Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، کاپیتان تیم ملی یکی از بخت‌های مدال در بازی‌های آسیایی جاکارتا به شمار می‌رود؛ پگاه زنگنه ورزشکار کرمانشاهی که بعد از مسابقات جهانی ۲۰۱۴ آلمان به صورت کامل کاراته را کنار گذاشت و حتی تمرین هم نداشت از اوایل سال گذشته به عنوان مربی تیم ملی به اردوها بازگشت تا در مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان تیم را همراهی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اما از آنجا که دنبال بود تصمیم گرفت تا به دنیای قهرمانی برگردد و این بازگشت نشان از پشتکار ستودنی او دارد و حال برای کسب بهترین عملکرد در این بازی‌ها خیز برداشته است.

پگاه زنگنه کاپیتان تیم ملی کاراته بانوان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تمام تلاش خود را برای نمایش بهترین عمکلرد در بازی های آسیایی خواهم کرد.

وی با اشاره به اینکه نماینده وزن منفی ۶۰ کیلوگرم در بازی های آسیایی است، گفت: ژاپن، ویتنام، چین و قزاقستان مهمترین رقبای من هستند که فیلم‌های بازی آنان را آنالیز کرده‌ام.

زنگنه با اشاره به اینکه در سطح آمادگی خوبی به سر می‌برم، افزود: امیدوارم در این هفته‌های آخر آمادگی بهتری کسب کنم و با پشت سر گذاشتن خستگی‌ها و سرحال‌تر در این مسابقات شرکت کنم.

کاپیتان تیم ملی کاراته بانوان با تاکید بر اینکه تمام تلاشم را برای نمایش بهترین عمکلرد خواهم کرد، گفت: همیشه اردوهای تیم ملی از نظر دوری از خانواده و قرارگرفتن در شرایط سخت، طاقت فرسا است، اما به امید رسیدن به هدف و شرایط دلخواه تمام بچه‌ها آن را تحمل می‌کنند من هم از این قاعده مستثنی نیستم.

وی با اشاره به اینکه فدراسیون کاراته همیشه نهایت تلاش خود را انجام داده افزود: به نظرم هرچه بیشتر به ورزشکاران توجه کنند نتیجه بهتری کسب می شود زیرا با فراغ بال بهتری در مسابقات حاضر می شوند.

زنگنه گفت: امسال برای حضور در بازی های آسیایی امکانات خوبی در اختیار ورزشکاران قرار گرفت که باید پاسخگوی این الطاف باشیم و امیدواریم نتایج این بازی ها بهتر از دوره های قبلی باشد.

وی افزود: از کسانی که برای من زحمت کشیدند از خانم مشیری مربی تیم که حامی ما بوده و خانواده ام که پا به پای من برای رسیدن به اهداف من در تلاش بودند تشکر می کنم.

کد خبر 4371953

منبع: مهر

کلیدواژه: خبرگزاری مهر کاراته روز خبرنگار بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان مشهد شهرکرد شیراز خطبه های نماز جمعه یاسوج بیرجند سانحه تصادف احتکار کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۰۰۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان، کاراته‌کا‌های کرمانی در بخش کاتای مسابقات کاراته قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) به دو نشان طلا، یک نقره و دو برنز دست یافتند.

این مسابقات با حضور ورزشکاران در بخش کاتا در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار شد و  تیم استان کرمان در بخش کاتای تیمی بزرگسالان متشکل از مهدی رضایی، مهدی شجاعی، رضا پوردهقان و به مربیگری مسعود دانشور به مقام سوم دست یافت.

دیگر تیم استان کرمان با ترکیب علیرضا ابوالحسنی، عباس حیاتی‌فر، بهروز حسینی‌نسب به مربیگری مصطفی پور جلالی به‌صورت مشترک سوم شد.

در بخش جوانان نیز تیم استان کرمان به مربیگری عابد علمدار با حضور سبحان عوض ‌پور، محمدعلی مسلمی، امیرحسین عربی بر سکوی نخست ایستاد.

در بخش کاتای انفرادی و در رده زیر ۲۱ سال پسران، امیرحسن معین‌الدینی به مربیگری عابد علمدارزاده عنوان قهرمانی رقابت‌ها را به خود اختصاص داد و در رده نوجوانان نیز یزدان قوام به مربیگری حمیدرضا طالبی‌زاده به مقام دوم دست یافت.

دیگر خبرها

  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • جشن قهرمانی کاراته همدان در مسابقات قهرمانی کشور
  • بانوان هاکی سالنی با مربی خارجی به آسیا می‌روند
  • چترنور: سقف قرارداد فوتبال بانوان یک میلیارد تومان است
  • محمودوند: کسب حداقل دو مدال در بخش بانوان دوومیدانی قطعی است
  • رقابت بیش از ۲ هزار کاراته کا در پیکار‌های انتخابی تیم ملی بانوان در همدان
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران زنجانی
  • درخشش اصفهانی‌ها در مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی