Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کرمانشاه- ايرنا- استاندار کرمانشاه با اعلام اينکه پروژه مسکن مهر غم تسلي کنگاور هفته دولت امسال افتتاح مي شود گفت: در يک ماه آينده تمام دستگاه هاي مربوطه موظف به انجام وظايف خود و حل مشکلات موجود در اين پروژه هستند.

به گزارش خبرنگار ايرنا، هوشنگ بازوند روز شنبه در جلسه کميته برنامه ريزي و توسعه استان کرمانشاه در سرسراي فرمانداري کنگاور افزود: پروژه مسکن مهر غم تسلي کنگاور به علت موانع موجود يک پروژه استثنايي است که باعث شده بهره برداري از آن سال ها به تاخير بيفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اتمام ساخت اين پروژه را بسيار مهم خواند و تاکيد کرد: محله غم تسلي کنگاور داراي بافت بسيار فرسوده وسخت گذر با شيب زياد است و به علت آسيب پذيري بالا در صورت بروز حوادث غيرمترقبه، متحمل خسارات مالي و جاني سنگيني خواهند شد که نياز است مسکن مهر جديد به زودي به بهره برداري برسد.
بازوند با بيان اينکه اداره کل راه و شهرسازي ضمن محوطه سازي اين مجموعه، مسير ورودي از سمت بلوار را نيز بايد آسفالت کند، اظهار کرد: انشعاب هاي آب، برق و گاز نيز ظرف 20 روز آينده بايد نصب شوند.
وي با بيان اينکه جا به جايي ساکنين اين محله به مسکن مهر جديد به دليل مشکلات موجود، نياز به بررسي هاي اجتماعي و فرهنگي دارد، تصريح کرد: امام جمعه به عنوان رئيس شوراي فرهنگ عمومي و فرماندار به عنوان رئيس شوراي تامين هرگونه مصوبه و راهکاري به ذهنشان مي رسد براي حل اين موضوع بايد به کار بگيرند.
او گفت: جابه جايي به صورت دندان موشي عواقب خاص خود را به دنبال دارد که بعضي از واحد هاي مسکوني به محل مناسبي براي ارتکاب هرگونه بزه و جرمي تبديل مي شوند و نياز است فرماندار کنگاور با همکاري ساير دستگاه ها، ظرف 10 روز آينده بررسي و کارشناسي اجتماعي لازم و ارائه راهکارهاي عملي را براي حل اين موضوع مطرح نمايد.
استاندار کرمانشاه در ادامه با انتقاد از بلاتکليفي ساختمان دانشکده فني و حرفه اي کنگاور اظهار داشت: دادستان عمومي بايد به عنوان مدعي العموم مديراني که اينگونه بيت مال را حيف و ميل مي کنند، مورد بازخواست قرار دهد.
او گفت: يک مجموعه آموزشي و ورزشي با زير بناي حدود 15 هزار متر احداث شده که حدود 100 ميليارد ريال براي ساخت آن هزينه شده و زماني که به بهره برداري مي رسد به حال خود رها شده و معلوم نيست چه کسي مسئول اين کار است؟
بازوند به سازمان برنامه و بودجه استان دستور داد ظرف 10 روز آينده، وضعيت اين ساختمان را تعيين و تکليف و در صورت نياز به ديگر دستگاه هاي دولتي و يا خصوصي واگذار نمايد.
استاندار کرمانشاه در ادامه گفت: تخريب کوره هاي آجر پزي روستاي شورچه با مشارکت دولت و کشاورزان در سطح 10 هکتار به صورت پايلوت انجام خواهد شد.
او ادامه داد: با ايجاد سايت گل خانه در اين منطقه با کمک سازمان جهاد کشاورزي و در صورت محصولات با کيفيت و مطلوب اين وسعت کشت افزايش خواهد يافت.
بازوند همچنين در خصوص دو بانده کردن محور کنگاور – نهاوند که طرح نقشه و برآورد آن توسط اداره کل راه و شهرسازي استان آماده شده است، گفت: با کمک سازمان برنامه و بودجه اعتباري جهت آغاز اجراي اين طرح در نظر گرفته مي شود.
شهرستان کنگاور با جمعيتي افزون بر 76 هزار نفر در 94 کيلومتري شرق کرمانشاه واقع شده است و دروازه ورودي اين استان غربي است.
3033/7447
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۹۶۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زالی ظهر سه شنبه درآیین افتتاح پروژه‌های بهداشتی از قبیل تجهیز و تکمیل پایگاه بهداشتی آل یاسین، مجموعه تصویر برداری بیمارستان امام خمینی (ره)، مرکز سراج که با حضور فرماندار، امام جمعه و معاونین فرمانداری فیروزکوه برگزار شد عنوان کرد: با توجه به تغییر در ساختار جمعیتی، این پایگاه نیاز به بهسازی و نوسازی داشت که خوشبختانه با کمک مسؤولان محترم این شهرستان ظرفیت‌های این پایگاه ارتقا یافت.

وی در رابطه با مجموعه «سی. تی. اسکن» این بیمارستان اظهار کرد: مجموع «سی. تی. اسکن» بیمارستان امام خمینی در سال گذشته افتتاح شده بود ولی هم اکنون خدمات تصویربرداری به صورت یک بسته خدمتی کامل از نظر ابعاد و استانداردهای تصویربرداری افتتاح شد.

زالی اعتبار تخصیص یافته به این مرکز تصویری را بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه این شهرستان در مسیر سه استان قرار دارد و در تصادفات جاده‌ای، این دستگاه نوین رادیولوژی که با روش دیجیتال که اشعه کمتر و دقت بالاتری دارد بسیار مورد نیاز بوده، افتتاح شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران در رابطه با مرکز «سراج» نیز بیان کرد: این مرکز جهت کاهش آسیب‌های روانی و اجتماعی به صورت ساختارهای یکپارچه هستند، سازمان‌های چند وجهی محسوب شده و امیدوار هستیم با کمک مسؤولین شهرستانی علی الخصوص فرماندار محترم درمان کامل، غربالگری و پیشگیری در این مرکز صورت پذیرد.

وی در پایان در رابطه با جذب پزشکان متخصص در مراکز درمانی فیروزکوه ابراز امیدواری کرد و گفت: با ایجاد جذابیت‌های بیشتر برای شهرستان به کمک مسؤولین شهرستانی و همچنین در نظر گرفتن سهمیه جداگانه‌ای برای این شهر انشاالله در آینده نزدیک شاهد حضور هر چه بیشتر پزشکان متخصص جهت ارائه خدمات به مردم عزیز این شهرستان خواهیم بود.

کد خبر 6087047

دیگر خبرها

  • رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم
  • رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال ۱۴۰۲
  • پروژه‌های فعال نهضت ملی مسکن از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • پروژه ۳۸۴ واحدی مسکن ساوه هفته آینده آماده تحویل موقت است
  • آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران
  • چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی
  • افتتاح بیش از ۸۰درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی کرمانشاه تا پایان تیر
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد