Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی بارسلونا بازی سوپرجام اسپانیا را برای تیمش حیاتی می‌داند. ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۶ ورزشی فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا در کنفرانس خبری پیش از تک بازی سوپرجام اسپانیا مقابل سویا از نبرد حیاتی تیم خودش سخن گفت.

 او اظهار داشت: تک بازی شدن سوپرجام، شانس 2  تیم را بیشتر به هم نزدیک می‌کند و  هم ما و هم سویا شانس یکسانی برای قهرمانی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سویا چندین هفته را وقف آمادگی و حضور در بازی‌های رسمی کرده. اکنون برای سویا که ریتم بازی‌اش را پیدا کرده، این بازی  یک مزیت به شمار می‌رود. ما هم همه بازیکنان خودمان را در هفته اخیر در اختیار داشته‌ایم و بابت این جام هیجان زده هستیم.

 والورده در ادامه افزود: تک بازی شدن سوپرحام مطمئنا دشواری‌های این بازی را افزایش می‌دهد اما نتیجه‌اش ربطی به لیگ ندارد. سال گذشته ما سوپر جام را باختیم اما در ادامه در لیگ عالی کار کردیم. به این بازی خوش‌بین هستم. سطح و سرعت خوبی در تمرینات تیم دیدم. بازیکنانی که دیرتر به جمع ما اضافه شدند، شرایط بدنی خوبی داشتند چون می‌دانستند به آن‌ها برای سوپرجام نیاز داریم.

 انتهای پیام/

R7879/P1361/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۹۹۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال استقلال تهران روز چهارشنبه در حالی به مصاف تراکتور خواهد رفت که این تیم حالا یک سرمربی پرسپولیسی را روی نیمکت خود دارد. حمید مطهری در روزهای غیبت یحیی گل محمدی قرار است به عنوان سرمربی تی‌تی‌ها آنها را مقابل استقلال هدایت کند.
مطهری اگرچه به عنوان کمک مربی و دستیار یحیی هیچ وقت با پرسپولیس برابر استقلال شکست نخورده بود اما به عنوان سرمربی آماری متفاوت دارد؛ حمید مطهری تحت عنوان سرمربی سه بار تیمش را به مصاف استقلال فرستاده است. او اواخر بهار سال ۱۴۰۱ به عنوان سرمربی نساجی مازندران انتخاب شد و تابستان همان سال در چهارچوب لیگ بیست و دوم با نتیجه ۳ بر ۱ بازی را به استقلالی‌ها واگذار کرد. چند ماه بعد، استقلال و نساجی سوپرجام باشگاه‌های کشور را نیز برگزار کردند که دوباره سهم نساجی ناکامی شد تا استقلال با ریکاردو ساپینتو به واسطه پیروزی در آن بازی تنها جام خودش  در فصل قبل را بگیرد. این دو تیم اسفند ماه سال ۱۴۰۱ بازی برگشت لیگ بیست و دوم را نیز انجام دادند که با نتیجه مساوی یک-یک خاتمه یافت.

به این ترتیب حمید مطهری در مقام سرمربی تاکنون موفق به شکست دادن استقلال در یک بازی رسمی نشده و اگر چهارشنبه با تراکتور به استقلال ببازد، علاوه بر تداوم روند ناکامی خودش به عنوان سرمربی برابر آبی‌های تهرانی، شاید عملاً راه برای اینکه استقلالی‌ها به واسطه پیروزی مقابل تیم‌های تحت هدایت او یک جام دیگر نیز علاوه بر سوپرجام سال ۱۴۰۱ را هم بگیرند، هموار شود. البته اگر حمید بتواند با تراکتور استقلال را ببرد، با کمکی که به پرسپولیس کرده، تمامی شکست‌هایش را برابر این تیم فراموش خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • اوزونیدیس: نمی‌دانم باید چه کار کنیم که پیروز شویم!
  • اوسمار: شایسته پیروزی برابر سپاهان بودیم
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • حمید مطهری: بازیکنانم در نیمه دوم فوق‌العاده بازی کردند
  • محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد
  • آنچلوتی: رئال مادرید در سطح خودش ظاهر نشد؛ بازی برگشت در برنابئو هیجان‌انگیز است
  • جمشیدیان: شانس بردن سپاهان و پرسپولیس برابر است/ طلایی پوشان فوتبال را از ۲ قطبی در آوردند
  • فدریکو والورده: عاشق بازی با تونی کروس هستم؛ منچسترسیتی را نمی‌توان با شانس شکست داد
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم