Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@01:11:44 GMT

600 دانش آموز افغان در مدارس مهریز تحصیل می کنند

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۹۵۵۳۸

600 دانش آموز افغان در مدارس مهریز تحصیل می کنند

ˈسید علی کارآموز روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امکانات تحصیلی طبق مقررات برای اتباع خارجی در این شهرستان فراهم شده و مشکلی برای تحصیل آنها وجود ندارد.
وی به فعالیت های عمرانی این اداره اشاره کرد و ادامه داد: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در مهرماه 1397 ، سه مدرسه خیری و یک مدرسه دولتی با 30 کلاس درس در شهر و روستاهای بخش مرکزی به بهره برداری می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسئول خاطر نشان کرد: برای ساخت این مدارس افزون بر 100 میلیارد ریال بودجه هزینه شده که از این میزان 80 درصد خیری و 30درصد از محل بودجه های دولتی است.
کارآموز به فعالیت چهار هنرستان فنی و حرفه ای و کار و دانش دخترانه و پسرانه در این شهرستان خبر داد که 450 هنرجو در رشته های مختلف تحصیل می کنند.
به گفته وی در سال تحصیلی جاری 6 هزار نفر از دانش آموزان مهریزی در مسابقات فرهنگی و هنری در قالب 50 رشته شرکت کردند که از این تعداد 10نفر در رشته های قرآن ، انشای نماز و هنری در کشور صاحب مقام های برتر شدند.
این مسئول از همکاری 43 مربی و مشاور زن و مرد در مدارس این شهرستان خبر داد که زیر نظر معاون پرورشی ، وظایف خود را طبق مقررات انجام می دهند.
کارآموز گفت: تمام تمهیدات لازم برای شروع سال تحصیلی جدید به خصوص سازماندهی معلمان، انجام شده و مشکلی وجود ندارد.
مهریز 10 هزار دانش آموز ، 100 مدرسه و افزون بر 800 معلم شاغل دارد.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد واقع شده است.
7536/ 6197
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت دانش آموز زن و مرد فنی و حرفه ای قرآن معلم رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۹۵۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسینعلی محمدی متکازینی ظهر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: بهشهر دارای بیش از ۲۰۰ مدرسه و ۲۸ هزار دانش آموز است که در مقاطع مختلف تحصیل می‌کنند.

وی افزود: مدارس شهرستان بهشهر از لحاظ کیفیت از استان جلوتر است و با تراکم دانش آموزی مواجه هستیم، اما مشکل فضا در بهشهر وجود ندارد.

مدیر آموزش و پرورش بهشهر یادآورشد: از خرداد ۱۴۰۳ دبیرستانی‌ها در هر سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم امتحان نهایی خواهیم داشت و شبه امتحان نهایی برای دانش آموزان برگزار شد.

محمدی گفت: این امتحانات شبه نهایی به‌منظور کاهش استرس دانش‌آموزان دبیرستانی تدوین شده است در مدارس برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش بهشهر از تک نوبته بودن مدارس بهشهر خبر داد و گفت: همه‌مدارس بهشهر در همه‌مقاطع تحصیلی نوبته هستند و هیچ مدرسه دو نوبته ای در بهشهر وجود ندارد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش خود یک رسانه است، خاطرنشان کرد: با توجه به گستردگی در کشور و استان و شهرستان خانه‌ای نداریم که آموزش و پرورش نباشد و حضور جدی در زندگی مردم دارد و ارتباط ما با خانواده‌ها دو طرفه است.

محمدی متکازینی گفت: در بحث حجاب و عفاف براساس دستگاه نظارتی، بهشهر از جمله شهرهایی است که کمترین چالش را دارد.

وی افزود: حجاب در مدارس اجباری است و قانون است و دانش آموزان باید با پوشش مدرسه حاضر شوند و همه دستگاه‌های فرهنگی باید کمک‌کار ما برای این امر مهم باشند.

کد خبر 6087653

دیگر خبرها

  • معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد + عکس
  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد
  • اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی از امروز
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان
  • آغاز ثبت‌ سفارش کتاب‌های درسی از امروز