Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-02@00:28:07 GMT

مصدومیت ۶ کارگر بر اثر ریزش آوار +تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۹۹۷۱۷

مصدومیت ۶ کارگر بر اثر ریزش آوار +تصاویر

به گزارش تسنیم، ساعت ۱۰:۰۵ صبح امروز در پی تماس‌های مکرر مالک و پیمانکار یک ملک در حال بازسازی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر ریزش آوار و گرفتار شدن کارگران ساختمانی، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی زنگ ایستگاه ۱۳ و ۹۹ را به صدا درآورد و آتش‌نشانان به همراه تیم نجات دو عازم محل حادثه در خیابان بروجردی شمال، نرسیده به کوچه جهانیان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیدرضا محسنی؛ افسر آماده منطقه هشت عملیات درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: پس از رسیدن به محل حادثه مشاهده شد کارگران در طبقه دوم یک ساختمان دو طبقه در حال تخریب و بازسازی بودند که به دلیل ریزش سقف، ۶ کارگر (سه ایرانی و سه افغانستانی) زیر آوار گرفتار شدند.

وی افزود: خوشبختانه تمامی کارگران توانستنه بودند با کمک حاضران در محل از زیر آوار خارج شوند، اما آتش‌نشانان بلافاصله ضمن ایمن‌سازی محل حادثه و کشیدن نوار احتیاط مشغول عملیات شدند و برای اطمینان بیشتر از عدم وجود محبوس شده دیگر در زیر آوار، به عملیات خاک‌برداری و جست‌وجو تکمیلی پرداختند.

محسنی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان همزمان با درخواست ۶ دستگاه آمبولانس اورژانس برای انتقال مصدومان به مراکز درمانی که همگی از ناحیه سر، دست و پا دچار مصدومیت شده بودند، با کاوش زیر آوار از عدم وجود محبوس شده مطمئن شدند و محل را ایمن‌سازی کرد.

افسر آماده منطقه هشت عملیات تصریح کرد: آتش‌نشانان پس از ارائه تذکرات ایمنی به مالک و تحویل محل به عوامل شهرداری، پس از هماهنگی با ستاد فرماندهی به عملیات خود پایان داد.

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ پیمانکاران و مالکانی که قصد تخریب یا بازسازی ملک خود را دارند باید ضمن استفاده کارگران از ملزومات ایمنی و کلاه در انجام عملیات‌های عمرانی و تخریب، حتی‌المقدرو از کمترین نفرات در محل استفاده کنند تا در بروز اینگونه حوادث کمترین آسیب به افراد کارگر حاضر در محل برسد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۹۹۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار لرستان روز کارگر به دیدار کارگران معدن رفت + فیلم

همزمان با روز کارگر استاندار لرستان با حضور در بخش نرگسه با کارگران معدن سنگ «گوهره دربچاه» دیدار و گفت‌وگو کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، جامعه کارگری در هر کشوری به عنوان سنگ بنای تولید و از ارکان پیشرفت و توسعه اقتصادی هر کشور محسوب می‌شوند و رسیدگی به مطالبات این قشر موجب رشد و جهش در بخش تولید و اقتصاد کشور خواهد شد.

11 اردیبهشت ماه هرساله به عنوان روزجهانی کار و کارگر نامگذاری شده است، این روز بهانه‌ای شده برای تجلیل از قشری از جامعه که نقش اصلی را در رشد و توسعه هر کشوری ایفا می‌کنند و می‌توان گفت بازوی محرک هر جامعه به حساب می‌آیند

به همین منظور ابوطالب شفقت استاندار لرستان با حضور در بخش نرگسه شهرستان چگنی با کارگران معدن سنگ «گوهره دربچاه» دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار استاندار لرستان ضمن تبریک روز کارگر اظهار داشت: نیاز است کارفرمایان به کارگران معدن توجه ویژه‌ای داشته و قدردان تلاش آنان باشند.

شفقت خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم دولت کار و خدمت است و تلاشش تولید بیشتر، جهش تولید و تولید کیفی محصولات است.

.

انتهای پیام/645/.

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • استاندار لرستان روز کارگر به دیدار کارگران معدن رفت + فیلم
  • ریزش بزرگراهی در چین ۱۹ کشته و ده‌ها زخمی برجای گذاشت
  • ۱۹ کشته در حادثه ریزش یک بزرگراه در جنوب چین
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس
  • پایان آوار برداری انفجار منزل مسکونی در قوچان 
  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت
  • «روز کارگر» تعطیل رسمی است
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان