Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@07:34:36 GMT

آشنایی با انواع برس های آرایشی و کاربرد آن ها

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۹۷۷۳۰

آشنایی با انواع برس های آرایشی و کاربرد آن ها

قلم‌های آرایشی انواع مختلفی دارد که کمک زیادی به تمیزی آرایش می‌کند. قلم مو، خط لب، خط چشم و... قلم‌هایی هستند که هنگام آرایش کردن استفاده می‌شود. اگر عادت دارید برای آرایش کردن از انگشتان تان استفاده کنید یا اینکه از برس‌های آرایشی کوچک و ساده استفاده کنید، احتمالا آن گونه که باید آرایش روی صورت تان نخواهد نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با یک برس آرایش با کیفیت بالا به راحتی می‌توان رنگ‌های مختلف سایه را مخلوط کرد و درنتیجه یک رنگ کاملا طبیعی روی پوست گذاشت، اما یک برس با کیفیت پایین موهایش زبر و خشن است و درنتیجه مواد آرایشی را یکنواخت روی پوست پخش نمی‌کند پس انتخاب یک برس با کیفیت مهم است. بهتر است به سراغ برس‌ها و قلم‌های آرایشی برویم و بدانیم نقش هر کدام چیست؟
۱_ برس‌ها و قلم مو برای پوشاندن و محو کردن گوشه‌های چشم و ناحیه بینی و همچنین محو کردن سایه چشم بسیار مناسب است.

۲_ پد پنکک هم همکار برس‌های آرایشی است. پنکیک پودر فشرده شده‌ای است که با قلم مو ساده (پد) می‌توان آن را روی صورت زد. این پد کمک می‌کند که این پودر همه جای صورت پخش شود.



۳_ از برس‌های آرایشی با سایز کوچک استفاده زیادی می‌شود کرد مثل خط چشم کشیدن‌های زیبا و جذاب و ابرو کشیدن. شما هم اگر می‌خواهید خط چشم بی عیبی داشته باشید از این قلم مو استفاده کنید.

۴_قلم مو‌های طراحی مو‌های زبر و نوک تیز و مخلوطی شکل دارد و برای ترکیب زیر ساز بسیار عالی است و با این قلم مو می‌توان فرورفتگی کنار چشم و کنار بینی را پر کرد.

۵_برس مو سایه بسیار مهم است و مهم نیست اگر شکل قلم مو کرم و پنکیک باشد. این قلم مو از رنگی رنگی به نظر آمدن سایه جلوگیری می‌کند.

۶_ استفاده از برس برای خط لب بسیار مناسب است و از زیاد رنگی به نظر رسیدن جلوگیری می‌کند و قلم مو با مو‌های زبری که دارد به خوشرنگ شدن لب و خط لب کمک می‌کند.  


۷_blush brush شبیه قلم مو پودری است، اما در پخش رنگ بهتر است و از سرخی و بزرگ به نظر رسیدن صورت جلوگیری می‌کند. این قلم مو کمک میکند که صورت رنگ طبیعی تری داشته باشد.

۸_ برس مو زیرساز ابتدایی‌ترین قلم مو است و باعث می‌شود زیرسازی صورت رنگ طبیعی تری داشته باشد و کرم رنگ نزدیکتری به پوست داشته باشد و اگر از قلم مو اشتباهی در این بخش استفاده کنیم باعث می‌شود که پوست حالت زشتی به خود بگیرد انگار کرم به پوست مالیده شود و پوست تکه تکه شده باشد.

۹- برس آرایشی ابروها: برس‌هایی که برای ابرو‌ها استفاده می‌شوند، کوچک و محکم هستند.

۱۰ - برس‌هایی مخصوص آرایش با پودر‌های صورت: برای این گونه مواد آرایشی دنبال برس‌های بزرگ باشید به خصوص برس‌هایی با مو‌های زیاد، نرم و طبیعی که می‌توانند به خوبی سطح پوست را یکنواخت کنند تا پودر‌ها کمتر خود را روی پوست نشان دهند. منبع: نمناک

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسینه مد و زیبایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۹۷۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به خانم‌ها در استفاده از رُژ لب

به گزارش پارس نیوز ، شیما حلاج گفت: اگر چه سازمان غذا و دارو برحسب وظیفه قانونی موظف است بر تولید، واردات و ارزیابی‌های ایمنی و کیفی فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی، بر طبق دستورالعمل‌های معتبر جهانی، نظارت نماید، اما برخی از خانم‌ها به دلیل افراط در آرایش صورت، سلامتی خود را با چالش مواجه می‌کنند.

کارشناس آرایشی سازمان غذا و دارو با اشاره افزایش استفاده از رژ لب در خانم‌ها، افزود: این فرآورده آرایشی مواد مضر زیادی همچون فلزات سمی سنگین سرب، کادمیوم، جیوه و آنتیموان در خود دارد لذا پیشگیری از آسیب‌های ناشی از افراط در استفاده از فرآورده‌های آرایشی باید نسبت به مصرف این محصولات احتیاط کنند.

وی در توضیح بیشتر اظهار داشت: وقتی رژ لب برای ساعت‌های طولانی روی لب باقی می‌ماند ممکن است مواد اولیه رژ لب‌ها که از آلاینده‌های معمول زیست محیطی هستند به طور ناخواسته و در اثر خوردن یا آشامیدن مواد غذایی، بلعیده شود که نتیجه آن تماس بدن با مواد سمی است.

حلاج گفت: در کنار اقدامات نظارتی، شناسه گذاری فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی یکی دیگر از اقدامات اداره کل امور فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی برای فراهم نمودن امکان پیگیری اصالت کالا برای مصرف کنندگان است.

دیگر خبرها

  • ببینید | آشنایی با خواص گل سرخ
  • مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری (فیلم)
  • مهار آتش‌سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • (ویدئو) مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد
  • موثرترین و بهترین روتین پوستی روز و شب کدام اند؟
  • هشدار به خانم‌ها در استفاده از رُژ لب
  • انواع گیربکس اتوماتیک
  • بررسی نقش روتین پوستی در سلامت پوست
  • معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه