Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@22:18:19 GMT

دانشجو باید کارآفرین باشد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۹۵۵۱۰

دانشجو باید کارآفرین باشد

تهران - ایرنا - رییس دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب می گوید: دانشجویان باید همزمان با تحصیل بتوانند برای خود و دیگران کارآفرین باشند و بدانند درهر رشته چگونه ایده ها خلق، پرورش و سرانجام به عرصه کارآفرینی می رسد.

به گزارش روز شنبه گروه دانشگاه ایرنا، محمد اورکی در جمع اعضای انجمن های علمی - دانشجویی این دانشگاه با بیان این که مشارکت دانشجویان نقش موثری در شتاب بخشی به امور فرهنگی و در ایجاد انگیزه و امید در جامعه دارد، بر ضرورت مشارکت حداکثری دانشجویان در فعالیت ها تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب تصریح کرد: این انجمن ها با برقراری ارتباط با کانون های علمی - دانشجویی و انجمن های دیگر دانشگاه ها می توانند برای معرفی هر چه بهتر پتانسیل ها و ظرفیت های دانشگاه به منظور همکاری با محققان و پژوهشگران نقشی برجسته ایفا کنند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور ، اورکی گفت: برگزاری برنامه های فراگروهی و مشترک با دیگر دانشگاه ها می تواند موجب هم گرایی، دوستی و روحیه وحدت میان دانشجویان گروه های علمی مختلف و از همه مهمتر خلق ایده و نوآوری شود.
عضو علمی دانشگاه پیام نور همچنین با اشاره به موفقیت های دانشجویان این دانشگاه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری گفت: دانشجویان دانشگاه پیام نور با پتانسیل و ظرفیت های علمی وسیعی که دارند می توانند در حوزه های مختلف وارد شده و به موفقیت برسند.
اورکی در عین حال با اعلام حمایت از فعلیتهای فرهنگی دانشجویی اظهار کرد: یکی از کارهای دانشگاه صرف نظر از مشکلات موجود، ایجاد انگیزه و امید در جامعه است.
**6984**1601**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي دانشگاه دانشگاه آزاد كارآفريني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۹۵۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت جامعه علمی قم از از اعتراضات دانشجویی در آمریکا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، در روزهایی که سران دولت های غربی و در رأس آنان آمریکا، چشمان خود را به جنایت های پرشمار رژیم صهیونیستی در کشتار مردم بی دفاع غزه بسته اند، خیزش دانشجویی در ایالات متحده آمریکا، خواب را از چشمان قاتلان کودکان و زنان فلسطینی در غزه ربوده است.

این اعتراضات دانشجویی البته با سرکوبگری پلیس آمریکا روبرو شده ولی همچنان موج اعتراضی دانشجویان و اساتید ادامه دارد.

جامعه دانشگاهی قم هم اقدام دانشجویان آمریکایی را شجاعانه می دانند و ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه توقف برخورد سرکوب گرانه پلیس آمریکا با خواسته به حق جامعه علمی این کشور را خواستار شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توضیحات رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان در مورد احتمال تعطیلی واحد گلباف
  • همایش ملی «نماز، دانشگاه، بایسته‌ها و شایسته‌ها» برگزار می‌شود
  • تقدیر مردم غزه از جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در جهان
  • همبستگی دانشگاه پیام‌نور شیراز با دانشگاهیان حامی فلسطین در غرب
  • دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شیراز هم به جرگه حامیان ضدصهیونیست‌ها پیوستند
  • حمایت جامعه علمی قم از از اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • دانشگاه فرهنگیان ۱۰ هزار دانشجو را برای معلمی بورسیه می‌کند
  • دانشگاه فرهنگیان ۱۰۰۰۰ دانشجو را برای معلمی بورسیه می‌کند
  • بورسیه شدن دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها برای آموزش و پرورش
  • خشن ترین تصاویر از رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان | نحوه برخورد با دختر دانشجو را ببینید