرگ و تنها برای ابزار تبلیغ و افزایش سرمایه سرمایه‌داران جنایت‌کاران صهیونیست استفاده می‌کردند تا جایی که زن را از نقش مادری ساقط کردند.

حجت‌الاسلام غفوری با بیان اینکه دشمن به عرصه‌های فرهنگ دل‌بسته است و اگر موفق شود ضربه‌ای سخت به انقلاب وارد می‌شود، گفت: دشمن به عرصه فرهنگی دل‌بسته است و اگر خدایی ناکرده در این عرصه موفق شود، دشمن به تمامیت ایران اسلامی ضربه می‌زند، چراکه این عرصه همچون سایر عرصه‌ها نیست و تک‌تک افراد هدف قرار گرفته می‌شوند.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب از حدود ۲۵ سال پیش بحث تهاجم فرهنگی را مطرح کردند و مدام اخطار دادند و مرتب عنوان کردند که ما در معرض تهاجم هستیم و در این راستا اول به هجوم فرهنگی اشاره و بعد شبیه خون فرهنگی و غارتگری فرهنگی را گوشزد کردند.

کد خبر 737166

دیگر خبرها

  • ترمیم و بازسازی فنس‌های حفاظتی پناهگاه حیاط وحش لوندویل آستارا
  • هشدار به روستا‌های در معرض خطر کوهرنگ
  • ما در معرض تهاجم فرهنگی هستیم
  • امامزادگان خسروجرد مامن و پناهگاه زائران حرم رضوی در سبزوار
  • فیلم| شرکت گوزن‌داران خاور دور روسیه در انتخابات
  • (ویدئو) شرکت گوزن‌داران خاور دور روسیه در انتخابات
  • انتقاد پناهجویان مسلمانان از نبودن مواد غذایی حلال در نیویورک همزمان با ماه رمضان
  • از دیدن این حیوانات در مترو تهران تعجب نکنید!
  • گونه‌های در معرض انقراض در مترو
  • بمباران وحشیانه پناهگاه آوارگان فلسطینی در غزه