Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-02@23:30:06 GMT

پدر در حال پخش ، بانوی عمارت و آرماندو در انتظار

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۹۵۵۴۱

پدر در حال پخش ، بانوی عمارت و آرماندو در انتظار

رپورتاژ / سریال پدر که این شب از شبکه 2 سیما پخش میشود و علاقمندان بسیاری پیدا کرده در قسمت 16 آن با تصادف حامد(سینا بهراد) و کشته شدنشان در این فیلم، از این مجموعه خداحافظی کرده اند.

همچنین مجید مشیری نیز از این فیلم با تصادفی که حامد میکند خداحافظی میکند.شما میتوانید بلافاصله پس از پخش در رسانه ملی تمام قسمت های پخش شده و قسمت جدیدی که پخش میشود را دانلود کنید ، امکان نمایش و تماشای آنلاین فیلم نیز وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانلود فیلم ایرانی پدر با لینک مستقیم و 2 کیفیت عالی جهت دریافت وجود دارد.

سریال پدر :

سریال پدر سریال تلویزیونی است که موضوع آن کمی شبیه به ستایش است و الان از شبکه دو هرشب پخش میشود و بیننده های زیادی این فیلم را دنبال میکنند.کسانی که این فیلم را دنبال میکنند میدانند که در قسمت 15 و 16 و 17 قسمت های غمگینی دیده میشود که شاید برای همه سنین مناسب نباشد از قسمت 18 به بعد مردم غافلگیر میشوند از آنچه که میبینند.سریال تلویزیونی پدر که از اول قرار بر این شده که 30 قسمت باشد ولی الان 45 قسمت شده و فیلمش بعد از مرگ حامد روز به روز جذاب تر میشود و به چشم می آید جوری بازی شده است که هرکس بد از دیدن یک قسمت منتظر قسمت بعدی میماند..

شخصیت حامد یک فرد مذهبی با ارامشی خاص که حتی وقتی متوجه دستبرد محسن به کارخانه و قسمت مالی میشود با ملامیت و بدون تهمت زدن پیش می رود..حامد دقیقا بعد از این ماجرا با یک تصادف از دنیا میرود.سکاتس عجیب که لیلا در خانه منتظر اوست.ناگهان لیلا را صدا میکند ، لیلا میگویید کجا بودی دیر کردی ، حامد میگوید : لیلا من مُرده ام ! لیلا شوکه میشود و میگوید باز شوخیت گرفته ، ولی وقتی لیلا بلند میشود صدای گریه خانواده میشوند.سکانس دیگر صحبت حاج تهرانی پدر حامد با او نیز بسیار جالب توجه است.

همچنین تمجید ساعد سهیلی از حامد(سینا مهرداد) در صفحه رسمی اینستاگرامی اش جالب توجه بود و حسابی از او و نقش پردازیش در سریال پدر تعریف کرد.

سریال بانوی عمارت :

بازیگر سریال شهرزاد در بانوی عمارت هم بازی میکند.این سریال قرار است که از شبکه سه سیما در 40 قسمت پخش شود.سریال عاشقانه و احساسی است که مربوط به دوره قاجار میشود.در سریال بانوی عمارت طرز پوشش و فرهنگ مردم متفاوت به چشمتان میخورد که بیننده را تحت تاثیر قرار میدهد.نظر کارگردان این است که این سریال مانند خیلی از سریال ها پرطرفدار میشود ولی چیزی که ما احساس میکنیم هم این است.جوری این فیلم را ساخته اند که عاشقانه و احساسی است هم اجتماعی و مربوط به دوره های گذشته....

سریال آرماندو :

مجموعه کمدی و خنده دار و طنز است که در 20 قسمت ساخته اند.سریال فانتزی که ملودرام عاشقانه و رگه هایی از طنز هم در آن دیده میشود.و در سریال با لحن و زبان تازه ای حرف میزنند.در فیلمی که مرجانه گلچین و محمدرضا هدایتی بازی میکنند مطمئنن فیلم شادی است که همه خوششان میاید زیرا مرجانه گلچین خودش بازیگر طنزی است که وقتی حرف میزند بیننده را به شوق میاورد.داستان در مورد آرمان است که با مهربانی و دل خوشی که دارد سعی میکند مشکلات خواهرش را با چیزهای جذاب برطرف کند.آرماندو از اسم آرمان گرفته شده که نقش اصلی در فیلمه....

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۹۵۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقص آذری حامد آهنگی در مقابل مردم به همراه بازیگر پیشکوست سینما (فیلم)



منبع:خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: گزارش فوتبال جواد خیابانی و حامد آهنگی عالیه/فقط اونجایی که میگه توپ تو پاشه (فیلم) سکانس خنده دار از حامد آهنگی در جوکر (فیلم) شوخی حامد آهنگی با نحوه صحبت‌کردن یک شرکت‌کننده در برنامه (فیلم)

دیگر خبرها

  • رقص آذری و هندی حامد آهنگی و آقای بازیگر!
  • کتاب شعر «ناله‌های امپراطور» در بروجرد رونمایی شد
  • (ویدیو) فیلم رقص آذری حامد آهنگی و بازیگر سرشناس ! / همه به وجد آمدند
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • رقص آذری حامد آهنگی در مقابل مردم به همراه بازیگر پیشکوست سینما (فیلم)
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۹ نهم کامل
  • دانلود سریال اکازیون قسمت ۶ ششم ( قسمت 6 اکازیون ) با حجم نیمه رایگان
  • اتفاقی که «تانیا» از پشت صحنه «نون خ» فاش کرد
  • دانلود شب های مافیا زودیاک فصل ۲ قسمت ۱۲ دوازدهم (قسمت 12 فصل 2 زودیاک) با حجم نیمه رایگان
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی