Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اتحاديه ميهني کردستان عراق درپي اعلام نتايج بازشماري دستي آراي انتخابات پارلماني اخير اين کشور اعلام کرد به نتايج انتخابات پايبند است.
به گزارش پارس‌تودي به نقل از ايرنا؛ «سعدي احمد پيره» سخنگوي اتحاديه ميهني کردستان عراق روز شنبه در کنفرانسي مطبوعاتي با اعلام اين مطلب تاکيد کرد اين حزب آماده مذاکره با ساير احزاب براي حل مشکلات و تشکيل دولت جديد در اين کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همزمان با حمايت اتحاديه ميهني کردستان از نتايج بازشماري آرا انتخابات پارلماني عراق به طور دستي، چهار حزب مخالف اداره محلي کردستان عراق نيز با صدور بيانيه‌اي اين نتايج را رد و اعلام کردند به دادگاه عالي فدرالي عراق شکايت خواهند کرد.
شوراي کميسيون عالي مستقل انتخابات عراق 10 اوت در اطلاعيه‌اي نتايج آراي 17 استان عراق را 100 درصد مطابق نتايجي اعلام شده بر اساس شمارش الکترونيکي دانست.
معناي مطابقت کامل اين دو نوع شمارش آن است که تعداد کرسي‌هاي احزاب و ائتلاف‌هاي انتخاباتي در استان‌هاي بازشماري شده تغييري نکرده است.
کميسيون عالي انتخابات عراق در سوم ژوئيه 2018 پس از شکايت طرف‌هاي مختلف مبني بر وجود تقلب در برخي از مراکز راي گيري، بازشماري دستي آرا را آغاز کرد.
پيش از آن، دادگاه قانون اساسي عراق به عنوان مهمترين نهاد قضايي اين کشور در 21 ژوئن موافقت خود را با طرح لغو نتايج انتخابات خارج از کشور و شمارش دستي 10 درصد کل آرا انتخابات پارلماني اين کشور، اعلام کرده بود.
انتخابات پارلماني عراق، 12 مه 2018 برگزار شد.118/120

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۰۰۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیس مجلس دیدار کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، صبح امروز «نیچروان بارزانی» رئیس اقلیم کردستان عراق در بهارستان با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار داشت.

پیش از این دیدار، بارزانی با رهبر انقلاب، رئیس جمهور و وزیر امور خارجه نیز دیدارهای جداگانه داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نتایج انتخابات الکترونیک پس از امضای صورتجلسه شعب اعلام می‌شود
  • رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیس مجلس دیدار کرد
  • عکس/ دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیسی
  • صنایع‌دستی استان کردستان از دریچه دوربین
  • صنایع‌دستی استان کردستان از دریچه دوربین + تصاویر
  • حفر گودال ١٥ متری برای کشف اشیاء تاریخی؛ ۳ نفر دستگیر شدند
  • بارزانی وارد تهران شد
  • حفاری ۱۵ متری در منزل شخصی و دستگیری ۳ نفر
  • حفر گودال ۱۵ متری برای کشف اشیای تاریخی موجب دستگیری ۳ نفر شد
  • تحقیقات اتحادیه اروپا در مورد سیاست‌های انتخاباتی متا