Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش جماران، سردار خلیل زاده معاون عملیات قرارگاه حمزه سید الشهدا در مصاحبه ای در خصوص درگیری صبح امروز با عناصر ضد انقلاب اظهارداشت: امروز ساعت ۳ صبح در منطقه مرزی اشنویه از توابع استان آذربایجان غربی تعدای از تروریست‌های ضد‌انقلاب با تعقیب اطلاعاتی و عملیاتی در کمین گرفتار شدن و با یک درگیری تعداد ۱۱ نفر به هلاکت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این درگیری به هیچ یک از نیروی های خودی تلفاتی وارد نشده است. نیروهای قرارگاه کار خود را ادامه می دهند و اگر عناصر ضد انقلاب قصد هر حرکتی را داشته بشند در سریع ترین زمان با آنها برخورد خواهند کرد.

به گزارش مهر، روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه صبح امروز در اطلاعیه ای اعلام کرد: شب گذشته یک تیم مجهز تروریستی وابسته به استکبار جهانی و سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه که قصد نفوذ به کشور از منطقه مرزی اشنویه برای ایجاد ناامنی و انجام اقدامات خرابکارانه را داشت در کمین رزمندگان غیور و شجاع قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه گرفتار و طی درگیری سنگین ۱۱ نفر از تروریست‌ها به هلاکت رسیده و تعداد دیگری نیز زخمی شدند.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت آذربایجان غربی استکبار جهانی انقلاب روابط عمومی جماران رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۹۷۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکیدفرماندار اشنویه برافزایش بهره وری منابع آب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سید علی ترابی در جلسه شورای کشاورزی شهرستان اظهار کرد: با تمام توان از زحمات کشاورزان شهرستان حفاظت می کنیم.

وی ضمن بیان این که از ذخایر آبی موجود باید به خوبی نگهداری کرد، گفت: خدمات ما به کشاورزان ادامه دارد و ضرورت دارد در بحث کشاورزی، در کنار دولت، مسئولان شوراهای اسلامی و دهیاران  نیز پای کار باشند.

ترابی  افزود: اکنون ظرفیت تولید آب به نسبت اندک است و بنابراین ضرورت به کارگیری روش های نوین را به امری مبرم تبدیل می کند.

وی با اشاره به این که برنامه ریزی در بخش کشاورزی جدی گرفته شود، اظهار کرد: اقتصاد بخش بزرگی از شهرستان به تولید محصول و زراعت وابسته است.

وی گفت: درخصوص دریافت گزارش عملکرد روسای ادارات متولی در بخش کشاورزی کوتاه نخواهم آمد و انتظار دارم نتیجه اقدامات، برای مردم تشریح شود.

وی با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ بیمه اراضی کشاورزی، در خصوص آمادگی مکانیزاسیون ، توزیع به موقع کود و سم، توجه به مشکلات عشایر، مدیریت مناسب باغبانی و رفع مشکلات باغداران و سردخانه ها ، نظارت مناسب بر توزیع نهاده های دامی... ،خواستار ایفای نقش پررنگ تر  اداره جهاد کشاورزی شهرستان، و همکاری و تعامل  بیشتر سایر ادارات مرتبط جهت توسعه بخش کشاورزی شد.

در این جلسه مدیر جهاد کشاورزی اشنویه گزارشی از اقدامات صورت گرفته، برنامه های پیش رو در حوزه های مختلف را ارائه کرد.

دیگر خبرها

  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • راه اندازی قرارگاه شعار سال در خوزستان
  • شخصیت و جایگاه حضرت حمزه سید الشهدا(ع) و عزاداری برای او به دستور رسول الله(ص)
  • ضرورت گره گشایی از مسایل محلات و تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب
  • سخنان رهبر انقلاب درباره حمزه سید الشهدا + فیلم
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • کرمانشاه نیازمند انجام اقدامات قرارگاهی است
  • تاکیدفرماندار اشنویه برافزایش بهره وری منابع آب
  • شورای فرهنگ عمومی باید به قرارگاه تبدیل شود