Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-20@02:22:35 GMT

370 برنج احتکار شده و قاچاق در فارس کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۹۵۶۶۹

370 برنج احتکار شده و قاچاق در فارس کشف شد

معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس در گزارش روز شنبه خود از قول فرمانده انتظامی این استان اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی سودجو مقادیر زیادی برنج قاچاق در پنج انبار شهرستان جهرم احتکار کرده اند، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان جهرم با همکاری ناحیه مقاومت بسیج، اداره تعزیرات، صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف این شهرستان با انجام اقدامات نامحسوس، مکان دپو برنج ها را شناسایی و با هماهنگی قضایی در بازرسی از آنها، 362 تن برنج خارجی قاچاق به ارزش 26 میلیارد و 64 میلیون ریال کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین در گزارش دیگری از این معاونت به نقل از فرمانده انتظامی شهرستان لامرد بیان شده است: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این شهرستان پس از مطلع شدن از تردد یک دستگاه تریلر حامل برنج قاچاق در محور منتهی به لامرد به محل یاد شده اعزام شدند.
سرهنگ علیرضا نوشاد افزود: پس از انجام ایست و بازرسی های محسوس و نامحسوس، در نهایت خودرو مورد نظر شناسایی و توقیف و در بازرسی از آن هشت تن برنج قاچاق و فاقد مدارک گمرکی کشف شد.
او بیان کرد: ارزش ریالی این محموله قاچاق یک میلیارد و 50 میلیون ریال برآورد شده است.
شهرستان جهرم و لامرد به ترتیب در فاصله 193کیلومتری جنوب شرقی و 464 کیلومتری جنوب شیراز واقع شده اند.
9873 /6118
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت برنج پلیس آگاهی خودرو قاچاق ماموران پلیس رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۹۵۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف خشکبار قاچاق ۷۰ میلیاردی در بهارستان

به گزارش قدس آنلاین، سردار مهدی کرمی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی مقادیری خشکبار در انباری در محله سه راهی آدران، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان بهارستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس، محل مورد نظر را شناسایی و پس از کسب مجوز قضائی اقدام به بازرسی کردند.

سردار کرمی با اشاره به اینکه در بازرسی از محل ۵۵ تن انواع خشکبار شامل: بادام زمینی ، تخمه ،گردو ، بادام هندی قاچاق کشف شد، خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش خشکبار مکشوفه را ۷۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

جانشین انتظامی غرب استان تهران در پایان با تاکید بر اینکه در این راستا یک متهم دستگیر و انبار فوق پلمب شد، یادآور شد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

بهارستان با جمعیت بیش از ۷۵۰ هزار نفر و ۲ بخش بوستان و گلستان در جنوب غربی استان تهران یکی از شهرستانهای پر تراکم به لحاظ جمعیتی با کمترین وسعت جغرافیایی در کشور است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • کشف ۲ تن چوب تاغ قاچاق در گرمسار
  • از دستگیری سارق تا کشف سوخت قاچاق در فارس
  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • کشف کالا‌های خارجی قاچاق در مهر
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • کشف خشکبار قاچاق ۷۰ میلیاردی در بهارستان
  • کشف برنج و آرد خارج از شبکه در نهاوند
  • کشف برنج و آرد خارج از شبکه در نهاوند 
  • کشف بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بابل