Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور اقتصادی استانداری ایلام گفت: نتایج اقدامات و برخورد با احتکار کنندگان به مردم اعلام شود. ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۱ استانها ایلام نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، ایوب درویشی عصر امروز در نشست ستا‌د تنظیم بازار استان ایلام اظهار داشت: تزریق کالا به بازار و افزایش نظارت و برخورد با احتکار کنندگان و اخلاگران  تنظیم بازار نخستین گام در ارتباط با تنظیم بازار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور اقتصادی استانداری ایلام گفت: کنترل قیمت و نظارت عملی بر کنترل قیمت‌ها شرط پائین آوردن قیمت‌ها در بازار است.

درویش به اقدامات برخوردی قاطع و بدون اغماض برای کنترل و نظارت بر بازار تاکید و خاطر نشان کرد: بعد از تامین و تزریق کالا و نظارت و قیمت گذاری برخورد با سوء استفاده کنندگان از شرایط موجود که به نارضایتی مردم دامن می زندضروری است و در این راستا بازرسان تعزیرات حکومتی به تلاش خود در کلیه نقاط استان بیفزایند تا عده‌ای سود جو موجب ضربه به ثبات بازار نشوند.

درویشی گفت: قیمت کالاها در مراحل مختلف تولید، توزیع ، مصرف به دقت مشخص شود و با نصب اتیکت و سایر موارد قیمت را اطلاع رسانی کنید.

وی با تاکید به طی مراحل قانونی در تولید و توزیع و مصرف خاطر نشان کرد: بعد از توزیع و تولید و مصرف با هرگونه احتکار به شدت برخورد و اسامی احتکار کنندگان را برای مردم اطلاع رسانی و مردم را در جریان اقدامات تخریبی و ناهنجار کردن بازار توسط احتکار کنندگان قرار دهید.

درویشی با توجه به افزایش قیمت مرغ در ایلام گفت: با توجه به افزایش مرغ در ایلام از استان‌های همجوار نسبت به تزریق مرغ به بازار ایلام اقدام و لزوما مرغ یخ زده نیز برای تقویت بازار وارد استان شود.

وی هرگونه احتکار، کم فروشی، اختفا و عدم عرضه کالا و دامن زدن به تشنج بازار را تخلف و قابل برخورد دانست و تاکید کرد: افزایش قیمت سیمان در ایلام تخلف و تا زمانیکه دولت در خصوص سیمان اتخاذ تصمیم و افزایش قیمت نداشته است قیمت سیمان همان قیمت قبلی است.

انتهای پیام/م

R7718/P1486/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۹۵۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قانونی دیوان محاسبات اردبیل با تضییع کنندگان بیت المال

عقیل شکری گفت: مدیران کل ادارات میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، زندا‌ن‌ها اقدامات تامینی و تربیتی، آموزش فنی و حرفه‌ای و شیلات استان اردبیل در دیدار‌های جداگانه با مدیرکل دیوان محاسبات در سال جدید ضمن ارائه گزارشاتی از عملکرد دستگاه‌های تابعه و ارائه برنامه‌های سال جدید، خواستار حمایت‌ها و ارائه مشاوره‌های قانونی این نهاد نظارتی در استان شدند.

او در این دیدار‌ها با اشاره به جایگاه والای قانونی این مجموعه به عنوان بازوی نظارتی مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: دیوان محاسبات همواره حامی دستگاه‌ها و مدیرانی است که در چهارچوب قانون برای خدمت رسانی به مردم در تلاش هستند.

مدیرکل دیوان محاسبات استان اردبیل افزود: این نهاد نظارتی مصمم است با ترک فعل مدیران و کارشناسان و تصمیمات نادرستی که منجر به تضییع بیت المال در استان شود، برخورد قانونی لازم را از طریق معرفی متخلفین به دادسرای دیوان محاسبات کشور، داشته باشد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • برخورد قانونی دیوان محاسبات اردبیل با تضییع کنندگان بیت المال
  • هشدار به عرضه کنندگان آیفون قاچاق؛ برخورد‌ها تشدید خواهد شد
  • کاهش قیمت مرغ در بازار
  • علت ممنوعیت واردات آیفون ۱۴ و ۱۵ | هشدار جدی به عرضه کنندگان آیفون قاچاق
  • با واحدهای درمانی متخلف در قم برخورد جدی می‌شود
  • حمایت دستگاه قضایی ایلام از پلیس برای برخورد با بدحجابی در جامعه
  • تداوم نظارت مستمر بر بازار تا پایان سال
  • برخورد قاطع با پدیده زمین‌خواری در استان بوشهر
  • تداوم نظارت مستمر بر بازار ایلام
  • "جنگ" در راه نیست ، "در" همچنان بر همان پاشنه میچرخد