Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: ما اعلام کردیم که اگر مشکلات فردا حل می‌شود حاضر هستیم هزینه پرواز و اقامت تیم حریف را پرداخت کنیم اما متأسفانه مسئولان بادران همکاری نکردند و گفتند که باید همین امروز بازی کنیم. ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۳ استانها آذربایجان شرقی نظرات

حسین خطیبی، سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد پس از لغو دیدار تیمش مقابل بادران تهران در نخستین هفته لیگ دسته یک فوتبال کشور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، اظهار داشت: یک روز قبل از بازی از طرف فدراسیون فوتبال با سرپرست تیم ما تماس می‌گیرند که این بازی باید در زمان اعلام شده برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شب قبل از بازی همه بازیکنان را به تبریز آوردیم و ساعت 3:30 بامداد به این شهر رسیدیم، ساعت 12 امروز هم قراردادها را ثبت کردیم. ریاست هیئت فوتبال استان هم مدارک را از طریق اتوماسیون اداری به سازمان لیگ ارسال کرد تا کارت بازی بازیکنان ما صادر شود.

خطیبی ادامه داد: آقای فتاحی هم اعلام کرد که مشکلی نیست و بازی ما برگزار می‌شود اما نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داده که اعلام کردند بازی به دلیل نقص در مدارک بعداً برگزار خواهد شد. مسئولان فدراسیون می‌توانستند دستور برگزاری بازی را صادر کنند چرا که قراردادها ثبت شده و مدارک بازیکنان هم کامل بود اما تصمیم گرفتند که این بازی بعداً برگزار شود. ما هم آماده هستیم هر زمانی که اعلام می‌کنند به میدان برویم.

سرمربی گسترش فولاد تبریز در رابطه با اینکه چه کسی باعث ایجاد شرایط کنونی این تیم است گفت: نمی‌توان کسی را مقصر دانست. آقای زنوزی صاحب 3 تیم بودند و مردم آذربایجان غربی هم هم‌زبان ما بوده و فرقی با ما ندارند. انتقال امتیاز گسترش فولاد از نظر فدراسیون هیچ مشکلی نداشته و کمسیون ماده 5 انتقال تیم به ارومیه را تأیید کرده بود. حالا نمی‌دانم در فاصله دو سه روز مانده به مسابقات سهل‌انگاری صورت گرفته یا نامه‌نگاری‌ها سریع انجام نشده است. ما مربی هستیم و تیممان را آماده کرده بودیم. قرارداد بازیکنان هم هفته گذشته امضا شده بود.

وی افزود: ما منتظر بودیم که اعلام کنند تا قرارداد بازیکنان را در هیئت فوتبال ثبت کنیم چرا که نمی‌دانستیم قراردادها را در تبریز یا ارومیه ثبت خواهیم کرد. آقای فتاحی صبح روز گذشته تماس گرفتند که قراردادها باید در تبریز ثبت شود و ما نیز همین کار را کردیم. حالا نمی‌دانم این قراردادها برای سازمان لیگ فرستاده شده یا نه، اما به ما گفتند که مشکلی نداریم و خودمان را برای برگزاری بازی آماده کنیم. حتی ما اعلام کردیم که اگر مشکلات فردا حل می‌شود حاضر هستیم هزینه پرواز و اقامت تیم حریف را پرداخت کنیم اما متأسفانه مسئولان بادران همکاری نکردند و گفتند که باید همین امروز بازی کنیم.

خطیبی با اشاره به اینکه مدت‌زمان کوتاهی از انتقال امتیاز این باشگاه می‌گذرد گفت: به نظر من می‌شد این موضوع را به راحتی حل کرد، چون 4 تیم روز سه شنبه بازی می‌کنند و بازی ما هم می‌توانست با تعویق برگزار شود. البته ما در زمین بازی حاضر بودیم و فرقی برای ما نداشت. حالا هم منتظر اعلام فدراسیون برای زمان برگزاری این بازی هستیم. امتیاز تیم ما به ارومیه منتقل شده است اما باید دید که بازی ما این شهر برگزار خواهد شد یا در تبریز.

انتهای پیام/ش

R7887/P1377/S6,47/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۹۷۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری: فردا برای دفاع از اعتبارمان فوتبال بازی می‌کنیم

به گزارش ورزش سه، تراکتور فردا در چارچوب مسابقات هفته بیست و ششم لیگ برتر میهمان فولاد خوزستان خواهد بود. حمید مطهری پیش از این بازی اظهار داشت: ابتدا از اهالی رسانه استان خوزستان، بابت عدم حضور در نشست خبری پیش از بازی به دلیل ساعت پرواز تیم، عذرخواهی می‌کنم. احترام زیادی برای رسانه‌ها قائل هستم.

او در خصوص بازی عنوان کرد: بازی تراکتور و فولاد خوزستان برای تیم میزبان بسیار مهم و حیاتی است و قطعاً تیم حریف هجومی بازی می‌کند. ما هم باید هوشیار بوده و با انضباط بازی کنیم. البته مطمئن باشید تیم تراکتور هم بازی تدافعی انجام نخواهد داد و فلسفه ما ارائه بازی تهاجمی و هوادار پسند است.

مربی تراکتور افزود: فردا برای دفاع از اعتبار خود فوتبال بازی می‌کنیم و نیم نگاهی نیز به ارتقای جایگاه‌مان در جدول لیگ برتر داریم. دیدار فولاد خوزستان و تراکتور، بازی زیبایی می‌شود و تماشاگران از تماشای آن لذت خواهند برد.

مطهری در خصوص انتخاب بیژن حیدری به عنوان داور مسابقه با فولاد گفت: دکتر بیژن حیدری از داوران باتجربه و کم اشتباه فوتبال کشورمان است و انشالله قضاوت خوبی را مثل همیشه از ایشان ببینیم.

دیگر خبرها

  • بازی‌های باقیمانده استقلال و پرسپولیس در لیگ ۱۴۰۳-۱۴۰۲
  • درخواست تراکتور برای تعویق بازی با گل‌گهر
  • خلاصه بازی تراکتور و فولاد + فیلم
  • مورد عجیب عبدالله
  • مطهری: فردا برای دفاع از اعتبارمان فوتبال بازی می‌کنیم
  • دیدار تراکتور و فولاد زیر ذره‌بین!
  • سرمربی تیم فولاد: مگر چه گفتم که اینگونه جریمه کردند
  • ویسی: چه گفتم که جریمه‌ام کردند؟
  • فولاد - تراکتور؛ بجنگ و در لیگ برتر بمان! | پیش بازی
  • ۱۰ نکته درباره دیدار تراکتور و فولاد