Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مولوی نورالله فرقانی افزود: افرادی خارج از نظام مقدس اسلامی ایران برای جدایی اهل سنت و شیعه تلاش می‌کنند اما شیعه و سنی مقابل استکبار ایستاده‌اند.

وی در دیدار اصحاب رسانه‌های مسلمان هند با علمای سنی خراسان رضوی در مرکز امور بین‌الملل آستان قدس رضوی افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران خدمات زیادی را به جامعه اهل سنت ارائه کرده است و بدون اغراق می‌توان ادعا کرد تبعیض و اختلاف جدی میان اهل سنت و شیعه وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر حوزه علمیه خلیل‌آباد خواف تأکید کرد: امروز می‌بینیم دشمن با ایجاد تفرقه در کشورهای اطراف ایران جنگ مذهبی راه انداخته است، اما در میهن اسلامی چنین وقایعی نخواهیم داشت.

مولوی فرقانی گفت: انقلاب اسلامی ایران به جامعه اهل سنت آزادی داده و فعالیت حوزه‌های علمیه اهل سنت چند برابر دوره قبل از انقلاب شده است.

وی گفت: باگذشت 40 سال از انقلاب اسلامی ایران به برکت این نظام اسلامی اکنون 14هزار طلبه و 11 هزار مدرس در حوزه‌های علمیه اهل سنت در ایران فعال هستند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خبرگزاری خراسان رضوی شیعه و سنی اهل سنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۹۶۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای 5 سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و سریلانکا

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، مقامات عالی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری دمکراتیک سوسیالیستی سریلانکا در حضور حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی و رانیل ویکرماسینگه روسای جمهور دو کشور، 5 سند همکاری در حوزه‌های «همکاری‌های فرهنگی، علمی، فنی، رسانه‌های گروهی و ورزش و جوانان»، «همکاری میان کتابخانه‌های ملی دو کشور»، «همکاری اتاق تعاون ایران و شورای ملی تعاون سریلانکا»، «همکار‌ی‌های رسانه‌ای و جهانگردی بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و وزارت رسانه، جهانگردی و هواپیمایی سریلانکا» و «همکاری در زمینه صنعت فیلم بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و شرکت ملی فیلم سریلانکا» امضا کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) بیانیه مشترک صادر کردند
  • بیانیه مشترک حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) در حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب
  • امضای 5 سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و سریلانکا
  • هر مدرسه علمیه، اردوگاه امام زمان(عج) است/ جامعة المصطفی، مولود مبارک انقلاب اسلامی
  • جامعة المصطفی مولود مبارک انقلاب اسلامی است
  • وعده صادق اخلاقی‌ترین عملیات تاریخ نظامی جهان بود
  • «وعده صادق» اخلاقی‌ترین عملیات تاریخ نظامی جهان بود
  • تبعیض‌ها در بخش‌های مختلف باید به حداقل برسد
  • هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است
  • هشدار روزنامه جمهوری اسلامی درباره اختلاف میان ایران و کشور‌های عربی