Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران جزئیات فوت سه گنج یاب در روستای ارطه قائم شهر را تشریح کرد.

علی عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان جزئیات فوت سه گنج یاب در روستای ارطه قائم شهر را تشریح و علت فوت را خفگی ناشی از گاز مونوکسیدکربن اعلام کرد.

وی گفت: پس از انتقال پیکر بی جان سه مرد گنج یاب به پزشکی قانونی که قصد حفاری غیرمجاز در روستای ارطه قائم شهر را داشتند نظر قطعی کارشناسان و متخصصان پزشکی قانونی اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران در ادامه افزود: خفگی ناشی از گاز مونوکسید کربن علت فوت سه گنج یاب اعلام شده است.

انتهای پیام /



انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مدیرکل پزشکی قانونی مازندران حفاری غیرمجاز گاز مونوکسید کربن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۰۰۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی

رئیس مرکز آموزشی درمانی رازی قائمشهر گفت: مرکز آموزشی درمانی رازی قائم شهر به یک دستگاه ام. آر. آی پیشرفته هلیوم فری جهان با کیفیت تصویر بالا مجهز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قائمشهر، رئیس مرکز آموزشی درمانی رازی قائم شهر با اشاره به تجهیز بیمارستان به یک دستگاه ام. آر. آی پیشرفته اظهار داشت: این دستگاه ام. آر. آی پیشرفته با حمایت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و پیگیری‌های دانشگاه علوم پزشکی مازندران از طریق بانک جهانی تهیه شده است.

دکتر اولادی افزود: دستگاه ام. آر. آی پیشرفته، جدیدیدترین و به‌روز‌ترین دستگاه است و بدون نیاز به " گاز هلیوم " دوره‌ای است.

رئیس بیمارستان رازی قائم شهر، نداشتن محدویت وزنی برای بیماران خاص سنگین وزن در انجام ام. آر. آی و بی نیازی این دستگاه به گاز هلیوم با فناوری جدید و بهره مندی از کیفیت تصویر بالا را از مزیت‌های این دستگاه پیشرفته نسبت به دستگاه‌های مشابه ام. آر. آی اعلام کرد.

 اولادی، درباره قیمت خرید دستگاه ام. آر. آی پیشرفته نصب شده در بیمارستان رازی قائم شهر گفت: این دستگاه بالغ بر 80 میلیارد تومان بوده که از محل اعتبارات بانک جهانی در دوره کرونا تامین شده است.

رئیس بیمارستان رازی قائم شهر تصریح کرد: هزینه نگهداری این دستگاه به دلیل عدم لزوم خرید گاز هلیوم، پائین‌تر از دیگر دستگاه‌های مشابه بوده و کیفیت تصاویر آن هم با توجه به پیشرفته بودن بسیار بالاست و با این فناوری برتر، شاهد رشد کیفی خدمات‌رسانی پاراکلینیکی به بیماران این مرکز درمانی هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات رایگان به روستائیان به همت پزشکان
  • تجهیز بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی
  • ‌سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • صعوبت کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • آمار واقعی قربانیان تصادفات در نوروز اعلام شد | بیشترین فوتی‌ها در این ۲ روز اتفاق افتاد
  • بیش از ۷۲ هزار معاینه بالینی پزشکی قانونی در آذربایجان‌غربی ثبت شد
  • آمار سازمان پزشکی قانونی؛ نوروز امسال هزار و ۶۵ نفر در تصادفات جان باختند
  • افزایش ۲۷ درصدی مرگ بر اثر مسمومیت قرص برنج در مازندران
  • پزشکی قانونی : سال گذشته ۴۱۴ نفر براثر حوادث ناشی از کار جان خود را از دست دادند