Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریبرز محمودزاده در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره لغو دیدار تیم های بانی گستر تبریز و بادران تهران، افتتاحیه رقابت های لیگ یک فوتبال بیان کرد: این بازی به دلیل تشکیل نشدن پرونده تیم بانی گستر تبریز در سازمان لیگ، ارسال نشدن قرارداد بازیکنان و مربیان این تیم به کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ و به تبعیت از این فرایند صادرنشدن کارت بازی برای آنها لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: تا حدود یک ساعت پیش از شروع بازی منتظر ارسال مدارک تیم بانی گستر بودیم اما زمانیکه هیچ مدرکی دریافت نکردیم مجبور شدیم بازی این تیم را با بادران لغو کنیم.

مسئول برگزاری رقابت های لیگ دسته یک اظهار داشت: پرونده این بازی را به کمیته انضباطی می فرستیم تا در این کمیته درباره نتیجه آن و جرائم تیم بانی گستر تبریز تصمیم گیری شود.

محمودزاده در پایان درباره احتمال کنار گذاشته شدن تیم بانی گستر در صورت تکرار این اتفاق در هفته دوم لیگ یک و بازی با پرسپولیس پاکدشت گفت: درِآن صورت هم پرونده این تیم و مستندات خود را در اختیار کمیته انضباطی قرار می دهیم‌. دران صورت طبق قوانین احتمال کنار گذاشتن بانی گستر از حدول لیگ یک وجود دارد.

دیدار تیم های بانی گستر تبریز و بادران تهران برگزار نشد

** گفتنی است؛ بازی دو تیم بانی گستر تبریز و بادران تهران در ورزشگاه بنیاد دیزل تبریز به دلیل نقص مدارک تیم میزبان برگزار نشد.

2 تیم و داوران در زمین حاضر شدند تشریفات معمول قبل از بازی برگزار شد.

حتی کاپیتان های دو تیم در مراسم انتخاب زمین و مالکیت اولیه توپ شرکت کرده و منتظر بودند تا شاید در آخرین لحظات کارت های بازی ،بازیکنان تیم بانی گستر صادر شود اما انتظار نیم ساعته هم نتیجه ای دربر نداشت و داور به رختکن بازگشت و صورتجلسه لازم را تنظیم کرد و مدیران دو باشگاه زیر این صورتجلسه را امضا کردند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۹۷۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب یک بازی پُرحاشیه؛ نمایندگان پرسپولیس و سپاهان در کمیته انضباطی

بعد از دیدار پرحاشیه تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان، نمایندگان این دوباشگاه به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

به گزارش مشرق، کمیته انضباطی فدراسیون نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان را جهت ادای توضیحات بابت رفتار تماشاگران منتسب به دو تیم در بازی روز گذشته به این کمیته فراخوانده شدند.

در جریان مسابقه پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس توهین‌هایی از سوی هواداران سپاهان به بانوان و تماشاگران پرسپولیس صورت گرفت تا جایی که مسوولان برگزاری جایگاه بانوان طرفدار تیم میزبان را تغییر دادند.

بعد از شکایت باشگاه پرسپولیس، مسوولان سپاهان نیز اقدام به شکایت کرده و دلیل این جابجایی را رفتار ناخوشایند هواداران پرسپولیس عنوان کردند.

دیگر خبرها

  • بازتاب یک بازی پُرحاشیه؛ نمایندگان پرسپولیس و سپاهان در کمیته انضباطی
  • پرسپولیسی‌ها و سپاهانی‌ها در کمیته انضباطی
  • نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد
  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد
  • ویسی به کمیته انضباطی احضار شد
  • کارنامه جواد نکونام در تبریز صادر می‌شود
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور
  • تراکتور به خاطر تماشاگرانش 200 میلیون جریمه شد
  • رجب‌زاده: حکم کمیته انضباطی را باور نمی‌کنم