Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-26@19:40:44 GMT

گران ترین اتلتیکوی تاریخ و رویای فتح سه گانه

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۹۶۰۵۶

گران ترین اتلتیکوی تاریخ و رویای فتح سه گانه

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکومادرید تیمی برای این فصل ساخته است که می‌تواند به فتح جام‌ها امیدوار باشد. قرمز و سفید پوشان توانستند ستاره‌های خود یعنی آنتوان گریزمان و یان اوبلاک را حفظ و علاوه بر این بازیکنان خوبی را در فصل نقل‌ و انتقالات جذب کنند. همچنین فرصت دارند با بازیکنان دیگری قرارداد امضا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

دیگو سیمئونه توانست بازیکنان مورد نظر خود را حفظ کند. گریزمان یکی از آنهاست که به بارسلونا پاسخ رد داد. سرمربی آرژانتینی همچنین باعث شد برخی از بازیکنان سرشناس به این تیم بپیوندند. یکی از آنها گلسون مارتینس بود. او در مراسم معارفه‌اش گفت‌: پیام سیمئونه برای من خیلی اهمیت داشت. او به من گفت‌ که برای تیمش مهم هستم. به همین خاطر با اتلتیکومادرید قرارداد امضا کردم.

 

از طرفی قرمز و سفید پوشان پس از جدایی لوسیانو ویتو و جدایی کوین گامیرو ( که به زودی اتفاق خواهد افتاد) با نیکولا کالینیچ قرارداد امضاکردند که در خط حمله بازی خواهد کرد.

 

اکنون بر اساس سایت ترانسفرمارکت، تیم مادریدی ۸۰۷ میلیون یورو ارزش دارد. یعنی اتلتیکو نسبت به فصل گذشته ۳۰۰ میلیون ارزشمندتر شده است. این رقم در فصل ۱۸ ــ ۲۰۱۷ به ۵۰۹ میلیون یورو می‌رسید. حضور دیگو کاستا و ویتولو در فصل نقل‌ و انتقالات زمستانی این رقم را افزایش داد اما جدایی مویا، آئوگوستو فرناندس، یانیک کاراسکو و نیکولاس گایتان دوباره همه چیز را برابر کرد.

 

روخی بلانکو در فصلی که توانست فاتح لالیگا شود (۱۴ ــ ۲۰۱۳) و به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسد تنها ۲۲۴ میلیون یورو ارزش داشت.

اتلتیکومادرید برای فصل جدید ۶ بازیکن را به تیم خود ‌اضافه کرد و قطعا به فینال لیگ قهرمانان اروپا توجه خاصی خواهد داشت چون این بازی در ورزشگاه واندا متروپولیتانو برگزار می‌شود. شاگردان سیمئونه می‌توانند جام قهرمانی را در ورزشگاه خود بالای سر ببرند.

لمار، رودیگو، مارتینس، کالینیچ ، آریاس و آدان به این تیم پیوستند و گابی، فرناندو تورس، ورنر و ورسالیکو از اتلتیکومادرید جدا شدند که باید نام گامیرو و ویتو را نیز به آن ‌اضافه کرد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۹۶۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از پنج هزار خودرو در استان اردبیل دو گانه سوز شد

ایسنا/اردبیل مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: از آغاز اجرای طرح رایگان دو گانه سوز کردن خودروهای عمومی تاکنون، پنج هزار و ۳۲۹ خودروی عمومی در استان اردبیل دوگانه سوز شده است.

سید حجت مدنی ۵ اردیبهشت گفت: تاکنون شش هزار و ۱۳۳دستگاه خودرو در سامانه gcr.niopdc.ir برای تبدیل به دو گانه سوز در سطح منطقه ثبت نام کرده اند که از این تعداد پنج هزار و ۳۲۹ خودرو دو گانه سوز شدند و ۸۰۴ دستگاه خودروی دیگر در صف تبدیل هستند.

مدیر منطقه اردبیل افزود: از مزیت‌های استفاده از سوخت سی ان جی در خودروها می‌توان به صرفه‌جویی در مصرف بنزین، آلایندگی کمتر نسبت به سوخت بنزین و همچنین کاهش هزینه سوخت اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از نکات اصلی و مهم در سوق دادن صنعت خودرو سازی به سمت تولید خودروهای دوگانه سوز این است که فرایند تولید گاز نسبت به بنزین آسان بوده و هزینه کمتری نسبت به تولید بنزین در سطح کشور دارد.

مدنی ادامه داد: برای خودروهای شامل طرح، پیامک واجد شرایط بودن استفاده از این طرح ارسال می شود و مالکان خودروها می‌توانند با مراجعه به سایت اشاره شده، نسبت به ثبت نام و نوبت گیری در کارگاه‌های مجاز تبدیل اقدام کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرسپولیس برای تکرار سه‌گانه فصل قبل، 10 پیروزی و یک تبصره می‌خواهد
  • پربیننده‌ترین مسابقات ورزشی تاریخ در اینترنت
  • عطش سه گانه قهرمانی ویه‌را با پرسپولیس
  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • بیش از پنج هزار خودرو در استان اردبیل دو گانه سوز شد
  • رویای پدیده والیبال ایران بر باد رفت!
  • ابتلا به یک بیماری عجیب، موراتا را خانه‌نشین کرد
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر
  • حذف الهلال با گران‌ترین تیم تاریخ! العین رفت فینال