Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@18:46:16 GMT

اجرای برنامه‌های قرآنی فرهنگی در خوزستان

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۹۶۲۸۹

اجرای برنامه‌های قرآنی فرهنگی در خوزستان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسن نورانی، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان بیان داشت: برگزاری مرحله استانی سی‌امین دوره مسابقات قرآن خانواده‌های شاهد و ایثارگر استان پنج‌شنبه ۱ شهریورماه در مجتمع فرهنگی طلائیه برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مسابقات در 2 بخش کتبی و شفاهی شامل رشته‌های مفاهیم، تفسیر قرآن کریم، قرائت و حفظ قرآن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نورانی عنوان کرد: مرحله شهرستانی این مسابقات ۲۷ بهمن سال ۹۶ با شرکت ۴۳۸ نفر در سراسر استان برگزار شد که در رشته‌های کتبی ۳۲۵ نفر و در رشته‌های شفاهی ۱۱۳ نفر از استان در مرحله شهرستانی این مسابقات قرآنی  شرکت کردند.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در پایان گفت: مرحله استانی این دوره از مسابقات با حضور ۳ نفر اول هر رشته برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/م

توسعه برنامه های قرآنی در خوزستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قرآن کریم بنیاد شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۹۶۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله استانی دوازدهمین دور المپیاد آماده هلال احمر فارس برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، معاون جوانان جمعیت هلال احمر فارس گفت: دوازدهمین دوره استانی المپیاد آماده دادرس با رقابت ۱۸۲ دانش‌آموز در دو بخش خواهران و برادران در دو روز متوالی به میزبانی شهرستان مرودشت برگزار شد.

مهدی فیروزه عنوان کرد: در این مسابقات، دانش آموزان از ۷ شهرستان آباده، اقلید، ارسنجان، پاسارگاد، زرقان، خرم بید و مرودشت پس از شرکت در آزمون کتبی، در آزمون‌های عملی شامل احیای قلبی-ریوی، ارزیابی، پانسمان و بانداژ، شکستگی و آتل بندی، اطفا حریق، اسکان اضطراری، حمل مصدوم، پناهگیری و خروج ایمن به رقابت پرداختند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر فارس تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح دستیابی به شعار هر دانش‌آموز یک امدادگر است و این مسابقات به منظور ارتقای سطح آمادگی امدادی دانش آموزان در مواجهه با حوادث و بلایای طبیعی در روزهای سخت و با همکاری آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

فیروزه با اشاره به اینکه این مسابقات نوعی تربیت دانش آموزان برای خودامدادی - دگرامدادی و فعالیت اجتماعی است بیان کرد: این دوره از مسابقات در ۴ منطقه استان برگزار و تیم‌های برتر خواهران و برادران به مسابقات کشوری المپیاد آماده دادرس اعزام می‌شوند.

طرح ملی دانش آموز آماده در روزهای سخت که به اختصار دادرس نامیده می‌شود یکی از طرح‌های آموزشی-مهارتی هلال احمر است که ویژه دانش آموزان پایه‌های هفتم تا نهم برگزار می‌گردد.

کد خبر 6085116

دیگر خبرها

  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد
  • جشنواره قرآنی «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • اختتامیه نخستین دوره مسابقات فرهنگی، قرآنی مسطورا در شهرستان خواف
  • مرحله استانی دوازدهمین دور المپیاد آماده هلال احمر فارس برگزار شد
  • ۷ کشته در پی حادثه در مسابقات اتومبیلرانی سریلانکا
  • حادثه رانندگی در جریان مسابقات اتومبیلرانی در سریلانکا؛ ۷ نفر جان باختند
  • آغاز هفتمین دوره مسابقات قرآنی جامعه کارگری
  • مسابقات ورزشی قهرمانی مراکزتوانبخشی اوتیسم استان کرمان برگزار شد
  • آغاز مسابقات قرآن دانش‌آموزان در ۱۴ منطقه فارس