Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@08:36:49 GMT

شلیک 6 گلوله در خانی‌آباد نو+ جزئیات

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۹۶۳۸۱

رئیس کلانتری 152 خانی‌آباد نو به بیان جزئیات شلیک 6 تیر در محدوده خانی آباد نو برای دستگیری سارق خودرو خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ دوم محمدحسین هاشمی رئیس کلانتری 152 خانی‌آباد نو در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، با اعلام خبر فوق‌ اظهار داشت: حوالی ساعت 9 چهارشنبه هفته گذشته راننده خودروی آیسان که کمد ویترین چوبی را بار زده بود در مسیر رساندن بار در محدوده خانی‌آباد نو برای خریدن نوشیدنی وارد سوپرمارکت می‌شود؛ غافل از اینکه سوئیچ، گوشی تلفن همراه و مدارک خود را در اتومبیل باقی گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

   رئیس کلانتری 152 خانی‌آباد نو تصریح کرد: وقتی راننده از سوپرمارکت خارج می‌شود مشاهده می‌کند دو نفر سارق وارد خودرو شده و خودرو را به سرقت می‌برند.    این مقام ارشد کلانتری گفت: مال باخته برای پیگیری شکایت خود عازم کلانتری می‌شود که در بین مسیر خودروی خود را به صورت متوقف در کنار خیابان همراه با یکی از سارقان مشاهده می‌کند که بلافاصله به سمت ماشین خود رفته و با سارق درگیر می‌شود.    سرهنگ هاشمی تصریح کرد: گشت کلانتری همان موقع از راه می‌رسد و سارق با مشاهده ماموران دوباره سوار بر خودرو شده و فرار می‌کند؛ در همین حین عملیات تعقیب و گریز آغاز می‌شود.    وی افزود: پلیس دستور ایست می‌دهد اما سارق به ایست پلیس اعتنایی نمی‌کند و ماموران مجبور می‌شوند چهار تیر هوایی شلیک کرده و دو تیر نیز به صورت مستقیم به لاستیک خودرو شلیک کنند.     رئیس کلانتری 152 خانی‌آباد نو گفت: با توقف خودرو سارق دستگیر شده و در اعترافات به محل اختفای سارق دوم نیز اعتراف می‌کند که ماموران با دستور قضایی به محل مذکور رفته و وی را دستگیر می‌کنند.    این مقام ارشد کلانتری خانی‌آباد نو خاطرنشان کرد: سارقان همراه با وسایل مسروقه مکشوفه تحویل پلیس آگاهی پایتخت شدند.    انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۹۶۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰ فقره سرقت تجهیزات خودرو توسط یک سارق در کرج

فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری یک سارق سابقه‌دار لوازم خودرو با اعتراف به ۶۰ فقره سرقت در مناطق شمالی شهرستان کرج خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سردار حمید هداوند، اظهار داشت: به دنبال وقوع متوالی سرقت لوازم خودرو با یک شیوه و شگرد مشترک در مناطق شمالی شهر کرج، تیمی از کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در همان تحقیقات ابتدایی کارآگاهان رد پای یکی از سارقان سابقه‌دار و حرفه‌ای کشور را در این سرقت‌ها مشاهده و با چندین هفته تلاش شبانه روزی موفق به شناسایی مخفیگاه او در منطقه حصار شهرستان کرج شده و با هماهنگی مقام قضائی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به کشف تعداد قابل توجهی لوازم مربوط به سرقت از مخفیگاه متهم، گفت: سارق در تحقیقات تکمیلی به ارتکاب 60  فقره سرقت تجهیزات خودرو در مناطق شمالی شهر کرج اعتراف و عنوان کرد که لوازم مسروقه را از طریق اتوبوس به یکی از استان‌های شمال شرق کشور ارسال می‌کند.

وی با اشاره به اعزام تیمی از ماموران برای شناسایی و دستگیری مالخر به شمال شرق کشور، گفت: در این عملیات نیز مالخر اموال مسروقه دستگیر و میزان قابل توجهی اموال سرقنی از مخفیگاه او کشف شد.

هداوند در پایان از شناسایی همه مالباختگان این پرونده خبر داد و گفت: متهمان نیز با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/

 

 

   

دیگر خبرها

  • گروگان‌گیری اتباع در محله دولت آباد شهر ری
  • گروگان‌گیری در محله دولت آباد شهر ری
  • دستگیری سارق خودرو با شلیک پلیس شاهین‌شهر
  • گروگان گیری در دولت آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • گروگان‌ گیری در دولت‌ آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • گروگان‌گیری در دولت‌آباد/ ۳ متهم از اتباع دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان سیم و کابل برق در اشکذر
  • دستگیری سارق مغازه با همکاری پلیس یزد و کاشان
  • دستگیری سارق محتویات درون خودرو در کهگیلویه
  • ۶۰ فقره سرقت تجهیزات خودرو توسط یک سارق در کرج