Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@10:32:20 GMT

مشکل آب از مشکلات اصلی مردم روستا خرانق

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۹۷۴۸۱

مشکل آب از مشکلات اصلی مردم روستا خرانق

قاسمی عضو شورای اسلامی روستای خرانق در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد با اشاره به مشکلات گردشگری و میراث فرهنگی این روستا گفت: متاسفانه در کشور به ظرفیت‌های گردشگری روستا توجه نمی‌شود و قلعه خرانق دارای مالکیت شخصی است که امیدواریم مسئولان با خرید این قلعه و بازسازی آن به صنعت گردشگری این روستا کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قاسمی افزود:متاسفانه روستای خرانق برای مردم کشورآشنا نیست که با به کارگیری تصمیمات درست و با در نظر گرفتن سود و زیان مردم روستا باید این بازسازی انجام شود.

عضو شورای شهر روستای خرانق خاطرنشان کرد: مشکل آب روستای خرانق همچنان پا بر جا است و مردم خرانق از بی کیفیت‌ترین آب منطقه استفاده می‌کنند.

قاسمی افزود: انتقال گاز به روستای خرانق از دیرباز آرزوی مردم بوده است، که هر بار به بهانه‌ای تکمیل این پروژه به تعویق افتاده است مسئولین باید به گازرسانی این روستا به عنوان عامل توسعه روستایی توجه کنند.

عضو شورای اسلامی این روستا تصریح کرد: قنات این روستا تخریب شده که با اختصاص مبلغ یک میلیارد ریال می‌توان این قنات را بازسازی کرد و مشکل آب روستا را برای همیشه حل کرد.

وی گفت: با توجه به بازسازی مسیر یزد-طبس که از طرح‌های سفر رهبر معظم انقلاب به یزد بوده باید به عنوان مسیر زائران مشهد به آن نگاه کرد و برای اتمام این مسیر اعتباری قرار داده شود.

انتهای پیام/ ا

یکی از مشکلات اصلی خرانق مشکل آب است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گردشگری گازرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۹۷۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاسمی: هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم +فیلم

رئیس سازمان بسیج دانشجویی گفت: هر جا به قرآن تأسی و توجه کردیم موفق شدیم و هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست خبری جشنواره قرآن و عترت حیات سازمان بسیج دانشجویی، بعد از ظهر امروز(یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه) در محل مجتمع فرهنگی دانشجویی سیزده آبان برگزار شد.

 

هادی قاسمی، رئیس سازمان بسیج دانشجویی در این نشست گفت: هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم. وی افزود: از هر زاویه ای نگاه کنیم قرآن ناجی و نجات بخش است و هر چقدر در جهت تبلیغ و ترویج این موضوع تلاش شود به رشد و تعالی جامعه و جوانان می تواند کمک کند.

 

قاسمی گفت: هر جا به قرآن تأسی و توجه کردیم موفق شدیم و هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

رئیس سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به اینکه اگر با نگاه هنر به مفاهیم قرآنی ورود کنیم حتما می‌توانیم عمق تاثیر بیشتری را دنبال و پیگیری کنیم، بیان کرد: یکی از موضوعات اساسی که جشنواره قرآن وعترت حیات به آن توجه کرده موضوع هنر است و در بخش هنر توجه ویژه ای به مفاهیم قرآن می شود.

 

وی در ادامه گفت: بیش از ۱۰۰ دانشکده در کشور داریم که به موضوع رسانه و هنر می‌پردازند که اگر به مفاهیم قرآنی با نگاه هنر ورود داشته باشند حتما می‌توانیم عمق تاثیر بیشتری را دنبال و پیگیری کنیم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   مشاهده گزارش تصویری

دیگر خبرها

  • بازسازی روستای امامزاده ابراهیم(ع) شفت بدون پروسه اداری آغاز شود
  • بازسازی روستای دهنو با مصالح بومی و محلی
  • قاسمی: هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم +فیلم
  • برق روستا‌های بخش خرانق وصل شد
  • حیات دوباره در «کوشه سفلی»/ قصه پر غصه‌ای که به شادی ختم شد
  • پاسخگویی به مطالبات مردم، در دستور کار مدیران خراسان جنوبی
  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • مشکل تامین برق روستای سیل زده«تختان» دهلران حل شد
  • واریز ۲هزار و ۳۰۰میلیارد تومانی به دهیاری‌ها