Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@06:57:00 GMT

شهرداری آبسرد دماوند 58 میلیارد ریال درآمد داشت

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۹۶۶۱۵

شهرداری آبسرد دماوند 58 میلیارد ریال درآمد داشت

سید محمد رفیعی طباطبایی روز شنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان دماوند بیان داشت: خبرنگاران صدای گویای مردم هستند و آنچه که نیاز مردم است به واسطه اصحاب مطبوعات به دست مسئولان می رسد.
طباطبایی در ادامه به تشریح برخی از فعالیت های این نهاد در 4 ماه نخست سال پرداخت و گفت: در حال حاضر درآمد 4 ماهه این نهاد 58 میلیارد و 176 میلیون و 481 هزار و 146ریال بوده و با توجه به 170 میلیارد ریالی بودجه تصویب شده، کسری نداریم و کاملا شهرداری در این زمینه موفق عمل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام مسئول کل هزینه های صورت گرفته طی 4 ماهه اخیر را 47 میلیارد و 614 میلیون و 20 هزار و 67 ریال اعلام و بیان داشت: بودجه شهرداری در زمینه های وظایف خدمات اداری، عمران و شهری هزینه شده است که به تفکیک هزینه خدمات اداری 15 میلیارد و 944 میلیون ریال، هزینه خدمات شهری 24 میلیارد و 88 میلیون ریال و هزینه خدمات عمرانی 7 میلیارد و 581 ریال است.
وی تاکید کرد: عدم توازن وظیفه عمران شهری با کل هزینه های صورت گرفته به دلیل این است که صورت وضعیت های عمرانی برای پرداخت به امور مالی ارائه نشده است.
شهردار آبسرد از راه اندازی سامانه نظارت و پایش تصویری در این شهر خبر داد و گفت: اصلاح و هم سطح سازی گورستان، خاکبرداری و زیر سازی و آسفالت، برگزاری مزایده واگذاری استخر و سونا آبسرد، اصلاح کف پوش و سنگ فرش پارک الغدیر، نام گذاری معابر سطح شهر، اصلاح و مرمت میدان شهید فهمیده از جمله اقدامات صورت گرفته توسط این نهاد است.
رفیعی طباطبایی با اشاره به دیگر اقدامات گفت: مناسب سازی معابر برای معلولان ‌و تجهیز شهرداری با توجه به سیاست های دولت در این خصوص، جدول گذاری معابر سطح شهردر راستای سیاست های دولت، اصلاح آب گرفتگی های سطح شهر و جابجایی تیر های برق از دیگر اقدامات صورت گرفته بود که می توان به آن اشاره کرد.
این مقام مسئول ادامه داد: از جمله سیاست های دولت کاهش برق مصرفی و تامین نیاز برق شهر به میزان 20 درصد توسط شهرداری ابلاغ شد و استفاده از مولدهای جایگزین مورد تاکید بود و تمام ساختمان های شهرداری سطح شهر را به ژنراتور تولید برق تجهیز کردیم.
تهرام/7246//1348
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت برق درآمد دماوند شهرداری مطبوعات رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۹۶۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام ظهر روز پنجشنبه در دیدار با معاون وزیر و رییس سازمان مدیریت بحران کشور، گفت: سازمان‌های امدادرسان نظیر؛ سازمان مدیریت بحران و هلال احمر همواره در مواقع بحران در کمک‌رسانی به مردم نقش‌آفرین بودند.

وی افزود: استان ایلام ۶۳ درصد کوهپایه و کوهستانی و ۳۷ درصد دشت است که در مقایسه با سایر استان‌های کشور شرایط خاص خود را دارد. امسال از نظر میزان نزولات جوی با سال ۹۸ برابر و حتی میزان بارش بیشتر بود که در سال ۹۸ خسارات جانی و زیرساختی و مالی زیادی وارد شد اما امسال با نگاه فنی و کارشناسی و با تدابیر پیش‌گیرانه، پاک‌سازی و لایروبی و گابیون‌بندی امسال با وجود افزایش نزولات جوی، تلفات و خسارت نداشتیم و وزیر کشور اخیراً در نشست شورای راهبردی تصادفات و ستاد سفرهای نوروزی که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد از مدیریت سیل در استان ایلام قدردانی کرد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با اشاره به فرسودگی شبکه آب و فاضلاب و مسیل‌ها در استان ایلام، عنوان کرد: در نشستی مشترک با حضور دکتر مخبر معاون اول رییس‌جمهور و وزیر نیرو مصوب شد که ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل‌ها و شبکه آب و فاضلاب استان ایلام اختصاص یابد که این اعتبار به‌صورت مشترک و برابر بین سازمان برنامه و بودجه و وزارت نیرو تامین می‌شود.

بهرام‌نیا با اشاره به صدای توأم با لرزش زمین در شهرستان چرداول، گفت: این صداها ناشی از حرکت و فعل و انفعالات صفحات و لایه‌های زیرین زمین است که تحقیقات این موضوع توسط دو تیم زمین‌شناسی و لرزه نگاری درحال بررسی است که امیدواریم اعتبارات این موضوع تامین شود.

وی از رییس سازمان مدیریت بحران کشور خواست تا تجهیزات و امکانات خاص و ماشین‌آلات مورد نیاز استان، در اختیار هلال احمر و نهادهای خدمات‌رسان قرار گیرد.

استاندار ایلام ادامه داد: انتظار داریم که خسارت‌های ناشی از سیل و دیگر بحران‌ها در موعد مقرر پرداخت شود.

بهرام‌نیا تاکید کرد: ضرورت دارد خسارات ناشی از سیل سال ۹۸، به خسارت‌دیدگان پرداخت شود.

وی با اشاره به نزولات جوی و خسارت به محصولات کشاورزی در شهرستان دهلران، یادآورشد: ۱۰ هزار و ۸۰ هکتار از اراضی بخش مرکزی، موسیان و دشت‌عباس در شهرستان دهلران در بارندگی‌های اخیر دچار خسارت شد که انتظار می‌رود در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه و به شیوه‌های دیگری به این کشاورزان کمک شود.

نماینده عالی دولت در استان ایلام بیان داشت: برای ایجاد ۱۰۰ سازه سنگی و ملاتی آبخیزداری، بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که درخواست تامین این مبلغ اعتبار داریم.

کد خبر 6088403

دیگر خبرها

  • ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب و فاضلاب شهر ایلام اختصاص یافت
  • اختصاص ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب ایلام
  • مروری بر بودجه در سال ۱۴۰۳؛ دست دولت در جیب مردم برای جبران کسری!
  • ۸۰۰۰ میلیارد ریال صرف اصلاح و توسعه آبرسانی مازندران شد
  • تحقق ۷۹ درصدی درآمد شهرداری قم در فروردین
  • بررسی لایحه کمک‌هزینه شهرداری شیراز برای کرایه سفر
  • ۲ هزار میلیارد ریال درآمد مالیاتی به سلامت گلستان اختصاص یافت
  • گزارش روزانه بورس ۴ اردیبهشت؛اصلاح بیش‌از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل
  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟
  • محمدخانی: هیچ هزینه‌ای برای عملیات‌های امداد و نجات دریافت نمی‌شود