Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاري بسيج استان مركزي ؛ عبدالرضا عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ؛ در خصوص تازه ترین اقدامات انجام شده توسط مجلس جهت رفع مشکلات کامیون داران، اظهار داشت: در کمیسیون اجتماعی مجلس کمیته ای داریم تحت عنوان کمیته رسیدگی به مطالبات رانندگان که هر هفته ساعت11الی 13 جلساتی را با حضور نمایندگان وزارت راه و شهرسازی، پلیس راه کشور، نمایندگان رانندگان برون شهری، نماینده دولت، نماینده وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی و نماینده سازمان تامین اجتماعی کشور برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این جلسات نتایجی بسیار خوبی داشته و در هر کدام از جلسات موضوعات مختلفی بررسی شده است،تصریح کرد: در جلسات گذشته این کمیته که تقریبا دو ماه به طول انجامید موضوعات مربوط به بیمه رانندگان مطرح شد و یک سری تصمیمات خوبی نیز گرفته شد.

عزیزی افزود: به تازگی بحث سختی کار رانندگان را در دستور کار خود قرارداده ایم و مقرر شد تا طرحی که در مجلس نهم در خصوص سختی کار رانندگان تهیه شده بود اما تصویب آن برای مجلس دهم مانده بود و در مجلس دهم نیز متاسفانه با اختلاف 4رای نتوانست رای بیاورد را دوباره آن را اعلام وصول کنیم و ایرادات آن را رفع کنیم تا در قالب طرح جیدی آن را ارائه کنیم.

وی گفت: امیدوارهستیم که بتوانیم کارهای خوبی برای رانندگان زحمت کش و سخت کوش انجام دهیم و آمادگی داریم که هر ایرادی که باشد را حل کنیم.

توزیع ۱۹۰ هزار حلقه لاستیک میان کامیون داران

شادمهر کاظم زاده رئیس کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس در گفت و گویی با تاکید بر اینکه در خصوص لاستیک کامیون داران وزارت صنعت معدن و تجارت از شناسایی دو انبار با موجودی 140 و 150 حلقه لاستیک خبر داد، افزود: توزیع این لاستیک ها با هدف متعادل سازی نرخ ها در هفته های آتی در دستور کار وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار داد.

منبع : راه دانا

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۰۰۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش برای بازنشستگان/ زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست عصر امروز این کمیسیون، توضیحاتی درباره آخرین وضعیت همسان‌سازی حقوق بازنشستگان داد.   به گزارش مهر، ولی اسماعیلی، نماینده مردم گرمی و رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست این کمیسیون عنوان کرد: نشست امروز (دوشنبه، سوم اردیبهشت‌ماه) کمیسیون اجتماعی با محوریت و موضوع بحث متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی با حضور رئیس سازمان تأمین اجتماعی کشور، معاونان این سازمان و رئیس کانون بازنشستگان کارگران برگزار شد.   وی ادامه داد: در جریان این نشست بحث مختلفی درباره وضعیت و شرایط اعمال افزایش حقوق بازنشستگان در اجرای قانون برنامه هفتم توسعه انجام شد؛ با توجه به اینکه هنوز برنامه هفتم توسعه ابلاغ نشده است، مسؤولان سازمان تأمین اجتماعی منتظر ابلاغ رسمی این قانون هستند تا بر اساس آن بتوانند حکم‌ها را اجرا کنند.    رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: البته بر اساس قانون، احکام برنامه هفتم توسعه از ابتدای سال ۱۴۰۳ لازم‌الاجرا است، بنابراین هر زمان که قانون ابلاغ شد، معوقات ماه (های) گذشته بازنشستگان هم پرداخت خواهد شد؛ اما از آنجا که تا به الان حکمی ابلاغ نشده، هنوز مشخص نیست که این مناسبات و تنظیمات و متناسب‌سازی حقوق بر چه اساسی خواهد بود.   اسماعیلی در ادامه گفت: در جریان این نشست بحث مفصلی پیرامون این موضوع صورت گرفت که کمک حال بازنشستگان تأمین اجتماعی باشیم. قرار بر این شد که اگر در این یک ماه زمان باقی‌مانده مجلس یازدهم احکام ابلاغ و متناسب‌سازی اعمال شود، مجدداً جلسه‌ای برگزار کنیم و وضعیت و شرایط احکام را بررسی کنیم. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می‌شود یا فراموش؟
  • نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم
  • اتخاذ تمهیدات امنیتی و انتظامی برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران
  • بازدید نمایندگان مجلس از بخش‌های فضایی و موشکی وزارت دفاع
  • پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • ◄ سهمیه لاستیک دولتی برای رانندگان اتوبوس و سواری کرایه بین شهری؟
  • زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • خبر خوش برای بازنشستگان/ زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • واکنش به ادعای جنجالی عضو کمیسیون امنیت ملی | موضوع نظامی است؟
  • تعطیلی جدید شنبه یا پنجشنبه است؟ بررسی مجلس به کجا رسید؟