Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ با راه افتادن جنبش‌هایی مانند «TimesUp» دیگر هالیوود برای مردان مثل سابق نیست و گرفتاری‌های تازه‌ای برای آن‌ها به ارمغان آورده است.

در تازه‌ترین نمونه متیو نیوتن از کارگردانی فیلم «ایو» کناره گرفت. او هفته گذشته به عنوان کارگردان این فیلم معرفی و بلافاصله با موجی از اعتراضات روبه‌رو شد.

متیو نیوتن بین سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۲ در استرالیا چند بار به اعمال خشونت علیه زنان از جمله نامزد سابقش متهم شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید حضور او در فیلمی که جسیکا چستین به عنوان یکی از پیشگامان جنبش «TimesUp» در آن بازی می‌کند مسیر اعتراض را برای مخالفان هموار کرد. چستین که نامزد شدن برای اسکار را در کارنامه دارد هنوز در این باره اظهارنظر نکرده است.

در این فیلم نیوتون علاوه بر کارگردانی، نوشتن فیلمنامه‌ را برعهده دارد و یکی از نقش‌های اصلی را بازی می‌کند. او درباره کناره‌گیری از کارگردانی فیلم گفت: «دیروز به جسیکا چستین و دیگر تهیه‌کنندگان اعلام کردم که از کارگردانی کناره می‌گیرم.» او در ادامه با اشاره به گذشته تاریک خود اعلام کرد: «نمی‌توانم گذشته را پاک کنم و همواره شرم و مسئولیت آسیبی که به عزیزانم رساندم همراه من خواهد بود.»

نیوتن سال گذشته فیلم «اکنون که هستیم» را با بازی جولین نیکلسون و زاکاری کینتو روانه پرده نقره‌ای سینِما کرد.

منبع: بی بی سی/ ۱۰ اوت

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 سینما فیلم هالیوود کارگردان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۹۹۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلریزان در ارزوئیه با جمع آوری ۴۷۰ میلیون کمک مردمی

رئیس حوزه قضائی شهرستان ارزوییه گفت: جشن گلریزان کاشتن بذر امید و مهربانی است و گلریزان؛ یعنی با کریمان کار‌ها دشوار نیست و مشکلات لاینحل حل شدنی است.

مسعود ناظریان در جشن بزرگ گلریزان ویژه آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد شهرستان ارزوئیه، ضمن تقدیر و تشکر گفت: جشن گلریزان بمناسبت آزادی زندانیانی می باشد که بدلیل جرائم غیر عمدی در زندان به سر می‌برند و چشم انتظار کمک‌های مومنانه خیرین در پایان ماه مبارک رمضان هرسال هستند. 

وی افزود: باید این نگاه حسنه و خداپسندانه را در جامعه ترویج دهیم که خوشبختانه در فرهنگ ما ایرانیان نیز نهادینه شده است و لازم است از تمام ظرفیت موجود استفاده کنیم تا این فرهنگ برای تمامی افراد الگو و مانع از وقوع جرائم و آسیب‌ها شود.

 ناظریان تصریح کرد: خداوند را شاکریم که به ما توفیق داد تا دست افرادی را بگیریم که نیازمندان واقعی جامعه هستند، با این کار حسنه قطعاً دل‌هایی شاد می‌شوند و به طور حتم از سوی خداوند جبران خواهد شد و جای کار خیر پر می‌شود و خداوند مضاعف آن را جبران می‌کند.

وی اظهار کرد: مردم ما همیشه در کنار هم بوده‌اند و در صورت مشاهده گرفتاری برای یک همنوع تمام تلاششان را برای رفع گرفتاری انجام داده‌اند که نمونه بارز آن جشن گلریزان است.

رئیس حوزه قضائی شهرستان ارزوئیه گفت: خوشبختانه با همت خیرین وبا حضور قابل تحسین آنها در مراسم جشن گلریزان مبلغ چهارصد و هفتاد میلیون تومان جمع آوری شد. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • «زنان لجمن» و «خروس» به آمریکا رفتند/ آغاز مراحل فنی «سرخ»
  • عکس | سالخوردگی مرد مارلبرویی
  • از هم بازی شدن نیکی مظفری و بهنام شریفی تا خبر از اجرای« گمشده»
  • «جنگ داخلی» صدرنشین تازه گیشه هالیوود شد
  • شکست ورزش در زمین سینما
  • بیرانوند درتلاش برای بازگشت در بازی حساس پرسپولیس
  • گلریزان در ارزوئیه با جمع آوری ۴۷۰ میلیون کمک مردمی
  • پوریا سرآبادانی گربه سیاه فولاد خوزستان
  • واکنش جالب ستاره هالیوود به صعود تیمش
  • جشنواره فیلم‌های سینمایی شبکه تهران ادامه دارد