Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا محمود زمانی قمی عصر روز شنبه در نشستی با مردم روستای خرانق اردکان افزود: بخش خرانق یکی از با استعداد ترین بخش های کشور است که متاسفانه از لحاظ گازرسانی محروم واقع شده است .
وی اضافه کرد: با پیگیری های صورت گرفته توسط نماینده مردم اردکان ، فرماندار و بخشدار این منطقه، این کار توسط بخش خصوصی انجام خواهد گرفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار یزد اظهار داشت: با وجود معادن استراتژیک و نیز ایستادگی و همت مردان و زنان این سرزمین، دور از انصاف است که ما از کنار این همه بردباری و حوصله ماندن و جنگیدن با شرایط و اقلیم نامناسب رد شویم.
زمانی قمی تصریح کرد: گازرسانی به روستای خرانق توسط دولت و معادن باید انجام شود .
وی ادامه داد: موضوع دیگر، 2 بانده کردن محور یزد - طبس است که توسط نماینده مردم اردکان و دیگر مسئولان شهرستان پیگیری هایی صورت گرفته و قول تامین اعتبار و تسریع این طرح توسط وزارت راه داده شده است .
استاندار یزد در ادامه به امکانات ناچیز کشور و دولت اشاره کرد و افزود: باید رو در رو و با ملاقات مردم و شنیدن درد دل آنها صداقت خود را نشان دهیم و مردم قطعا آن بخش هایی که توان و امکانات نداریم از ما خواهند پذیرفت.
در این نشست از خبرنگاران شهرستان اردکان هم تجلیل شد .
مرکز بخش خرانق در 75 کیلومتری شمال شرق شهر یزد قرار دارد .
7544/ 6197
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت بخش خصوصی گاز مردان و زنان نماینده مردم یزد رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۹۸۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود

 ناخدا دوم علی خزائی، فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش، با اشاره به اقدامات این پایگاه در کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان، گفت: در پی بارندگی در جنوب شرق کشور و خسارات وارد شده به شهرستان دشتیاری و روستا‌های اطراف، نیروی دریایی ارتش، برابر اوامر سلسله مراتب فرماندهی و با هدف کمک به مردم سیل‌زده در این مناطق به امدادرسانی و تامین نیاز‌های اساسی مردم پرداخت.

فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش ادامه داد: پایگاه نیروی دریایی پسابندر با تمام توان و تجهیزات خود و با همکاری دیگر نهاد‌ها و سازمان ها، نسبت به تهیه کالا‌های اساسی مورد نیاز اقدام کرد و امروز در دومین مرحله، این کالا‌ها در بین مردم شهرستان دشتیاری و روستا‌های اطراف تقسیم شد.

ناخدا دوم خزائی، همچنین از استمرار آمادگی نیروی دریایی ارتش برای امداد به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان خبر داد و خاطرنشان کرد: تا زمانی که مشکل سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان رفع نشود کارکنان نیروی دریایی راهبردی ارتش آماده خدمت‌رسانی به این عزیزان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • نیروی انسانی زمانی موفق است که رویکرد الهی، دینی و تفکر توحیدی داشته باشد
  • تاکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی و مدیریت صحیح منابع مالی
  • تفاوت فرمانداری ویژه با فرمانداری عادی چیست؟
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری
  • لزوم تسریع در اجرای آیین نامه توزیع دارو در بستر سکو‌های اینترنتی
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • تاکید بر انجام اقدامات جهش زا توسط اعضای شوراها
  • استاندار فارس خواستار تسریع نهضت ملی مسکن و حفظ حقوق عامه شد