Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ آرمان زرگران دبیر علمی این مدرسه تابستانی گفت: این گردهمایی در قالب برنامه مشترک دانشکده طب ایرانی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دفتر مطالعات تاریخ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و کرسی تاریخ طب سنتی یونسکو در ایران و با حمایت دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ۷ پزشک از کشور‌های هند، پاناما، اوگاندا و جزیره موریس در این مدرسه تابستانی شرکت کرده اند، افزود: این برنامه از ۱۴ مرداد ماه به مدت یک هفته در تهران برگزار شده و ۳ روز نیز در شیراز ادامه خواهد یافت.

زرگران ادامه داد: هدف از برگزاری این برنامه علمی، جهانی سازی طب ایرانی و فراهم کردن زمینه صادرات محصولات طب سنتی و گیاهان دارویی کشور است.

وی اظهار کرد: معرفی طب ایرانی، تاریخ پزشکی ایران و مکتب پزشکی شیراز مهمترین محور‌های این مدرسه تابستانی است.

معاون بین الملل دانشکده طب ایرانی دانشگاه علوم پزشکی تهران تصریح کرد: علاوه بر مباحث تئوری، بازدید از مراکز پژوهشی- درمانی طب سنتی و گیاهان دارویی در شیراز به منظور آشنایی شرکت کنندگان با ظرفیت‌های طب سنتی در درمان بیماری‌ها از دیگر برنامه‌های این مدرسه تابستانی است.

مدرسه تابستانی بین المللی طب ایرانی تا بیست و دوم مرداد در دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه دارد.
انتهای پیام/ر

مدرسه تابستانی بین المللی طب ایرانی در شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی محصولات کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۹۸۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علوم پزشکی کردستان در مقطع دکترای پزشکی مولکولی دانشجو می‌پذیرد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر خادم عرفان ظهر سه شنبه اظهار کرد: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر اساس مصوبه بیست و هفتمین جلسه کمیته تطبیق و متناسب سازی برنامه‌های آموزشی برای دانشجویان بین المللی با پذیرش دانشجوی بین المللی در مقطع دکترای تخصصی پژوهشی پزشکی مولکولی در دانشگاه موافقت کرد.

وی ادامه داد: بر این اساس دانشگاه نسبت به پذیرش چهار دانشجوی بین المللی برای این رشته اقدام کرده است.

سه هزار و ۲۸۰ دانشجو در ۴۳ رشته و هشت مقطع تحصیلی در پنج دانشکده دندانپزشکی، پزشکی، پرستاری و مامایی، بهداشت و پیراپزشکی در دانشگاه علوم پزشکی کردستان مشغول به تحصیل هستند.

کد خبر 6079928

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات درمانی رایگان به بیماران هموفیلی
  • شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • افتتاح مرکز تصویربرداری پزشکی غرب فارس در کازرون
  • حضور دانش‌بنیان‌های ایرانی در بزرگترین نمایشگاه پزشکی آسیا
  • حضور دانش‌بنیان‌های ایرانی در نمایشگاه پزشکی و دارویی جنوب شرق آسیا
  • ‌شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • علوم پزشکی کردستان در مقطع دکترای پزشکی مولکولی دانشجو می‌پذیرد
  • آغاز به کار نخستین همایش ملی دانش سنتی محیط‌زیست درچهارمحال و بختیاری
  • دانشگاه آزاد خمینی‌شهر میزبان نخستین همایش بین‌المللی «زیستن باکیفیت»
  • اعلام ویژه برنامه‌های روز ارتش در فارس