Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-03@15:22:26 GMT

هادی پور در فینال حاضر نشد و نقره گرفت

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۹۸۴۷۰

ساعت24- عضو تیم ملی کشورمان در مبارزه پایانی به دلیل آسیب دیدگی برابر نماینده کره جنوبی حاضر نشد و به نشان نقره دومین مرحله از رقابتهای گرندپری در سال ۲۰۱۸ دست پیدا کرد.

آرمین هادی پور که امروز با چهار پیروزی متوالی راهی دیدار نهایی وزن ۵۸- کیلوگرم دومین مرحله از رقابتهای گرندپری راه پیدا کرده بود، در  این مرحله به دلیل آسیب دیدگی و به صلاحدید کادر فنی برابر «جانگ» ازکره جنوبی مبارزه نکرد و به نشان نقره بسنده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در مبارزات امروز خود «آنتونیو فلسا»  از ایتالیا، «هدی نفاتی» از تونس، و «یون جو جئونگ» قهرمان سال ۲۰۱۷ جهان از کره جنوبی از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرد. هادی پور در مرحله نیمه نهایی «ویتو دللاکویلا» از ایتالیا را در وقت چهارم و با امتیاز طلایی شکست داد و به دیدار نهایی صعود.

این تکواندوکار سبک وزن تیم ملی کشورمان آخرین بار ۱۱ ماه قبل و در مسابقات گرندپری لندن در مبارزه نهایی به «آرماتانوف» روس باخته و به نشان نقره دست پیدا کرده بود. 

برنامه روز پایانی 

فردا یکشنبه ۲۱ مردادماه و در روز پایانی رقابت‌های اوزان ۸۰- کیلوگرم مردان و ۴۹- کیلوگرم گروه زنان برگزار می‌شود که احمد محمدی به عنوان آخرین نماینده ایران به مصاف رقبای خود می‌رود.
بر اساس قرعه کشی انجام شده احمد محمدی در نخستین مبارزه باید به مصاف «مویسز هرناندز» از دومینکن برود و در صورت برتری رو در روی برنده دیدار کره‌جنوبی و کانادا قرار می‌گیرد.

برای تیم ملی ایران تا کنون آرمین هادی پور یک نشان طلا و ابوالفضل یعقوبی یک نشان برنز  کسب کرده اند. محمد کاظمی، سروش احمدی و سجاد مردانی هم از دور مسابقات کنار رفتند.

این دوره از مسابقات که از روز جمعه با حضور ۲۵۶ تکواندوکار از ۵۸ کشور به میزبانی روسیه در مسکو آغاز شده عصر فردا یکشنبه به پایان می رسد.

مهر

منبع: ساعت24

کلیدواژه: تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۹۸۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوملس: مقابل پی‌اس‌جی پخته بازی کردیم

به گزارش "ورزش سه"، متس هوملس، مدافع آلمانی بوروسیا دورتموند، پس از شکست 1-0 پاری سن ژرمن در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، اعلام کرد که اگر تیمش می‌خواهد به فینال برسد، باید در پاریس هم این نمایش را تکرار کند.

در شبی که نیکلاس فولکروگ تنها گل تیم آلمانی را به ثمر رساند و جیدون سانچو نمایشی دیدنی داشت، هوملس به دلیل جلوگیری از حملات خطرناک بازیکنانی مانند کیلیان امباپه و عثمان دمبله به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

این مدافع آلمانی در اظهاراتی به دازن از عملکردی که تیمش نشان داد، راضی بود و از هم تیمی‌هایش خواست دوباره چنین نتیجه‌ای را تکرار تا به فینال برسند.

هوملس گفت: "یک بازی عالی انجام دادیم. این یک عملکرد بسیار پخته از طرف ما بود. به هم کمک کردیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم."

هوملس، 35 ساله، با اشاره به آرامش تیمش در لحظات حساس بازی عنوان کرد: "آرام ماندن و تصمیم گیری خوب در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسان نیست، اما ما این کار را برای مدت طولانی به خوبی انجام دادیم. البته که می‌خواهیم به فینال ومبلی برویم، اما سه شنبه در پاریس یک بازی سخت دیگر خواهیم داشت. اگر می‌خواهیم به فینال راه پیدا کنیم، باید بتوانیم در پاریس دوام بیاوریم."

دیگر خبرها

  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور
  • پاس قم فاتح لیگ برتر کاراته/ قهرمان لیگ آینده سازان معرفی شد
  • کسب ۵ مدال نقره و برنز بوکسورهای کردستانی در رقابت‌های کشوری
  • معرفی تنیسور‌های مرحله نیمه نهایی رقابت‌های بین المللی ساحلی کیش
  • راه‌یابی دو بانوی تیرانداز مازندرانی به فینال مسابقات کشور
  • هیجان رونالدو برای فینال با الهلال: بزن بریم!
  • خط و نشان رونالدو برای الهلال
  • هوملس: مقابل پی‌اس‌جی پخته بازی کردیم
  • صعود النصر به فینال جام حذفی عربستان با دبل رونالدو
  • آنچلوتی: هدف رئال فینال است نه نیمه‌نهایی