Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما، "اوماروسا مانیگالت نیومن" (Omarosa Manigault Newman)، پیشنهاد قراردادی به مبلغ 15 هزار دلار در هر ماه از ستاد تبلیغاتی رئیس جمهور دونالد ترامپ دریافت کرده تا پس از برکنار شدن از کار به عنوان دستیار کاخ سفید ساکت بماند و از گفتگو با رسانه ها خودداری کند. مانیگالت نیومن در کتابی که پس از فراغت از کار در کاخ سفید نگاشته، مدعی شده جان اف کلی، رئیس کارکنان کاخ سفید دسامبر گذشته او را برکنار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس آنچه در این کتاب نونگاشته و آتش افروز آمده است نیومن پیشنهاد یاد شده را رد می کند و در کتابش با عنوان "دیوانه؛ نگاه خودی به کاخ سفید ترامپ" می نویسد ترامپ صلاحیت که ندارد هیچ، بدتر از همه، خودشیفته و نژادپرست است.
نیومن می نویسد: پس از برکناری، مشاور ستاد تبلیغاتی ترامپ، لارا ترامپ، که دخترخوانده ی رئیس جمهور هم هست با او تماس می گیرد و پیشنهاد کار و مقرری ماهیانه می دهد به شرط آنکه سکوت کند. ترامپ پس از دریافت شکایت هایی درباره کتاب جنجالی به دستیارانش دستور می دهد پاسخ بدهند.
مانیگالت نیومن بیش از یک دهه است ترامپ را می شناسد و یکی از پردرآمدترین جایگاه ها را در وست وینگ (بال غربی) به مدت یک سال در اختیار داشته و شغلش را دستیار رئیس جمهور قرار داده بودند.
او در کتابش می نویسد: "همه آن چیزی که باید به خاطر داشته باشیم این است که ترامپ عاشق نفرت و تنفر است. او از انتقاد و تهمت انرژی می گیرد و در سردرگمی و هرج و مرج خرسند می شود."
نیومن می گوید: "در ابتدای سال 2017، مایکل کوهن وکیل شخصی وقت ترامپ را برای دیداری با او در اووال آفیس همراهی کردم. هنگامی که کوهن داشت از دفتر خارج می شد با چشم خودم دیدم که ترامپ دارد چیزی را می جود." یکی دیگر از مقام های کاخ سفید تایید کرد مانیگالت نیومن، کوهن را به کاخ سفید آورد اما چیزی نگذشت که برای این کار سرزنش شد.
او در کتابش نوشت: "من دیدم یادداشتی را داخل دهانش گذاشت. از آنجا که ترامپ اصلا وسواس داشت و از میکروب و آلودگی می ترسید، من از دیدن اینکه او دارد کاغذی را می جود و می بلعد شوکه شدم. باید چیز خیلی خیلی حساس باشد."

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: ترامپ سند بلعيد کاخ سفيد دستيار کتابي نيومن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۹۹۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن از ابتدای سال ۲۰۲۴ تاکنون ۱۴۸ اشتباه لفظی مرتکب شده است

کاخ سفید رسما اعلام کرد جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا از ابتدای سال ۲۰۲۴ تاکنون ۱۴۸ اشتباه لفظی حین سخنرانی‌های خود مرتکب شده است؛ در چهار ماه اول سال، اشتباهات بایدن تقریباً در هر سخنرانی او اصلاح می‌شد.

کارکنان ارتباطات اغلب اظهارات رسمی بایدن را تصحیح، بسط یا اصلاح می‌کنند تا آنها را با سیاست رسمی کاخ سفید یا در برخی موارد با واقعیت همسو کند. در چندین مورد، بیانیه‌ها باید تغییر می‌کردند تا دقیقاً معنای مخالف آنچه بایدن گفته بود، منتقل شود.

کاخ سفید بین ۱ ژانویه تا ۲۴ آوریل، ۱۱۸ بیانیه، سخنرانی و گفتگو با خبرنگاران را رسماً به روز کرد و حداقل ۱۴۸ بار سخنان رئیس جمهور را با صدای بلند تصحیح کرد. برخی از تغییرات شامل اصلاح نام ها، تاریخ‌ها و نام سازمان است.

در موارد دیگر، افعال یا معنای بیانیه بایدن تغییر کرده است. کلماتی که او نگفته بود، اما مقامات کاخ سفید معتقد بودند باید گفته می‌شد نیز به رونوشت‌ها اضافه شد.

از آغاز ریاست جمهوری جو بایدن او بار‌ها حرکات عجیبی از خود نشان داده است. پس از گاف‌ها و اشتباهات کلامی و رفتاری جو بایدن که او را به عنوان «ماشین گاف» مشهور کرده، وضعیت سلامتی بایدن در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته و چالش‌ها و جنجال‌ها بر سر سلامتی این رئیس جمهور ۸۲ ساله افزایش یافته است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل کافه بین‌الملل

دیگر خبرها

  • ویسی به سیم آخر زد؛ اصلا 10 میلیارد جریمه کنید، در جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌کنیم و این می‌شود عدالت؟!
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • منافع غرب در باقی ماندن اسرائیل است
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت
  • ترامپ به من گفت در مورد رابطه با «خانم بازیگر» حرفی نزنم
  • افشاگری دستیار ترامپ در مورد رابطه با خانم بازیگر فیلم های ...
  • سیل در تسوج ماشین‌ها را جلوی چشم صاحبانشان بلعید | ناله و شیون دردناک صاحبان خودروها را ببینید + فیلم
  • بایدن از ابتدای سال ۲۰۲۴ تاکنون ۱۴۸ اشتباه لفظی مرتکب شده است
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین