Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، امین موسایی، رئیس دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 20 مردادماه در نشست خبری اظهار کرد: ظرفیت افزایش دانشجو در دانشگاه وجود دارد و این مجموعه در گذشته پاسخگوی جمعیت دانشجویی ۱۱ هزار نفری بوده است .
وی لازمه ایجاد دانشگاهی پویا و جذب دانشجو به شکل مستمر را اعتماد سازی مناسب با حفظ و افزایش کیفیت آموزشی دانست .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دانشگاه محیطی علمی و فرهنگی است، فعالیت‌های فرهنگی را از ضروریات رشد این محور برشمرد و عنوان کرد: باید بخش‌های مختلف در این راستا دیده شود و براساس طیف‌های سنی دانشجویان شاخص‌هایی در راستای توسعه فرهنگی ایجاد و هدفگذاری‌هایی محقق شود .
موسایی با اشاره به هدفگذاری پوشش ۳۰ درصدی دانشجویان در حوزه مهارت محوری تا پایان برنامه ششم توسعه، تصریح کرد: دانشگاه علمی کاربردی در این بخش از جمله دانشگاه‌های محور تحقق این هدفگذاری است .
وی ادامه داد: از جمله اهداف ایجاد دانشگاه تحقق مهارت محوری است، ضمن اینکه لازمه آموزش مهارتی داشتن ابزار است که باید در این حوزه زیرساخت قوی داشته باشیم .
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: همچنین یکی از دروس مورد توجه در دانشگاه دروس حوزه کارورزی است که در محیط کاری و به شکل عملی محقق می‌شود .
موسایی بیان کرد: دروس کاربینی و کارورزی عاملی برای خروجی محوری اهداف است که در این بخش کیفی سازی دروس کاربینی و کارورزی عملیاتی می‌شود .
وی با تاکید بر حوزه نظارت، اظهارکرد: نظارت بر حسن اجرای سیاست‌های ابلاغی در مراکز زیر نظر این حوزه با هدف کیفیت بخشی و رشد بهتر اقدامات نیز اجرایی شده است .
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تایید مدارک صادره از دانشگاه علمی کاربری، اضافه کرد: به لحاظ قانونی مدارک دانشگاه مورد تایید وزارت علوم است .
موسایی ابراز کرد: حرکت دانشگاه علمی کاربردی بر روی ریل هدفگذاری اولیه می‌تواند با تحقق آموزش عملی، مهارت آموزی و کیفیت بخشی، خروجی بهتری را عملیاتی کند .
وی تصریح کرد: کیفی سازی هرچه بهتر آموزش‌ها عاملی برای اعتماد سازی بیشتر برای خانواده‌ها محسوب می‌شود .
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر زمان‌مند بودن رشته‌های آموزشی دانشگاه، افزود: همچنین نیاز سنجی محلی و تاکید بر احصای نیازهای بومی و هدفگذاری آموزشی بر این محور نیز از دیگر برنامه‌های مورد توجه دانشگاه است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۰۰۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش تجلیل از مربیان هلال احمر و مدرسان مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر قم

به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم، همایش تجلیل از مربیان هلال احمر و مدرسان مرکز علمی کاربردی هلال احمر قم با حضور خانم دکتر مهریزی رئیس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی هلال ایران، امامیان معاون آموزش و برنامه ریزی سازمان امداد و نجات، بهرامی مدیر عامل، حجت الاسلام و المسلمین فقیه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، جمعی از مسئولین کشوری و استانی هلال احمر در سالن همایش خانه معلم برگزار شد.

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم در این همایش، گزارش مختصری از عملکرد این جمعیت ارائه کرد و گفت: بیش از ۳۸ هزار نفر از جوانان استان قم، آموزش‌های امدادی، فرهنگی، هنری، رایانه، اجتماعی و دیگر رشته‌های آموزشی را به همت معاونت امور جوانان فرا گرفتند.

بهرامی افزود: در ۳۲ رشته فنی و حرفه‌ای که در کلاس‌های آموزشی این معاونت در طرح اوقات فراغت آموزش داده می‌شود، در سطح کشور جزو ۵ استان برتر کشور هستیم.

او  تصریح کرد: یکی از افتخارات ما این است که طی چهار سال گذشته به عنوان دستگاه برتر در طرح اوقات فراغت بودیم که حاصل زحمات و تلاش‌های همه همکاران این جمعیت است.

مدیر عامل هلال‌احمر قم افزود: برگ زرین دیگر این جمعیت، کسب عنوان برتر در حوزه آموزش و پژوهش در سال گذشته رقم خورد و به آمار بسیار ایده آلی در تقویت امدادگر در سطوح مختلف امدادی و برگزاری دوره‌های عمومی، ایستگاهی، مخاطرات، تخصصی و ضمن خدمت ویژه کارکنان که به بیش از ۳ هزار نفر آموزش داده شد، دست یابیم.

مدیر عامل هلال‌احمر قم عنوان کرد: در مرکز علمی کاربردی جمعیت هلال احمر استان قم از سال ۱۳۹۰ تاکنون بالغ بر یک هزار و ۷۱۷ دانشجو به همت مدرسان پرتلاش و خستگی ناپذیر این مرکز در رشته‌های مختلف فارغ‌التحصیل شدند و بهترین نجاتگران را در مجموعه کشور در حوادث و سوانح تربیت کرده است.

در ادامه سه نفر از مربیان و مدرسان مرکز علمی کاربردی هلال احمر قم در این همایش به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در این حوزه پرداختند.

رونمایی از دو بروشور آموزش‌های امدادی در زمینه‌های مارگزیدگی، عقرب گزیدگی و هاری، ایمنی در رانندگی و پیشگیری از حوادث رانندگی به همت معاونت آموزش و پژوهش و مربیان این معاونت و همچنین دو فصلنامه تخصصی کمک‌های اولیه و امداد و نجات توسط مسئولین کشوری و استانی، پخش کلیپی کوتاه از فعالیت‌های معاونت آموزش و پژوهش هلال احمر استان و اجرای گروه سرود ساقی کوثر از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • همایش تجلیل از مربیان هلال احمر و مدرسان مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر قم
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد
  • نشست تخصصی کمیته امداد استان گلستان با دانشگاه آزاد اسلامی برگزارشد
  • تحصیل ۳۴۰۰ دانشجو در دانشگاه فنی و حرفه‌ای چهارمحال وبختیاری
  • گام‌های بلند دانشگاه علمی کاربردی برای اشتغالزایی در کردستان + فیلم
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • پایگاه اتوبوس آمبولانس در بویراحمد کلنگ‌زنی شد
  • وزیر علوم: صندلی خالی زیادی در دانشگاه‌ها داریم
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی