Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-03-28@21:56:26 GMT

خلاصه بازی اتلتیکو مادرید 0-1 اینتر (دوستانه پیش فصل 2018)

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۹۹۶۸۶

‍‍‍‍‍‍

دانلود (34.4MB)

طرفداری - تیم‌های اتلتیکو مادرید و اینتر از ساعت 23:35 به مصاف هم رفتند که در پایان این اینتر بود که به پیروزی رسید

0000دسته‌بندی: اختصاصیاخبار خارجیویدئواسپانیالالیگااتلتیکو مادریدایتالیاسری آاینتردسته‌بندی ویدیو: گزارش مسابقاتویدیواسپانیااتلتیکو مادریدایتالیااینتربرچسب‌ها: لائوتارو مارتینزپیش فصل اینترپیش فصل اتلتیکو مادریدبازی دوستانهخلاصه بازی برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
آخرین اخبار داغ همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر فول مچ هادرزفیلد - چلسی (لیگ برتر انگلیس-2018/19)خلاصه بازی رئال مادرید 3-1 میلان (جام سانتیاگو برنابئو 2018)گل مایورال به میلان (رئال مادرید 3-1 میلان)اتلتیکو مادرید 0-1 اینتر؛ هشدار لائوتارو مارتینز به سیمئونه در آستانه سوپرکاپ اروپارئال مادرید 3-1 میلان؛ به یاد برنابئو، در برنابئورسمی؛ اسلام سلیمانی به فنرباحچه پیوسترسمی؛ استفانو استورارو به اسپورتینگ لیسبون پیوستگل‌ها و خلاصه HD بازی هادرزفیلد 0-3 چلسیگل گرت بیل به میلان (رئال مادرید 2-1 میلان)اتفاق عجیب برای داوران دیدار سایپا-ذوب آهن؛ هتل به داوران اتاق ندادگل زیبای لائوتارو مارتینز به اتلتیکو مادرید (اتلتیکو مادرید 0-1 اینتر)پیش بازی آینتراخت فرانکفورت - بایرن مونیخ؛ کواچ به دنبال اثبات خود در سطحی بالاترگل هیگواین به رئال مادرید (رئال مادرید 1-1 میلان)گل کریم بنزما به میلان (رئال مادرید 1-0 میلان)کواچ: دفاع 3 نفره را تمرین نکرده ایم؛ راه فن خال را ادامه می دهممرسون: اگر کرونکه کنترل باشگاه را به دست بگیرد، فکر نمی کنم تا آخر عمرم قهرمانی آرسنال در لیگ برتر را ببینماعلام لیست بارسلونا برای بازی با سویا؛ شماره بازیکنان جدید مشخص شدرقابت های گرندپری تکواندو-مسکو؛ هادی پور به علت مصدومیت در فینال شرکت نکردرسمی؛ ترکیب تیم های رئال مادرید و میلانهفته اول لیگ دسته اول؛ تساوی اروند خرمشهر و شاهین بوشهر بارگذاری مطالب بیشتر لیست کامل ویژه کاسانو: یوونتوس دومین بازیکن برتر دنیا را خرید و قهرمانی‌اش در سری آ حداقل تا 2022 قطعی استبا حکم کمیته اخلاق، سجاد آقایی و الله یار صیادمنش محروم شدند!مورینیو: برنامه‌های دیگری برای تیم داشتم، اما در یک موقعیت ناخواسته قرار گرفتم؛ در فوتبال امروز ما فقط سرمربی تیم هستیم و مدیران برای ما تصمیم می‌گیرندرونالدو: از کودکی بازی‌های یوونتوس را دنبال می‌کردم؛ اینجا همه مانند یک خانواده هستیم و این تفاوت یوونتوس با سایر باشگاه‌ها استهادرزفیلد0-3 چلسی؛ شروع پر قدرت ساری در لیگ برتر انگلیسرئال مادرید 3-1 میلان؛ به یاد برنابئو، در برنابئوبارسلونا از نگرش و عملکرد عثمان دمبله راضی نیست و فروش او را یک درام نمی‌داندویری: خرید کریستیانو رونالدو بهترین نقل و انتقال دو دهه اخیر ایتالیا بود؛ ایکاردی یا هیگواین؟ من با رونالدو بازی کرده املیونل مسی در آستانه تبدیل شدن به پرافتخارترین بازیکن تاریخ بارسلونااتلتیکو مادرید 0-1 اینتر؛ هشدار لائوتارو مارتینز به سیمئونه در آستانه سوپرکاپ اروپاسرپرست ورزشگاه آزادی: خسارت زیادی به ورزشگاه وارد شده است؛ تخریب از سوی هواداران تراکتورسازی بود و هواداران استقلال خسارتی وارد نکرده‌اندرسمی؛ آندره سیلوا به سویا پیوستنیوکاسل1-2 تاتنهام؛ خستگی‌ناپذیرانرسمی؛ ترکیب تیم های رئال مادرید و میلانرسمی؛ ترکیب تیم های رئال مادرید و میلان 24 ساعت اخیر آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداریبهترین و ارزان ترین استخر تهران کدام است؟ (نظرسنجی)گفتگویی صمیمانه با اشکان دهقانی، قهرمان لیگ فانتزی طرفداری در فصل 18-2017بهش بگم دوسش دارم یا نه؟3رکورد اعجاب انگیز و دست نیافتنی از کریس رونالدو در تاریخ فوتبال

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۹۹۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوسلو در رادار منچستریونایتد قرار گرفته‌است

مهاجم 33 ساله اسپانیول که به طور قرضی برای رئال مادرید بازی می‌کند، مورد توجه منچستریونایتد قرار گرفته‌است

طرفداری | به گزارش رلوو، دو تن از اعضای تیم مدیریت ورزشی منچستریونایتد چند هفته قبل به اسپانیا سفر کرده و وضعیت چند بازیکن از جمله خوسلو را جویا شدند. هرچند قرار است دن اشورث کارش به عنوان مدیرورزشی جدید شیاطین سرخ را از تابستان شروع کند اما سران این باشگاه از همین حالا جستجوها برای تقویت ترکیبشان را آغاز کرده‌اند.

خوسلو به طور قرضی برای رئال مادرید توپ می‌زند و سابقه 4 فصل حضور در لیگ برتر انگلیس با پیراهن تیم‌های استوک سیتی و نیوکاسل را در کارنامه دارد. سران منچستریونایتد به سبب ویژگی‌های فیزیکی ایده‌آل و همچنین تجربه بالای خوسلو، او را گزینه‌ای مناسب برای نیمکت‌ راسموس هویلوند می‌دانند. با وجود علاقه منچستریونایتد، اولویت خوسلو ادامه حضور در رئال مادرید است و همان‌طور که خودش هم قبلا گفته بود، دوست دارد دست کم به مدت یک فصل دیگر در سانتیاگو برنابئو بازی کند. خوسلو در فصل جاری عملکرد خوبی در پیراهن رئال مادرید داشته و موفق به ثبت آمار 13 گل و 3 پاس گل شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • بازگشت بازیکنان رئال مادرید به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم
  • خوسلو در رادار منچستریونایتد قرار گرفته‌است
  • گل آلوارو آربلوا به اتلتیکو مادرید روی پاس گل تماشایی ژابی آلونسو (28 مارس، 2010) / فیلم
  • دست رد لواندوفسکی به اتلتیکو مادرید و لیگ عربستان؛ مهاجم لهستانی در بارسلونا می‌ماند
  • خلاصه بازی آرژانتین 3-1 کاستاریکا (دوستانه ملی - 2024)
  • خلاصه بازی اسپانیا 3-3 برزیل (دوستانه ملی 2024)
  • خلاصه بازی فرانسه 3-2 شیلی (دوستانه ملی 2024)
  • خلاصه بازی انگلیس ۲-۲ بلژیک (دوستانه ملی 2024)
  • خلاصه بازی آلمان 2-1 هلند (دوستانه ملی 2024)
  • واکنش رسمی باشگاه میلان به مصاحبه احساسی وینیسیوس جونیور / عکس