Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-28@02:56:13 GMT

ماجرای شکایت خواهرزاده بنی‌صدر از احمد متوسلیان

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۹۹۸۲۳

ماجرای شکایت خواهرزاده بنی‌صدر از احمد متوسلیان

بنی‌صدر یک پسر خواهر داشت که فرمانده لشکر ۲۸ کردستان بود؛ او به نیروهایش دستور داده بود که توپ‌ها را بردارند و عقب‌نشینی کنند.

خبرگزاری میزان: بنی‌صدر یک پسر خواهر داشت که فرمانده لشکر ۲۸ کردستان بود؛ او به نیروهایش دستور داده بود که توپ‌ها را بردارند و عقب‌نشینی کنند.

جاویدالاثر «احمد متوسلیان» فرمانده دلاور لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله (ص) از جمله چهره‌های شاخص جمهوری اسلامی ایران است که هنوز هم با گذشت ۳۶ سال از مفقود شدن وی در لبنان، بسیاری هنوز چشم‌انتظار بازگشت وی به میهن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
خبرگزاری میزان بُرش‌هایی از زندگی این قهرمان کشورمان را که در کتاب «می‌خواهم با تو باشم» گردآوری شده است، منتشر می‌کند.

مقام معظم رهبری آمده بودند مریوان. عراقی‌ها که این قضیه را فهمیده بودند با هواپیماهایشان آمدند و دزلی را بمباران کردند. ما هم آقا را برگرداندیم.

بنی صدر یک پسر خواهر داشت که فرمانده لشکر ۲۸ کردستان بود. او به نیروهایش دستور داده بود که توپ‌ها را بردارند و عقب نشینی کنند.

وقتی حاج احمد نیرو‌ها را که در حال عقب رفتن بودند میبیند و علت را جویا میشود، سراغ فرمانده‌ی توپخانه لشکر ۲۸ که یک سرهنگ هم بود می‌رود و او را به باد کتک می‌گیرد که «نامرد چرا بر می‌گردی عقب؟ توپ‌ها رو کجا می‌بری؟».

در جلسه‌ای که بعدازظهر همان روز در روابط عمومی سپاه با حضور آقا تشکیل شد، همان فرمانده لشکر آمده بود تا از حاج احمد شکایت کند. در همین حین شهید بروجردی به ما گفت که احمد را بیاورید بیرون و توجیه کنید تا جلوی آقا کاری نکند.

در جلسه پسر خواهر بنی صدر گفت: متوسلیان فرمانده توپخانه منو به باد کتک گرفته. تا این جمله را گفت، حاج احمد با قاطعیت خاصی گفت: «بله که زدم، چرا عقب نشینی کردین، شما غلط کردین عقب نشینی کردین!» و بعد چنان با مشت روی میز شیشه‌ای که جلویش بود زد که شیشه میز شکست و ریخت.

منبع: فردا

کلیدواژه: احمد متوسلیان شکایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۹۹۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت شهید جاویدالاثر احمد قلی قائدی در بن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: با قطعی شدن شهادت جاویدالاثر شهید احمدقلی قائدی مراسم یادبود آن شهید در مسجد جامع روستای آزادگان شهرستان بن برگزارشد.
عسگری افزود: این شهید ۲۰ ساله در ۲۱ اسفندماه سال ۱۳۶۳ در عملیات بدر به شهادت رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • عکس مدارگرد «مارس اکسپرس» از لشکر عنکبوت‌ها روی مریخ!
  • گرامیداشت شهید جاویدالاثر احمد قلی قائدی در بن
  • (عکس) قیمت نجومی اجاره‌بها برای بالاشهر نشینی در تهران
  • برنج هندی عقب‌نشینی کرد
  • ماجرای نسبت فامیلی علیرضا قربانی با داور «محفل» از زبان احمد ابوالقاسمی + فیلم
  • عقب نشینی ناوهواپیمابر و یک ناوشکن آمریکایی از دریای سرخ
  • روایتی از شهید لشکر فاطمیون + فیلم
  • علاقه عجیب شهید زین‌الدین به یک شهید
  • یادی از شهید لشکر فاطمیون
  • هر جوان فلسطینی به قدر یک لشکر تاثیر دارد