Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، در جریان بازی‌های روز اول هفته نخست لیگ دسته یک فوتبال شاهین شهرداری از ساعت 20:15 در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر از تیم  گل گهرسیرجان میزبانی کرد و این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

کارون اروند خرمشهر هم از ساعت 20:30 در ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر برابر استقلال جنوب تهران قرار گرفت که دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: گل گهر سیرجان شاهین شهرداری بوشهر کارون اروند خرمشهر هفته اول لیگ دسته اول فوتبال استقلال جنوب تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۹۸۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود سخت سپاهان در جدال با تیم دسته اولی

شاگردان مورایس با پیروزی مقابل تیم دسته اولی استقلال ملاثانی به جمع هشت تیم پایانی جام حذفی فوتبال صعود کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سپاهان از ساعت 19:30 در دیداری از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه شهدای فولاد میهمان استقلال ملاثانی بود که در پایان وقت‌های عادی دو تیم به تساوی یک - یک رضایت دادند اما در وقت‌های اضافی شاگردان مورایس با نتیجه 2 بر یک پیروز شدند و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.

کاوه رضایی (40) و رامین رضاییان(118- از روی نقطه پنالتی) برای سپاهان گلزنی کردند. تک گل استقلال ملاثانی را میلاد پاک‌پرور با شوتی مهارنشدنی در دقیقه 2+90 به ثمر رساند.

قضاوت این مسابقه بر عهده هادی علی نیافر بود که به فرشاد احمدزاده، پیام نیازمند و هادی محمدی از سپاهان و علی فاتح بازیکن استقلال ملاثانی کارت زرد نشان داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیروزی شاهین‌طبع در جدال مهران‌های بسکتبال/ استیونس همچنان می‌درخشد
  • (ویدئو) جدال با میراث شوم جنگ؛ زنی که رهبر مین‌زدایی در لبنان است
  • مدیرعامل آلومینیوم: سیدحسین باید زودتر می‌رفت
  • جدال نوراللهی و اینیستا برنده نداشت
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • نقی معمولی، ستاره میدان اراک!
  • صعود سخت سپاهان در جدال با تیم دسته اولی
  • تساوی تراکتور و ذوب آهن درپایان ۹۰ دقیقه/حملات سرخ ها نتیجه نداشت
  • کنکوری های اروند در حال رقابت با یکدیگر
  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف